SPOILER: Kaarten:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)300186459/index.html
Nee.quote:
vrees ik ookquote:
doodsverwensingquote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:10 schreef CookieSlikker het volgende:
Uiteindelijk willen we natuurlijk NL tegen BE zien natuurlijk.
Zwitserland gaat België inmaken.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:10 schreef CookieSlikker het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 30 juni 2014 00:10 schreef CookieSlikker het volgende:
gedurfd van jequote:
Kom hier beter?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Interessante optie, maar ik blijf nog even.
Belgen gaan eruit tegen USA dus dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:10 schreef CookieSlikker het volgende:
Baco's tankenquote:
Eerst 450 euro dokkenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:10 schreef Vasion het volgende:
Ik neem aan dat bij een zege voor Griekenland, mijn topic weer heropent wordt?
Liever Argentinië. Dat is een echte kraker.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:10 schreef CookieSlikker het volgende:
Argentinie mag ook, maar liever Belgie inderdaad en dan in de finale tegen Duitsland of Brazilie.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:10 schreef CookieSlikker het volgende:
welk toppa?quote:
Die had het anders prima tegen Candreva, Cavani en Barkley.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:11 schreef Kopsterk het volgende:
Die linksback van Costa Rica (Diaz) kan er HE-LE-MAAL niets van. Als Costa Rica doorgaat kan Robben hem mooi 56 keer voorbij lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |