Fixedquote:Op maandag 30 juni 2014 13:19 schreef Skv het volgende:
Jezus, de pohi van TS doet vermoeden dat hij altijd zo typt een mongool is.
Dit!quote:Op maandag 30 juni 2014 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
Je privacy verkopen voor een beetje korting
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Jij wist nog niet dat smartphonelozen een nieuw ras is?
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:13 schreef HPLC het volgende:
Het zou een terechte klacht zijn als ik kon lezen wat er stond.
Jaja, al die spelfouten enzo... Maar dat doet ie expres, heb ik zo het gevoel!quote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Alsof dat het enige vreemde is aan zijn posts, wat een mongool, die TS...
Alsof jij geen smartphone hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
Je privacy verkopen voor een beetje korting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Reneon01990
wat nouquote:Op maandag 30 juni 2014 14:21 schreef Hedaluzini het volgende:
[..]
Jaja, al die spelfouten enzo... Maar dat doet ie expres, heb ik zo het gevoel!
Okay, sorry.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:43 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
doe normaal ik heb dilexie kan ik niks aan doen klootzak
TS is een neger en die trekken altijd meteen de racisme-kaart.quote:
Jawel, maar geen Twitter, Facebook, locatievragende apps, apps die informatie van je willen weten, vrijwel geen apps die toegang hebben tot foto's/contacten etc. gebruik geen iCloudquote:
Dat heb ik dus ook. Wel voor moeten rooten, maar dan kan je tenminste al die zooi eraf flikkeren. Al gebruik ik zo nu en dan wel mijn gps als ik ergens heen moet en de weg niet ken of voor de sports tracker app.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel, maar geen Twitter, Facebook, locatievragende apps, apps die informatie van je willen weten, vrijwel geen apps die toegang hebben tot foto's/contacten etc. gebruik geen iCloud
Niet alleen dat... de hele schrijfstijl, net een zwakbegaafde kleuter:quote:Op maandag 30 juni 2014 14:21 schreef Hedaluzini het volgende:
[..]
Jaja, al die spelfouten enzo... Maar dat doet ie expres, heb ik zo het gevoel!
Sterker nog, volgens zijn verhaal hoefde TS alleen maar "ok" te zeggen. Maar goed, ik denk dat het weer een v/d zoveelste figuren is die een (zwakbegaafd) typetje speelt.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:40 schreef RRD_kiter het volgende:
jemig, wat zielig. Het is nog niet in je opgekomen om toch de korting te vragen en te zeggen dat je de app thuis wel zult "downloaden"?
Ik heb ook nog steeds geen bonuspas-ding maar ik krijg de korting bij de appie echt wel als ik zeg dat hem "vergeten" ben
Het is in elk geval een geval apart...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet alleen dat... de hele schrijfstijl, net een zwakbegaafde kleuter:
"ik zo nee heb ik niet en toen zegt ze ja doe maar net of je die ap hebt dan geef ik je korting en dan download je het thuis en toen zij ik ja maar ik heb geen smartfoon!!!"![]()
Ik mag hopen voor 'm dat hij het met opzet doet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |