| Nikmans | maandag 30 juni 2014 @ 16:16 |
| Hartelijk gegroet, kaakpersers, koekbaarden en ander gespuis. Het is Nikmans met een terechte klacht vers uit de jungle van DK Island. Ik was vroeger best wel een gamer, zeg maar in de NES/SNES dagen. Goede herinneringen heb ik aan games als Donkey Kong Country, Super Mario World, noem ze maar op. Tegenwoordig beperkt mijn gametijd zich tot een paar potjes Dota per dag en af en toe een handheld game op de plee, als ik geen zin heb om te lezen. Vandaag, toen ik door Heerlen ( Wat me helaas opvalt bij de meeste nieuwe Nintendogames is dat als je een paar keer dood bent gegaan, je de optie krijgt jostimode aan te zetten. Meestal verschijnt er - na vijf sterfgevallen binnen één level - een optie om het hele level bijvoorbeeld onkwetsbaar te zijn. Nu ben ik geen kind van vijf en snap ik natuurlijk dat op die manier het spel uitdagend gehouden kan worden zonder de mindere spelers onder ons kansloos af te schrikken, maar het voelt echt als zo'n witte-vlag-moment Met name tijdens bloedverziekend moeilijke levels zoals in deze vid is het gewoon onredelijk om te verwachten dat je na vijf keer proberen perfect er doorheen komt en dan is zo'n witte vlag gewoon een trap na, precies op het moment waarop je dat niet wil. Klacht: games die je uitlachen als je niet goed genoeg bent. Antiklacht: eindelijk weer eens een taaie game spelen na al die zaaddodend makkelijke platformers de laatste tijd | |
| CapnIzzy | maandag 30 juni 2014 @ 16:18 |
| Ah, TS in de ontkenningsfase. | |
| terrorsjaak | maandag 30 juni 2014 @ 16:18 |
| Niintendo 3DS is ook voor kinderen van 5 | |
| TangleFuZZ. | maandag 30 juni 2014 @ 16:18 |
| Full time game nerd die sucks met Nintendo spelletjes voor kindjes van 5 | |
| superdrufus | maandag 30 juni 2014 @ 16:20 |
| Tegenwoordig zijn alle games makkelijk. | |
| GezondeSpanning | maandag 30 juni 2014 @ 16:22 |
Dit denken | |
| 44rdbei | maandag 30 juni 2014 @ 16:25 |
| Games zijn ook inderdaad makkelijker geworden. De laatste zelda was gewoon simpel. | |
| Nikmans | maandag 30 juni 2014 @ 16:28 |
Kijk die video dan, shit was intens | |
| Scuidward | maandag 30 juni 2014 @ 16:30 |
| Nondeju, dat filmpje is zeer intens. Ik zou van spanning op de wc niet eens aan poepen toekomen. | |
| Nikmans | maandag 30 juni 2014 @ 16:34 |
Er na een kwartier achter komen dat je je kaken al die tijd op elkaar geperst hebt gehouden is ook geen pretje als je nét twee verstandskiezen getrokken hebt, kan ik je verzekeren | |
| Scuidward | maandag 30 juni 2014 @ 16:37 |
Houtje gebruiken dan maar. | |
| Rezania | maandag 30 juni 2014 @ 16:40 |
Veel succes met The Witcher 2 op insane mode dan, moet een eitje voor je zijn als ik het zo hoor. | |
| Nikmans | maandag 30 juni 2014 @ 16:55 |
| Dark Souls 2 was ook best taai | |
| BlauweTijger | maandag 30 juni 2014 @ 16:55 |
| Megaman | |
| terrorsjaak | maandag 30 juni 2014 @ 17:01 |
Playstation is de movement | |
| antfukker | maandag 30 juni 2014 @ 17:20 |
Easy | |
| __Saviour__ | maandag 30 juni 2014 @ 18:14 |
| Bij de 3DS remake van de ultieme Zelda-klassieker Ocarina of Time flikten ze ook zoiets. Je kunt blijkbaar in stenen kruipen om visoenen te krijgen van wat je moet doen, als je zelf niet meer weet hoe verder te geraken. De uitdaging van Zelda-spellen ligt nou juist in dat soort zaken. Blijven puzzelen en proberen tot je iets vindt. | |
| Nikmans | maandag 30 juni 2014 @ 18:22 |
Ja precies dat soort dingen | |
| DE_krumpel | maandag 30 juni 2014 @ 19:11 |
Niet eens nodig gehad | |
| Karina | maandag 30 juni 2014 @ 19:13 |
Lange_Lans is het met je eens. Hoi Lans | |
| Rezania | maandag 30 juni 2014 @ 19:15 |
Wtf. | |
| Nikmans | maandag 30 juni 2014 @ 19:17 |
Ik heb het een keer getest om te zien wat het was | |
| Karina | maandag 30 juni 2014 @ 19:18 |
Vroeguh belde je gewoon de Nintendo lijn als je het niet meer wist. Dit is gewoon sneu. Heb ze trouwens 1 keer gebeld, over battle of Olympus, dat was pas een moeilijk spel, potverdorie. | |
| DE_krumpel | maandag 30 juni 2014 @ 19:22 |
Ik bij mario galaxy, maar het ging echt nergens over, kan me trouwens ook niet herinneren of je wel door kon naar het volgende level met retard mode. | |
| Triptamine2 | maandag 30 juni 2014 @ 22:24 |
Ik heb gehoord dat je op de Wii-u niet eens een woord als "asshole" bij je naam kan invullen? Ook fijn dat Nintendo per definitie al aanneemt dat de kinderen die hun games spelen te dom zijn om te poepen, in plaats van ze uit te dagen. "Vroegah" kreeg je een NES met de onmogelijk moeilijke game Ghosts 'n Goblins en werd je op een wel heel sadistische manier "veel plezier" gewenst | |
| Hoplahopla | maandag 30 juni 2014 @ 22:42 |
![]() Toen spelletjes nog voor echte eindbazen waren... | |
| spamcat | maandag 30 juni 2014 @ 22:55 |
| ik dacht toen ik de titel las dat het over de kleding van de personages zou gaan mario in juichpak | |
| Nikmans | maandag 30 juni 2014 @ 23:08 |
Ze zijn nogal strict qua namen ja, in Pokémon X/Y kun je je mons ook geen vieze woorden als naam geven enzo maar stiekem is dat ook te kinderachtig voor woorden | |
| Nikmans | maandag 30 juni 2014 @ 23:09 |
| Geen idee trouwens of dat ook voor de Wii U geldt, dat ding heb ik niet, misschien zodra de nieuwe zelda ervoor uitkomt | |
| __Saviour__ | maandag 30 juni 2014 @ 23:10 |
Gedaan tegen dit soort geintjes ![]() | |
| Nikmans | maandag 30 juni 2014 @ 23:11 |
Snap ik, sowieso dat soort grappen twaalf jaar na dato nog leuk vinden | |
| Karina | maandag 30 juni 2014 @ 23:12 |
Ik moest een beetje gniffelen | |
| CapnIzzy | maandag 30 juni 2014 @ 23:13 |
| In Pokemon X/Y is er ook een pokemon die je handmatig niet kon invoeren op de GTS. Volgens mij is dat Skuntank | |
| Triptamine2 | maandag 30 juni 2014 @ 23:13 |
Lol, echt? Oh en ik realiseer me inderdaad dat het extreem kinderachtig is, maar het is ook meer het principe erachter. Dat ik in een offline single player game niet eens meer een "vies" woord mag invoeren. Als ik kinderachtig wil zijn dan moet ik daar gewoon de keuze toe hebben wat mij betreft. | |
| Karina | maandag 30 juni 2014 @ 23:15 |
Dat sowieso natuurlijk. Moet je toch lekker zelf weten. | |
| Nikmans | maandag 30 juni 2014 @ 23:19 |
Geen idee of het offline wel kan eigenlijk | |
| Triptamine2 | maandag 30 juni 2014 @ 23:21 |
Kennelijk niet meer, dus. Maar goed, die game industrie is toch al hard op weg naar een 2e crash en ik snap steeds beter hoe dat komt. De hele industrie is overgenomen door managers en word nu, door die managers, op zeer kundige wijze naar de oud-hollandsche kloote geholpen. | |
| Triptamine2 | maandag 30 juni 2014 @ 23:21 |
Oh, kan pokemon tegenwoordig ook online? | |
| Spongeboss | maandag 30 juni 2014 @ 23:22 |
] Heerlen | |
| terrorsjaak | maandag 30 juni 2014 @ 23:36 |
| Door dit topic wel mijn gameboy uit de kast gehaald | |
| Id_do_her | maandag 30 juni 2014 @ 23:39 |
| Kwam ik laatst ook achter, want de kinderen! | |
| #ANONIEM | dinsdag 1 juli 2014 @ 07:29 |
| Hele terechte klacht Nikmans. Sowieso spelmakers die het de gamers veel te makkelijk maken. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 07:29:46 ] | |
| Nikmans | dinsdag 1 juli 2014 @ 15:47 |
| Ik heb die uit Donkey Kong Country net eens geprobeerd maar dan krijg je dus een filmpje te zien hoe een witte DK door het level gaat en daarna is het gewoon uitgespeeld | |
| #ANONIEM | dinsdag 1 juli 2014 @ 18:32 |
Mweh. Je hoeft dan niet eens zelf het level meer te spelen. |