Was gisteravond, zat op rtlgemist.nl rond te kijken of ze wat niet-pauper programma's hadden.quote:
"Afl. 1" staat erbijquote:Op maandag 30 juni 2014 13:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit is toch helemaal geen nieuw programma?
Ga je springen danquote:Op maandag 30 juni 2014 13:35 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Utrecht Centraal, 16:00 uur, spoor 5
Vechten met jou als het in m'n gezicht durft te zeggenquote:
Dan hoop ik dat mijn trein niet vertraagdquote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Vechten met jou als het in m'n gezicht durft te zeggen
Dan sla ik iemand anders op z'n bek om me op te warmen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:41 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat mijn trein niet vertraagd
en 35.000 euro, blijkbaarquote:Op maandag 30 juni 2014 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met klacht, maarja dat soort volk doet alles voor hun 15 minutes of fame.
nee, gewoon stellenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dus weer die hoeren van take me out en hoeren in de jungle en echte hoeren in de dop?
Zou kunnen, maar dit zijn geen edelfiguranten. Ze acteren dan vrij goed.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef ZarB het volgende:
Goh, een terechte klacht van deze ts![]()
Anyway, als je het mij vraagt vormt er helemaal niemand een stel in real life. Gewoon allemaal gecast. Als je een goede relatie hebt dan kunnen omstanders dat echt wel merken. Bepaalde blikken die uitgewisseld worden enz. Bij veel stellen hangt wel wel een "wij horen bij elkaar" in de atmosfeer
Ze moeten toch acteren dat ze geen relatie hebben? Dat lijkt me vrij makkelijk als je in het echt niet eens een relatie hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dit zijn geen edelfiguranten. Ze acteren dan vrij goed.
Ze worden voorgesteld als echt stel. En ze moeten acteren dat ze iets hebben met diegene aan wie ze gekoppeld zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:49 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ze moeten toch acteren dat ze geen relatie hebben? Dat lijkt me vrij makkelijk als je in het echt niet eens een relatie hebt.
Ja oke. Maar ik bedoel dat er dus vast geen ECHTE stellen aan mee doen dus dat het geheim houden niet moeilijk is aangezien er geen geheim is. Acteren dat je met die ander gaat wordt daarmee automatisch makkelijker.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:53 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze worden voorgesteld als echt stel. En ze moeten acteren dat ze iets hebben met diegene aan wie ze gekoppeld zijn.
We zullen het nooit zeker weten...quote:Op maandag 30 juni 2014 14:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik bedoel dat er dus vast geen ECHTE stellen aan mee doen dus dat het geheim houden niet moeilijk is aangezien er geen geheim is. Acteren dat je met die ander gaat wordt daarmee automatisch makkelijker.
Het is gewoon een club wanhopige vrijgezellen bij elkaar die een showtje opvoeren voor de kijkcijfers.
Jawel. Ik ken een stel die zijn gevraagd om mee te doen en verder is er 1 stel van dat programma met een kind. Er zijn dus gewoon stellen die daaraan meedoen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik bedoel dat er dus vast geen ECHTE stellen aan mee doen dus dat het geheim houden niet moeilijk is aangezien er geen geheim is. Acteren dat je met die ander gaat wordt daarmee automatisch makkelijker.
Het is gewoon een club wanhopige vrijgezellen bij elkaar die een showtje opvoeren voor de kijkcijfers.
En die mogen kinderen krijgen?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Jawel. Ik ken een stel die zijn gevraagd om mee te doen en verder is er 1 stel van dat programma met een kind. Er zijn dus gewoon stellen die daaraan meedoen.
Rose en Gert-Jan, Charissa en Jaimie en Sylvie en Vincent hebben alledrie een kind.. Dus op zich redelijk wel wat echte koppelsquote:Op maandag 30 juni 2014 15:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Jawel. Ik ken een stel die zijn gevraagd om mee te doen en verder is er 1 stel van dat programma met een kind. Er zijn dus gewoon stellen die daaraan meedoen.
Sowieso commerciële tv in Nederland.quote:
Inderdaad, RTL en SBS zijn bagger.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |