Foefje was het iddquote:
Leuk voor al haar Belgische fans.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:08 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Foefje was het iddIk heb al een paar keer gehad dat ik heb zitten huilen omdat mijn ogen zo,n pijn deden bij het horen van het woord '' foefje ''
best knap, een filmpje van 11 minuten zien in de 5 minuten dat dit topic open is.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
Hele video gekeken, geen mooie meid gezien.
Wat een verspilling van 11 minuten.
Hierop lettenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
best knap, een filmpje van 11 minuten zien in de 5 minuten dat dit topic open is.
Dit.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:13 schreef regiliopeace het volgende:
Een dommer stel heb ik zelden gezien.
Dit.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
Hele video gekeken, geen mooie meid gezien.
Wat een verspilling van 11 minuten.
En dan te bedenken dat mensen er nog daadwerkelijk naar kijkenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Qua innerlijk hebben ze elkaar duidelijk gevonden. Beide zo kinderachtig als de pest.
En als koosnaam voor elkaar het woord Foefje gebruiken.
Vergeleken bij die feeks waar jij mee neukt waarschijnlijk welquote:Op maandag 30 juni 2014 16:19 schreef JenHermes het volgende:
Al die fokkers hier die zeggen dat die meid niet knap en mooi is
Mensen die neukenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vergeleken bij die feeks waar jij mee neukt waarschijnlijk wel
Paar minuten gekeken, kan er niet uit ophalen dat ze kinderachtig zijn. Buiten dat heeft ze op beauty gebied wel veel invloed.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Qua innerlijk hebben ze elkaar duidelijk gevonden. Beide zo kinderachtig als de pest.
En als koosnaam voor elkaar het woord Foefje gebruiken.
russische hoerquote:Op maandag 30 juni 2014 20:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat een hoer.
Wat een btamale, die vriend.
En lelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zou haar wel lekker nemen, Britse chicks zijn geile sletjes![]()
Ze is niet Britsquote:Op maandag 30 juni 2014 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zou haar wel lekker nemen, Britse chicks zijn geile sletjes![]()
Ze blogt er alleen nauwelijks meer overquote:Op maandag 30 juni 2014 20:35 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Paar minuten gekeken, kan er niet uit ophalen dat ze kinderachtig zijn. Buiten dat heeft ze op beauty gebied wel veel invloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door trovey op 01-07-2014 01:00:24 ]Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze blogt er alleen nauwelijks meer over, alleen maar die vlogs, een soort foute realityserie.
![]()
Het is wachten op het moment dat de fabrikanten het ook door krijgen dat al die zooi die ze opsturen geen reclame meer oplevert.Ik zit ook in dat andere topic en ik verbaasde mij er over dat ze de reacties in dit topic hard vonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volg het topic daar al langer en het is niet veel anders dan hier.. Alleen daar roept men elkaar wel eens tot de orde, hier niet.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dit geval lekker vindenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:33 schreef kikoooooo het volgende:
Laatst dit filmpje 5x helemaal gekeken. Ik vind haar zo lekker
Deze rare vogel vergelijken met een alpha man en tevens Nederlands icoon in het darten als micheal van gerwenquote:
Als het hier uit de hand loopt grijpt men ook wel in maar een beetje hypocriet vind ik ze wel in dat andere forum, hier een enkel topic terwijl het daar elke dag feest voor beautygloss is, lijkt me schadelijker op den duurquote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zit ook in dat andere topic en ik verbaasde mij er over dat ze de reacties in dit topic hard vonden.Volg het topic daar al langer en het is niet veel anders dan hier.. Alleen daar roept men elkaar wel eens tot de orde, hier niet.
Je bent het gesprek van de dag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zit ook in dat andere topic en ik verbaasde mij er over dat ze de reacties in dit topic hard vonden.Volg het topic daar al langer en het is niet veel anders dan hier.. Alleen daar roept men elkaar wel eens tot de orde, hier niet.
De kracht van KLBquote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Alleen daar roept men elkaar wel eens tot de orde, hier niet.
Nu hoeft de benaming hoer voor mij nou ook weer nietquote:
link?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Nu hoeft de benaming hoer voor mij nou ook weer nietmaar op dat forum spelen ze wel heel erg de vermoorde onschuld.
Stuur je wel even een pbquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:26 schreef mapima het volgende:
oh ja ik zie het al allemaal domme meisjes bij elkaar
hoi meiden als jullie dit lezen ik ben een vrouw van 19 jaar en ik vind jullie allemaal stuk voor stuk hypocriete honden
Gewoon gaan zwaaien naar je mede-users op dat forum.quote:
Hoi mag ik je vlog volgen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:26 schreef mapima het volgende:
hoi meiden als jullie dit lezen ik ben een vrouw van 19 jaar en ik vind jullie allemaal stuk voor stuk hypocriete honden
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:26 schreef mapima het volgende:
Picsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:27 schreef mapima het volgende:
MEIDEN VAN ELLEGIRL ALS JULLIE DIT LEZEN JULLIE ZIJN ALLEMAAL DOM LOMP LELIJK EN DIK DOEI
wat? Kan jij mij uitleggen waarom mannen liever een ambitieuze vrouw willen hebben dan een vrouw die thuis wil zitten evt met kinderen?quote:
Als je niks extra's te bieden hebt dan je kut gaan we wel naar de hoeren, is een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wat? Kan jij mij uitleggen waarom mannen liever een ambitieuze vrouw willen hebben dan een vrouw die thuis wil zitten evt met kinderen?
???? Begrijp ik niet. Mooi zijn is het toch het belangrijkst? En hoezo extra te bieden? Je wilt dus een deel van mijn salaris hebben?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je niks extra's te bieden hebt dan je kut gaan we wel naar de hoeren, is een stuk goedkoper.
Nee. Schoonheid is vergankelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
???? Begrijp ik niet. Mooi zijn is het toch het belangrijkst?
http://reemachronicles.wo(...)women-reema-edition/quote:En hoezo extra te bieden? Je wilt dus een deel van mijn salaris hebben?
Hij werkt als verkoper in de Media Markt dus ik denk niet dat jij op hem wilt gaan teren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:58 schreef sanasoufi het volgende:
die vriend is zo leukweet iemand wat voor werk hij doet en hoeveel hij verdient?
Zeker wel mooi die kale knar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:58 schreef sanasoufi het volgende:
die vriend is zo leukweet iemand wat voor werk hij doet en hoeveel hij verdient?
die linkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee. Schoonheid is vergankelijk.
[..]
http://reemachronicles.wo(...)women-reema-edition/
Lees.
Niet gelezen dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die link![]()
![]()
feministen
![]()
![]()
Gelukkig mag ik toch niet met een Nederlander trouwen....alleen mijn vader moet nu normaal beginnen te doen. Vanochtend zegt die barbaar nog dat hij wil dat ik ga solliciteren zodat ik naar een
huurhuis
kan vertrekken.
Nederland heeft mijn vader te veel benvloed
heb het al gevonden hij werkt als makelaar:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij werkt als verkoper in de Media Markt dus ik denk niet dat jij op hem wilt gaan teren.
Jezus, dat alles voor een strakke staart.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:33 schreef kikoooooo het volgende:
Laatst dit filmpje 5x helemaal gekeken. Ik vind haar zo lekker
wel....een of andere feminist die zegt dat ik wat te bieden moet hebben omdat ik ook eisen stel. Maar ik heb helemaal geen eisenquote:
een makelaar verdient toch rond 3000 per maand? geen vetpot, maar het is een Nederlander dus ik vind dat prima.quote:
Dat verdient hij misschien wel maar hij krijgt met de eerste 10 jaar niet meer dan 2500 euro.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
een makelaar verdient toch rond 3000 per maand? geen vetpot, maar het is een Nederlander dus ik vind dat prima.
Dat heeft niks met feminisme te maken. Daarnaast, jouw schoonheid zal vergaan. Mijn rijkdom zal blijven. Je zal dus meer aan tafel moeten brengen dan alleen je schoonheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wel....een of andere feminist die zegt dat ik wat te bieden moet hebben omdat ik ook eisen stel. Maar ik heb helemaal geen eisen1 eis maar: Rijk zijn. Verder interesseert me niets...lelijk, dik, dun, eng, crimineel verleden...alleemaal prima als die maar rijk is
. Ik ben mooi en dat hoort voldoende te zijn. En dat schoonheid vergankelijk is dat is onzin, want mijn moeder is nog steeds heel mooi.
die sites die ze maakt zijn wel onzin, maar tieners lijken het erg leuk te vinden. Het heet beautygloss en met make up ziet ze er ook aardig uit, maar zonder make-upquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:07 schreef Wootism het volgende:
Haha al die jaloerse mensen hier
Die chick is hartstikke leuk man, toffe persoonlijkheid en ziet er goed uit. Daarna is ze flink ondernemend en heeft een jaarinkomen waar jullie allemaal bang van worden.
Gregor is een baas trouwens.
Altijd dat gehannes met uiterlijk en het beoordelen van mensen hier op FOK! Stelletje autisten
NEEE IK BEN EN BLIJF ALTIJD MOOIquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat heeft niks met feminisme te maken. Daarnaast, jouw schoonheid zal vergaan. Mijn rijkdom zal blijven. Je zal dus meer aan tafel moeten brengen dan alleen je schoonheid.
Jawel, want zoals jij lopen er duizenden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEEE IK BEN EN BLIJF ALTIJD MOOI![]()
1. Ik ben mooi.
2. Ik heb rechten gestudeerd op de uni.
3. Ik bied je kinderen
meer hoef ik niet te bieden
Beweer je nu dat alle hoeren lelijk zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:53 schreef sanasoufi het volgende:
???? Begrijp ik niet. Mooi zijn is het toch het belangrijkst? En hoezo extra te bieden? Je wilt dus een deel van mijn salaris hebben?
Volgens mij ben jij een beetje domquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die sites die ze maakt zijn wel onzin, maar tieners lijken het erg leuk te vinden. Het heet beautygloss en met make up ziet ze er ook aardig uit, maar zonder make-up![]()
al die prut waarover ze reclame maakt is dus niet bepaald effectief. Maar goed, het is wel een makkelijke manier om geld mee te verdienen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |