Z'n volgende moord plannenquote:
Gemiste kans... er waren bijna geen getuigen!quote:
Eigen schuldquote:Op maandag 30 juni 2014 15:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ahhh, dat vind ik wel zielig voor hem.
Dries in gele zwembroek.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Eigen schuld
Niet in gele zwembroek komen![]()
![]()
![]()
Fake iT till you make itquote:Op maandag 30 juni 2014 17:55 schreef penny-wise het volgende:
Van alle NLdse artiesten is hij wel de allersneuste....
Nog nooit een hit gescoord maar hij blijft zich voordoen als een topzanger.....
Wordt dus tijd om je eigen tekortkomingen onder ogen te zien dus.....quote:Op maandag 30 juni 2014 18:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Fake iT till you make it![]()
Alleen duurt dat bij hem al 20 jaar![]()
Als ik een half uur optreed kost het een kratje bier. Ik schat in dat ie minstens 1500 krijgt.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Fake iT till you make it![]()
Alleen duurt dat bij hem al 20 jaar![]()
Vol? Was het zo'n koepeltentje of zo?quote:stroomde de feesttent vol met Roelvink-fans.
Er zijn mensen die voor gratis bier nog door glasscherven of zelfs lava zouden kruipen. Maar dit is wel heel erg de grenzen opzoeken.quote:
Zeker omdat het publiek waarschijnlijk precies het publiek is wat massaal voetbal kijkt.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Wie boekt er nou een artiest om te komen zingen tijdens een WK-wedstrijd?
Heb je wel lekker de ruimte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Plus dat we natuurlijk net als Spanje, Portugal, Italië en Engeland al klaar hadden kunnen zijn met het WK.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeker omdat het publiek waarschijnlijk precies het publiek is wat massaal voetbal kijkt.
Nog even en niemand kan meer in de schaduw staan van Wally.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:58 schreef tong80 het volgende:
Niks triest aan. Driest heeft weer publiciteit.
Ik doe er aan mee. Maar blijft een treurige held, kan niet in de schaduw staan van Eddy Wally.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog even en niemand kan meer in de schaduw staan van Wally.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eddy
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Zo lekker gaat het niet met hem.quote:
Ha ha haquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eén ding valt me op. Als een optreden succesvol is, dan krijg ik drie reacties. Als er iets misgaat, dan is er pas aandacht.Dat het landelijk is gegaan, dat had ik niet verwacht', meent Dries.
Gekke Henkie. Truus de kut en Zwarte Chris.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef Wespensteek het volgende:
Voor hem stonden er toch best veel mensen.
Philips stadion (Guus Meeuwis)quote:Op maandag 30 juni 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Wie boekt er nou een artiest om te komen zingen tijdens een WK-wedstrijd?
Het was weer niet te voorzien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fans Dries laten opnieuw afweten
Dries Roelvink stond opnieuw voor slechts enkele fans op te treden. Dit keer in Rhenen. Dries had ook wel de pech dat de voetbalwedstrijd Nederland-Argentinië plaatsvond op hetzelfde moment.
http://www.telegraaf.nl/t(...)nieuw_afweten__.html
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |