Foefje was het iddquote:
Leuk voor al haar Belgische fans.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:08 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Foefje was het iddIk heb al een paar keer gehad dat ik heb zitten huilen omdat mijn ogen zo,n pijn deden bij het horen van het woord '' foefje ''
best knap, een filmpje van 11 minuten zien in de 5 minuten dat dit topic open is.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
Hele video gekeken, geen mooie meid gezien.
Wat een verspilling van 11 minuten.
Hierop lettenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
best knap, een filmpje van 11 minuten zien in de 5 minuten dat dit topic open is.
Dit.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:13 schreef regiliopeace het volgende:
Een dommer stel heb ik zelden gezien.
Dit.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
Hele video gekeken, geen mooie meid gezien.
Wat een verspilling van 11 minuten.
En dan te bedenken dat mensen er nog daadwerkelijk naar kijkenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Qua innerlijk hebben ze elkaar duidelijk gevonden. Beide zo kinderachtig als de pest.
En als koosnaam voor elkaar het woord Foefje gebruiken.
Vergeleken bij die feeks waar jij mee neukt waarschijnlijk welquote:Op maandag 30 juni 2014 16:19 schreef JenHermes het volgende:
Al die fokkers hier die zeggen dat die meid niet knap en mooi is
Mensen die neukenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vergeleken bij die feeks waar jij mee neukt waarschijnlijk wel
Paar minuten gekeken, kan er niet uit ophalen dat ze kinderachtig zijn. Buiten dat heeft ze op beauty gebied wel veel invloed.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Qua innerlijk hebben ze elkaar duidelijk gevonden. Beide zo kinderachtig als de pest.
En als koosnaam voor elkaar het woord Foefje gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |