Nu eerst weer bijna een week die pot tegen Costa Rica hypen...quote:Op maandag 30 juni 2014 13:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja daarom, maar voor de fans is t leuk.
Beetje spanning opbouwenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu eerst weer bijna een week die pot tegen Costa Rica hypen...
Het is vast iets heel flauws, of niet?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
De vis is gewoon dood, niet gerookt ofzo.
het is n heel oud raadselquote:Op maandag 30 juni 2014 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom trouwens telefooncel, had ie geen mobieltje?
nee, maar dat is wel origineel gevondenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
Die vent was een zwerver, nam een hap van de vis omdat hij uitgehongerd was, maar hij bleek allergisch te zijn en viel dood neer.
Shitquote:Op maandag 30 juni 2014 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar dat is wel origineel gevonden
Oooooh lekker. En hoe staat het met de huizenzoektocht?quote:
de vis.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Shit
Was de man of de vis eerder dood?
Ik heb mijn supervisie al gehaaldquote:Op maandag 30 juni 2014 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom doe jij niet mee tam? Is n goede oefening voor je supervisie
zou je hem nog een keer willen plaatsen? Ik heb hem gemist en kan hem zo snel niet terugvindenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom doe jij niet mee tam? Is n goede oefening voor je supervisie
vrijdag voor de eerste keer ergens kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooooh lekker. En hoe staat het met de huizenzoektocht?
Oh heb je linkje?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
vrijdag voor de eerste keer ergens kijken.
Awww. Nou het is ook goed als andere mensen zich bewust worden van de situatie en vragen stellen en niet direct een antwoord klaar hebben staanquote:Op maandag 30 juni 2014 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jammer![]()
Voor mijn raadsel dan he, niet voor jou
zeg je nou dat je het antwoord al weet?!quote:Op maandag 30 juni 2014 13:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Awww. Nou het is ook goed als andere mensen zich bewust worden van de situatie en vragen stellen en niet direct een antwoord klaar hebben staan
Is de vis dood?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er ligt n dode man in n telefooncel, naast hem ligt n vis.
Dat was m.
Oke en dan aan de hand van ja en nee vragen moeten wij raden wat er gebeurd is?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er ligt n dode man in n telefooncel, naast hem ligt n vis.
Dat was m.
jaquote:Op maandag 30 juni 2014 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is de vis dood?
Is de man al lang dood?
Is de telefoon aan?
Heeft iemand het gezien?
Is de man op natuurlijke wijze dood gegaan?
jaquote:Op maandag 30 juni 2014 13:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oke en dan aan de hand van ja en nee vragen moeten wij raden wat er gebeurd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |