Mensen die neukenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vergeleken bij die feeks waar jij mee neukt waarschijnlijk wel
Paar minuten gekeken, kan er niet uit ophalen dat ze kinderachtig zijn. Buiten dat heeft ze op beauty gebied wel veel invloed.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Qua innerlijk hebben ze elkaar duidelijk gevonden. Beide zo kinderachtig als de pest.
En als koosnaam voor elkaar het woord Foefje gebruiken.
russische hoerquote:Op maandag 30 juni 2014 20:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat een hoer.
Wat een bètamale, die vriend.
En lelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zou haar wel lekker nemen, Britse chicks zijn geile sletjes![]()
Ze is niet Britsquote:Op maandag 30 juni 2014 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zou haar wel lekker nemen, Britse chicks zijn geile sletjes![]()
Ze blogt er alleen nauwelijks meer overquote:Op maandag 30 juni 2014 20:35 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Paar minuten gekeken, kan er niet uit ophalen dat ze kinderachtig zijn. Buiten dat heeft ze op beauty gebied wel veel invloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door trovey op 01-07-2014 01:00:24 ]Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze blogt er alleen nauwelijks meer over, alleen maar die vlogs, een soort foute realityserie.
![]()
Het is wachten op het moment dat de fabrikanten het ook door krijgen dat al die zooi die ze opsturen geen reclame meer oplevert.Ik zit ook in dat andere topic en ik verbaasde mij er over dat ze de reacties in dit topic hard vonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volg het topic daar al langer en het is niet veel anders dan hier.. Alleen daar roept men elkaar wel eens tot de orde, hier niet.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dit geval lekker vindenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:33 schreef kikoooooo het volgende:
Laatst dit filmpje 5x helemaal gekeken. Ik vind haar zo lekker
Deze rare vogel vergelijken met een alpha man en tevens Nederlands icoon in het darten als micheal van gerwenquote:
Als het hier uit de hand loopt grijpt men ook wel in maar een beetje hypocriet vind ik ze wel in dat andere forum, hier een enkel topic terwijl het daar elke dag feest voor beautygloss is, lijkt me schadelijker op den duurquote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zit ook in dat andere topic en ik verbaasde mij er over dat ze de reacties in dit topic hard vonden.Volg het topic daar al langer en het is niet veel anders dan hier.. Alleen daar roept men elkaar wel eens tot de orde, hier niet.
Je bent het gesprek van de dag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zit ook in dat andere topic en ik verbaasde mij er over dat ze de reacties in dit topic hard vonden.Volg het topic daar al langer en het is niet veel anders dan hier.. Alleen daar roept men elkaar wel eens tot de orde, hier niet.
De kracht van KLBquote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Alleen daar roept men elkaar wel eens tot de orde, hier niet.
Nu hoeft de benaming hoer voor mij nou ook weer nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |