Nu eerst weer bijna een week die pot tegen Costa Rica hypen...quote:Op maandag 30 juni 2014 13:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja daarom, maar voor de fans is t leuk.
Beetje spanning opbouwenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu eerst weer bijna een week die pot tegen Costa Rica hypen...
Het is vast iets heel flauws, of niet?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
De vis is gewoon dood, niet gerookt ofzo.
het is n heel oud raadselquote:Op maandag 30 juni 2014 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom trouwens telefooncel, had ie geen mobieltje?
nee, maar dat is wel origineel gevondenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
Die vent was een zwerver, nam een hap van de vis omdat hij uitgehongerd was, maar hij bleek allergisch te zijn en viel dood neer.
Shitquote:Op maandag 30 juni 2014 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar dat is wel origineel gevonden
Oooooh lekker. En hoe staat het met de huizenzoektocht?quote:
de vis.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Shit
Was de man of de vis eerder dood?
Ik heb mijn supervisie al gehaaldquote:Op maandag 30 juni 2014 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom doe jij niet mee tam? Is n goede oefening voor je supervisie
zou je hem nog een keer willen plaatsen? Ik heb hem gemist en kan hem zo snel niet terugvindenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom doe jij niet mee tam? Is n goede oefening voor je supervisie
vrijdag voor de eerste keer ergens kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooooh lekker. En hoe staat het met de huizenzoektocht?
Oh heb je linkje?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
vrijdag voor de eerste keer ergens kijken.
Awww. Nou het is ook goed als andere mensen zich bewust worden van de situatie en vragen stellen en niet direct een antwoord klaar hebben staanquote:Op maandag 30 juni 2014 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jammer![]()
Voor mijn raadsel dan he, niet voor jou
zeg je nou dat je het antwoord al weet?!quote:Op maandag 30 juni 2014 13:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Awww. Nou het is ook goed als andere mensen zich bewust worden van de situatie en vragen stellen en niet direct een antwoord klaar hebben staan
Is de vis dood?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er ligt n dode man in n telefooncel, naast hem ligt n vis.
Dat was m.
Oke en dan aan de hand van ja en nee vragen moeten wij raden wat er gebeurd is?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er ligt n dode man in n telefooncel, naast hem ligt n vis.
Dat was m.
jaquote:Op maandag 30 juni 2014 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is de vis dood?
Is de man al lang dood?
Is de telefoon aan?
Heeft iemand het gezien?
Is de man op natuurlijke wijze dood gegaan?
jaquote:Op maandag 30 juni 2014 13:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oke en dan aan de hand van ja en nee vragen moeten wij raden wat er gebeurd is?
Oke dus hij was misschien op een vistripje dan .. verklaard ook waarom de vis dood is.quote:
nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Had de man zich verwond aan een vishaakje ofzo?
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Jeetje het enigste wat mijn paps doen als hij een grote vis heeft gevangen is trots opbellen en opscheppen hoe groot hij wel niet ismaar daar ga je ook niet dood aan
Oh oh oh. Had hij zijn vrouw aan de lijn?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet btw een antwoord herzien
De telefoon is wél aan! Dat is eigenlijk best belangrijk ook
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet btw een antwoord herzien
De telefoon is wél aan! Dat is eigenlijk best belangrijk ook
Aha was hij aan het opscheppen over de grote van de vis?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Jeetje het enigste wat mijn paps doen als hij een grote vis heeft gevangen is trots opbellen en opscheppen hoe groot hij wel niet ismaar daar ga je ook niet dood aan
jaquote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh oh oh. Had hij zijn vrouw aan de lijn?
ja!quote:Op maandag 30 juni 2014 13:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Aha was hij aan het opscheppen over de grote van de vis?
en ja!quote:Op maandag 30 juni 2014 13:40 schreef JJH het volgende:
Dus de man had een vis gevangen, stond in een kapotte telefoooncel en er lag overal bloed.
Doodgebloed door een snee van het glas?
Hij was zooooooooooooo, groot zo met zijn armen, sloeg het glas kapot en bloedde dood?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Aha was hij aan het opscheppen over de grote van de vis?
Oooowww hij deed zeker voor met zijn handen hoe groot de vis wasquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij was zooooooooooooo, groot zo met zijn armen, sloeg het glas kapot en bloedde dood?
En best knap dat hij dan door het glas heen sloegquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha![]()
Ik ga nog eens even wat doen
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha![]()
Ik ga nog eens even wat doen
Handigquote:Op maandag 30 juni 2014 13:47 schreef Jochie1900 het volgende:
Toch wel een beetje last van mijn hand
Niet handig om in een spijker te slaan
Hoi.quote:
Goeiemorgen meneertjequote:
Hallo mevrouw.quote:
Lola!!!quote:
Meneer de gids. Goeiemorgen.quote:
Je verveelt je?!?!?!quote:Op maandag 30 juni 2014 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens terug scrabbelen ik verveel me
Ook halloquote:
ok.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens terug scrabbelen ik verveel me
Ik zit nu bij mn moeder op de bank heel brak te zijn.quote:
Geen paniek. Ik speel nu met haar.quote:
Hups.quote:
You lucky bastard!quote:
Mehquote:Op maandag 30 juni 2014 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu bij mn moeder op de bank heel brak te zijn.
Ik ben verbrand en heb spierpijn van het zitten.
Ik wil ook wel met Lola spelenquote:
quote:
Volgend weekend wordt nog erger.quote:
Sorry jij bent ook een lekkertje, maar Lolaquote:
Ow wat heb je voor plannen dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgend weekend wordt nog erger.![]()
jjh en c4
Tweede keusquote:Op maandag 30 juni 2014 14:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sorry jij bent ook een lekkertje, maar Lola
Tsjah sorryquote:
Hippiefestival hier in het dorp.quote:
ow gezelligquote:Op maandag 30 juni 2014 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hippiefestival hier in het dorp.
Ga ik met oa GvsE heen.
Aaaww je weet best dat ik je een schatje vindquote:
Tof! Is het enkel muziek van die tijd of ook verkleed?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hippiefestival hier in het dorp.
Ga ik met oa GvsE heen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aaaww je weet best dat ik je een schatje vind
Ow lekker weer om te gaan zwemmen dusquote:
Fijn heet of slecht heet?quote:
Zwemmenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow lekker weer om te gaan zwemmen dus
En lekker zonnen en opdrogen en dan weer een duik nemenquote:
Als het maar niet benauwd gaat worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm 25+ geloof ik als ik het knmi mag geloven
Vast wel want Nederland.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het maar niet benauwd gaat worden.
wat wil je met Lola doen dan?quote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
erotisch masseren maar ik play hard to get je weet toch.
Bemoei je er niet mee
Lola is toch mijn mama, daar doe je toch niks mee.quote:
Hahahahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee
Awwwquote:Op maandag 30 juni 2014 14:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lola is toch mijn mama, daar doe je toch niks mee.
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lola is toch mijn mama, daar doe je toch niks mee.
Neemt niet weg dat ik nog wel wat perverse ideeen heb maar ik kan dat niet zeggen natuurlijk anders komt ze nooit.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik nog wel wat perverse ideeen heb maar ik kan dat niet zeggen natuurlijk anders komt ze nooit.
Hmm. Viezurtquote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik nog wel wat perverse ideeen heb maar ik kan dat niet zeggen natuurlijk anders komt ze nooit.
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Ik wil lekker buiten zitten met visitequote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ze voorspellen wel regen voor zondag. Als dt maar weg blijft
Uhm er mensen die gekleed zijn als hippie.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof! Is het enkel muziek van die tijd of ook verkleed?
Gisteren was er ook regen voorspeld, niets van gezien op Parkpop.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ze voorspellen wel regen voor zondag. Als dt maar weg blijft
vw busjesquote:Op maandag 30 juni 2014 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm er mensen die gekleed zijn als hippie.
Verder is er oude muziek, coverbandjes, een markt met hippiespul, vw busjesen bier.
Alleen gistermiddag een buitje gehadquote:Op maandag 30 juni 2014 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren was er ook regen voorspeld, niets van gezien op Parkpop.
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady ruikt onder de oksels. .. hmm nee zo vies
Klinkt wel heel leukquote:Op maandag 30 juni 2014 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm er mensen die gekleed zijn als hippie.
Verder is er oude muziek, coverbandjes, een markt met hippiespul, vw busjesen bier.
Dat rode is morgen wel weer weg joh.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ow gezellig![]()
Goed insmeren dan, weet niet wat voor weer ze voorspellen? maar dan zou ik zeker nu jezelf echt goed even insmeren van te voren en misschien nog een keer tussendoor
Is het ook hoor. Google maar eens op Hippiefestival in Gorinchem.quote:
quote:
toch benieuwd naar die ideeën van je.quote:
Zonnenbank is lekkerquote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat rode is morgen wel weer weg joh.
![]()
Eens zien of ik van de week ff kan zonnebanken bij tinderslet.
Zweet kan zeker lekker ruiken ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind zweet vaak niet eens vies ruiken. Bij vrouwen sowieso niet en mannen ook niet echt behalve bij diehard werken. Het enige wat ik vies vind is van die kantines en kleedkamers bij sportdingen
Ja die zijn een beetje prive :$quote:Op maandag 30 juni 2014 14:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
toch benieuwd naar die ideeën van je.![]()
ah toe?quote:
in zo'n zonnebankcentrum of thuis?quote:
Daarom.quote:
Tamashii zei dat het ging regenen. Ik ga niet vrijwillig in de regen staanquote:Op maandag 30 juni 2014 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren was er ook regen voorspeld, niets van gezien op Parkpop.
Allebei welquote:
Ik wil weer motor rijdenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Ik wil lekker buiten zitten met visite
Had even gegoogled en het ziet er inderdaad wel heel leuk uit zegquote:
Je moet niet alles geloven.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tamashii zei dat het ging regenen. Ik ga niet vrijwillig in de regen staan
Serieus je zal maar smelten zeg pfff en zoveel was er niet voorspelt en achteraf was er niks aan de handquote:Op maandag 30 juni 2014 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tamashii zei dat het ging regenen. Ik ga niet vrijwillig in de regen staan
Zo tof! Heb er zin in.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Had even gegoogled en het ziet er inderdaad wel heel leuk uit zegLeuke filmpjes ook haha
Achteraf geneuzel heb je niets aanquote:Op maandag 30 juni 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus je zal maar smelten zeg pfff en zoveel was er niet voorspelt en achteraf was er niks aan de hand
Air en a_a zeiden ook dat het heerlijk weer was. Die wonen er.quote:
quote:
Oh? Ik zat pas later in de middag op fok, heb niet alles gelezen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Air en a_a zeiden ook dat het heerlijk weer was. Die wonen er.
Luisterde je altijd maar zo goed naar mij.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:56 schreef Tamashii het volgende:
Moeraskat zei tegen me dat ik een paraplu mee moest nemen en van anderen hoorde ik ook dat het regende. Ook Airwin vertelde in dit topic dat het regende en er donkere buien hingen.
Shit happens.
Vrouwen en luisteren? Ik zou er niet teveel op hopenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Luisterde je altijd maar zo goed naar mij.
Je miste ongetwijfeld de cynische ondertoon van mijn post. Blijkbaar gaat het met het lezen ook niet al te geweldig.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Vrouwen en luisteren? Ik zou er niet teveel op hopen
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je miste ongetwijfeld de cynische ondertoon van mijn post. Blijkbaar gaat het met het lezen ook niet al te geweldig.
Jeez.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je miste ongetwijfeld de cynische ondertoon van mijn post. Blijkbaar gaat het met het lezen ook niet al te geweldig.
sommige vrouwen luisteren wel goedquote:Op maandag 30 juni 2014 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sow gemeen gelijkquote:Op maandag 30 juni 2014 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent er niet één van, is mijn ervaring.quote:
Te goed, en onthouden alles.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sommige vrouwen luisteren wel goed
quote:
Ik denk dat elke vrouw goed luistert, als de situatie daar is.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sommige vrouwen luisteren wel goed
Ja nu verdien ik wel straf natuurlijkquote:
dat zei ik ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent er niet één van, is mijn ervaring.
Een paar klappen met de riem is wel op zijn plaats ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja nu verdien ik wel straf natuurlijk
Dat moet dan maarquote:Op maandag 30 juni 2014 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar klappen met de riem is wel op zijn plaats ja.
Ik dacht; ik bevestig het nog maar even voor degenen die je nog het voordeel van de twijfel gunnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat zei ik ook niet.
En uiteraard moet je de persoon kiezen naar wie je luistert...
Face down, ass up dan maar.quote:
nja, jij bent dus kennelijk niet de persoon die ik gekozen heb hequote:Op maandag 30 juni 2014 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht; ik bevestig het nog maar even voor degenen die je nog het voordeel van de twijfel gunnen.
Nope, dan had ik een commando gegeven van één lettergreep.quote:
Jajaja, leg de oorzaak maar weer buiten jezelf.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
nja, jij bent dus kennelijk niet de persoon die ik gekozen heb he
* Carooltje79 trekt broek naar beneden en buktquote:
Heel goed. Eerst ff wachten tot je begint te klagen dat het ongemakkelijk zit, daarna zien we wel verder.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:25 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 trekt broek naar beneden en bukt![]()
Zo lang ga ik niet zitten wachten hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel goed. Eerst ff wachten tot je begint te klagen dat het ongemakkelijk zit, daarna zien we wel verder.
Partypooper.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Zo lang ga ik niet zitten wachten hoor![]()
* Carooltje79 trekt broek weer aan en vlucht de deur uit om boodschapjes te doen![]()
nee hoor, mijn keuze om niet naar jou te luisterenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jajaja, leg de oorzaak maar weer buiten jezelf.
Aawwwwquote:
Waarheid dit!quote:
quote:
Is je vriendin niet in de buurt?quote:
De mijne zijn verbrand.quote:
Nopequote:
Laat dan maarquote:
dankquote:
Ik vind haar echt een schatjequote:
Delen?quote:
Ja hoor die wil ik best wel delenquote:
Echt zo schattig koppiequote:
Mag dat niet?quote:
Ow dat magquote:
yeah rightquote:
Maken we er een groot feestje vanquote:
I like your train of thoughts.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maken we er een groot feestje van
Van wat?quote:
quote:
quote:
quote:
Wil je ook meedoen?quote:
quote:
quote:
Overlevingspakket bij je?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
Halp, snelweg afgesloten vanwege een gekantelde vrachtwagen
één van een slijterij? Plunderen!!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ghehequote:
quote:De verwachting is dat het nog tot 21:00 uur gaat duren voordat de rijbaan vrijgegeven kan worden. http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2014.181.08
quote:
Ik dacht dat je er al in stond.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die ja. En ik vertrek zo, zal wel tering druk zijn op de mogelijke andere routes
Ik zal het zo eens timenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ohoh dan ben je nog wel even onderweg
Ja, teleurstellend dit.quote:
Volgens internet staat alles vast rondom Arnhem, dus het wordt sowieso een rampquote:Op maandag 30 juni 2014 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zat je nogsteeds daar bij Arnhem? Is het een optie om via Ede te gaan dan?
Of anders via Zevenaar
Slaapzak op kantoorquote:Op maandag 30 juni 2014 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens internet staat alles vast rondom Arnhem, dus het wordt sowieso een ramp
Is goedquote:
Met een beetje lekkere muziek is de file helemaal niet zo ergquote:
jawelquote:Op maandag 30 juni 2014 17:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Met een beetje lekkere muziek is de file helemaal niet zo erg
File zuigt!! Altijdquote:Op maandag 30 juni 2014 17:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Met een beetje lekkere muziek is de file helemaal niet zo erg
Doe dan Den Haag, lekker in 't midden..quote:Op maandag 30 juni 2014 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Discussie over huldiging in Amsterdam of Rotterdam
Nee, men stelt Rotterdam voor omdat er 12 spelers zijn die roots in rotterdam/feyenoord hebben. Ofzoquote:Op maandag 30 juni 2014 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe dan Den Haag, lekker in 't midden..
quote:
Ow nee ik vind het niet zo erg hoorquote:
Met een peukie.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Ow nee ik vind het niet zo erg hoorLekker muziek een tikkie harder en een beetje naar geïrriteerde mensen kijken en lachen
Waar komt van Gaal oorspronkelijk vandaan?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, men stelt Rotterdam voor omdat er 12 spelers zijn die roots in rotterdam/feyenoord hebben. Ofzo
Ja inderdaadquote:
Ik heb een paar jaar terug bijna 6 uur in de file gestaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Ow nee ik vind het niet zo erg hoorLekker muziek een tikkie harder en een beetje naar geïrriteerde mensen kijken en lachen
Ik hoor net dat die is begonnen bij Sparta.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar komt van Gaal oorspronkelijk vandaan?
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar terug bijna 6 uur in de file gestaan.
Sindsdien lach ik om de half uur opstoppingen
Maar leuk is anders!
Ja.quote:
Ik bedoelde eigenlijk waar hij geboren is..quote:Op maandag 30 juni 2014 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoor net dat die is begonnen bij Sparta.
Nee dat is ook echt walgelijk langquote:Op maandag 30 juni 2014 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Van Emmen tot aan afslag A1 (Amersfoort) nergens last van. Ik draaide de A1 op en het stond STIL. Heb er toen 5 uur en 3 kwartier over gedaan om in Purmerend te komen.
Ez heeft er toen net zo lang over gedaan om van Haarlem in Purmerend te komen.
Dat was geen pretje
Nope!quote:Op maandag 30 juni 2014 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk waar hij geboren is..
Maar dat zal dan wel Rotterdam zijn..?
Probleem opgelost.
quote:Aloysius Paulus Maria (Louis) van Gaal (Amsterdam, 8 augustus 1951)
En ik moest zo nodig plassen he!! Was ik nog eerder dan Ez bij hem thuis ook, moest dus ook nog op hem wachtenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dat is ook echt walgelijk lang
Ik zou dan echt langs de kant stoppen en op de vangrail gaan zittenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik moest zo nodig plassen he!! Was ik nog eerder dan Ez bij hem thuis ook, moest dus ook nog op hem wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zou dan echt langs de kant stoppen en op de vangrail gaan zitten
Ik doe niet aan buiten plassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik zou het echt niet zo lang kunnen ophouden en in mijn broek doenquote:
Vind ik ookquote:
Goed bezigquote:Op maandag 30 juni 2014 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
Als een pro alle files en opstoppingen ontweken en slechts 10 minuten later thuis
Ik hou het wel opquote:Op maandag 30 juni 2014 18:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet zo lang kunnen ophouden en in mijn broek doendan maar liever buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |