Ach nee joh, het valt best mee. Bij de meeste leid het niet tot een date maar blijft het bij ouwehoeren. Ik denk dat ik nu misschien net op 6 verschillende dates kom in 6 maanden.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat was weer een ander? Ik raak de tel kwijt bij jou man
Ik kan wel wat criteria bedenken waar een master aan moet voldoen om die titel te verdienen.quote:
Do tell!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel wat criteria bedenken waar een master aan moet voldoen om die titel te verdienen.
quote:
quote:
quote:
Nee, ik nooit. Ik ga van rood naar ecruquote:
Ook leuk voor de verandering.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik nooit. Ik ga van rood naar ecru
quote:
Vaak zat aanleiding gegeven maar actie, nee hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja je kan wel op het perfecte moment gaan zitten wachten maar dan heb je wel steeds voor jezelf een excuus om het niet te doen...
Ofzo..
Nahja.
helaas zeg. Hoe oud ben jij nou?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vaak zat aanleiding gegeven maar actie, nee hoor
Hallo jij.quote:
Weinig verandering.quote:
Oud wijf.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weinig verandering.![]()
Maar ja, ik ga mn bed in!
Senior vergeleken bij jou toch?quote:
Zoveel bier!quote:
Truste!!!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weinig verandering.![]()
Maar ja, ik ga mn bed in!
Nou, zo jong ben ik ook niet heur.quote:
Een bloempje ben je.quote:
Iedere vrouw snapt toch als je 'hihi' doet en naar de grond staart, dat zij dan je pik in hun mond moeten nemen?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
Vaak zat aanleiding gegeven maar actie, nee hoor
Je doet nu net alsof ik niet tegen bier kan?quote:
Goede vraagquote:
Yes please!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere vrouw snapt toch als je 'hihi' doet en naar de grond staart, dat zij dan je pik in hun mond moeten nemen?
GVD.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere vrouw snapt toch als je 'hihi' doet en naar de grond staart, dat zij dan je pik in hun mond moeten nemen?
Vakantie.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:47 schreef Tamashii het volgende:
Was alleen vergeten dat superveel mensen morgen weer naar werk moeten enzo. Terwijl ik vakantie heb.
Je zou denken van wel...Maar die vrouwen van tegenwoordig...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Algemene kennis toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neeee, serieus.quote:
1 september?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |