SPOILER: Kaarten:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)300186459/index.htmlGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Geen een.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke touretappe kan ik missen in de eerste week?
Zit vast wel een saai massasprintje tussen toch?quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Doet me denken aan die PSV goal in 1988
Die bedoel ik dusquote:
Derde etappe is aids.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit vast wel een saai massasprintje tussen toch?
quote:
MA 7 juli?quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Was even z'n twitterfeed aan het kijken of zo.
ben ik jarigquote:
De derde rit dan, rit 2 is net zo zwaar als Luik-Bastenaken-Luik, rit 5 is met kasseien, dus die moet je beide sowieso zien.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit vast wel een saai massasprintje tussen toch?
Krijg altijd de slappe hik als ik die Charisteas weer eens ziet. Was hij het niet die Griekenland naar de EK titel 2004 loodste?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Griekenland mist een breekijzer.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef FritsFlits het volgende:
Die reclame ook hierbijlekker toepasselijk
[ afbeelding ]
En rit 4? Kan ik die missen?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
De derde rit dan, rit 2 is net zo zwaar als Luik-Bastenaken-Luik, rit 5 is met kasseien, dus die moet je beide sowieso zien.
Goeie TTquote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Krijg altijd de slappe hik als ik die Charisteas weer eens ziet. Was hij het niet die Griekenland naar de EK titel 2004 loodste?
Als je van Italië en Uruguay kunt winnen, dan kan dat ook tegen Holland en Argentinië. In de finale is alles mogelijk.quote:
inb4 ggmm over apple productenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Wel knap van FOK dat ze die reclame zo subtiel hebben weten te verwerken in de pagina.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd op de eerste dag van ramadan. Denk een gewoon gewenning.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:11 schreef ajacied4life
Ik ga het morgen pas voelen denk ik.
Hoe dat? Heb je dat altijd?
Vannacht dan maar goed eten.
Jawel.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Krijg altijd de slappe hik als ik die Charisteas weer eens ziet. Was hij het niet die Griekenland naar de EK titel 2004 loodste?
Casillasenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:16 schreef Keukendrol het volgende:
Met een beetje Fantasie is Cillesen een anagram van Casillas.
11 tegen 11, bal is rondquote:Op zondag 29 juni 2014 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je van Italië en Uruguay kunt winnen, dan kan dat ook tegen Holland en Argentinië. In de finale is alles mogelijk.
Ruiz is toch alleen maar gehuurd?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
Ik kan niet quoten uit de vorige topic. Dan maar zo:
[..]
Altijd op de eerste dag van ramadan. Denk een gewoon gewenning.
Btw.
Ruiz gaat PSV veel geld opleveren
Ok prima, ga ik maandagochtend weg en dinsdagavond 10 uur thuiskomen voor het foebele, genotquote:
Oh, gelukkig. Anders zou je het echt lastig krijgen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Altijd op de eerste dag van ramadan. Denk een gewoon gewenning.
Btw.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent zelf misselijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit is mrstylo zijn manier van een 'grapje'.
Misselijk
Geen idee, zit meer hier dan dat ik kijkquote:
Moet je de scheids vragen denk ikquote:
Al die grappen hier. Ik kom wel terug als het hier serieus wordtquote:Op zondag 29 juni 2014 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misselijk
Het WK win je in bed.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je kunt het WK hier niet winnen, maar wel verliezen.
Waarschijnlijk een paar nare verwensingen naar het hoofd van de scheids geslingerd.quote:
Wat een rare manier om je ex-teamgenoten met wie je lief en leed hebt gedeeld (en wat niet meer) in de rug te steken zeg.quote:
Ja daarom. Morgen wordt wel zwaar. Werken tot 7 uur.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Anders zou je het echt lastig krijgen.
Ruiz is toch gehuurd?
Ik zou ook misselijk worden als ik dit zou etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door GGMM op 29-06-2014 23:19:23 ]
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misselijk
Vaarwel.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Al die grappen hier. Ik kom wel terug als het hier serieus wordt
Wat is dat?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou ook misselijk worden als ik dit zou eten
[ afbeelding ]
Haal weg.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wtf is dat?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie slaat hier een slaatje uit?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou ook misselijk worden als ik dit zou etenDat is fucking smakelijk anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Nou weet ik dat je een paard hebt of had, dus dit is wel wat teleurstellendquote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk de waarheid zeggen: Scheids, je bent een pardenlul
Gruitsland.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef BlueMage het volgende:
Zul je zien dat Griekenland in de laatste minuut nog scoort ofzo.
[..]
Ik zou ook misselijk worden als ik dit zou etenIk vind het er nog steeds niet vies uit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
Ik zou ook misselijk worden als ik dit zou etenGrapjatterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Morgen wordt wel zwaar. Werken tot 7 uur.
Ja is gehuurd. Was ook een grapje.
Dagje Preston Palace?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok prima, ga ik maandagochtend weg en dinsdagavond 10 uur thuiskomen voor het foebele, genot
typgriepquote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou weet ik dat je een paard hebt of had, dus dit is wel wat teleurstellend
Bijna.quote:
akinfeev was ook niet echt bestquote:Op zondag 29 juni 2014 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Keepers zijn dit wk wel echt goed
Op Casillas, Cillessen en Dauda na.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het er nog steeds niet vies uit zien
Pletikosa ook een dramaquote:Op zondag 29 juni 2014 23:20 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
akinfeev was ook niet echt best
Oh jaquote:Op zondag 29 juni 2014 23:20 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
akinfeev was ook niet echt best
Ochoagodquote:Op zondag 29 juni 2014 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Keepers zijn dit wk wel echt goed
Op Casillas, Cillessen en Dauda na.
Ze pakken ook geen prijzenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef Vasion het volgende:
Deze wedstrijd is net als PSV
Een Potje Saai Voetbal.
Ik weet dat die AH basic salades er standaard zo uit zienquote:
een buitenspelsgoalquote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef BlueMage het volgende:
Ik gun jou een jaartje vakantie.quote:
Heb je die ook nog?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Mexicano zal het broodje van Mansjester ook wel smakelijk vinden, gok ik zo.
Die vind ik gewoon niet goed afgewerkt, het zal best te eten zijn maar ziet er gewoon niet uit.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Mexicano zal het broodje van Mansjester ook wel smakelijk vinden, gok ik zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Penalty voor Samarasquote:
Dankjewel.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:22 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik gun jou een jaartje vakantie.
Robbeneiland ofzo.
Dit is het maximale wat er in zit. Meedoen is belangrijker dan winnen zeggen ze dan.quote:
Maar ook Navas, Ospina, Enyema. Toch allemaal keepertjes bij landen waar je een grabbelaar verwacht.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ochoagodjammer dat ie tegen Nederland moest, had em wel wat meer wedstrijden gegund.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef HPLC het volgende:
Waarom krijgt Kuijt hier anderhalve ster?Ach, die lutsersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Net als tegen Ivoorkust.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of een schwalbe penalty in de 93e minuut
Typisch SBS ook jaquote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die sponsoren Red mijn vakantie.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is het maximale wat er in zit. Meedoen is belangrijker dan winnen zeggen ze dan.
Ze kwamen wel de groepsfase door.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is het maximale wat er in zit. Meedoen is belangrijker dan winnen zeggen ze dan.
2004 toch een leuk toernooitje gewonnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zit daar echt niet mee. Als Nederland wereldkampioen wordt, krijgt Van Gaal eeuwige roem.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Wel zielig voor van Gaal, nog geen vakantie
Die titel is al vergeven. Wij zijn de nieuwe Duitsers al.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef BlueMage het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef HPLC het volgende:
Waarom krijgt Kuijt hier anderhalve ster?Waarom Marquez slechtste spelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef BlueMage het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef Gramulanion het volgende:
Zit jij vast op Alcatraz of eet je dit vrijwillig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Ze durfden Verheagh niet te noemenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom Marquez slechtste speler
Die zijn straks weer in Brazilië dus waarom niet?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef outtayourleague het volgende:
[..]Olympische Wereldkampioenschappen?
Ik zie hem nu al schreeuwen op zo'n balkonquote:Op zondag 29 juni 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die zit daar echt niet mee. Als Nederland wereldkampioen wordt, krijgt Van Gaal eeuwige roem.
Keepersniveau is aardig hoog ja, en alsnog wordt er vaak gescoordquote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar ook Navas, Ospina, Enyema. Toch allemaal keepertjes bij landen waar je een grabbelaar verwacht.
quote:Op
zondag 29 juni 2014 23:23 schreef Gramulanion het volgende:Hurrrrrrrrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
WIJ ZIJN DE BESTE VAN.. SPANJE!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die zit daar echt niet mee. Als Nederland wereldkampioen wordt, krijgt Van Gaal eeuwige roem.
zoals ik zei, het is een rotzooitje op de foto maar zal vast wel te eten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je het echter op een menukaart zet sta je voor lul[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de volgende goal is #145. Dan zitten er net zo veel in als in 2010 totaal.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Keepersniveau is aardig hoog ja, en alsnog wordt er vaak gescoord
Dit heb ik al gezienquote:
En kan die Cruyff keihard in zijn gezicht uitlachenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
Moeten we daarmee blij zijn/is het gunstig voor Nederland?
Nee, van Ajax.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef Lothiriel het volgende:
Duarte is dat niet eentje van Club Brugge?
de kleur van jouw lippenquote:
Nee, van Ajax.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef Lothiriel het volgende:
Oke, bedankt.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef Lothiriel het volgende:
Nee deze speelt bij Club Bruggequote:
Nee, van Ajaxquote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef Lothiriel het volgende:
Als Costa Rica wint welquote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
Moeten we daarmee blij zijn/is het gunstig voor Nederland?
Ja meen je dat? Beter dan Griekenland?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
Costa Rica wel nog winnen graag, goed voor NEderland
Óscar Esaú Duarte Gaitán (born 3 June 1989) is a Nicaragua born Costa Rican football player, currently playing for Club Brugge in the Belgian Pro League, and for the Costa Rica national football team. He plays as a defender.quote:
Mooi vallen en daarmee penalties versieren zijn ze wel goed in.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Die Grieken kunnen tegen 9 man spelen, scoren doen ze toch niet.
Ook gewoon wat ongelukkig en niet extreem zwaar.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef Perrin het volgende:
Dan sta je 1-0 voor en breng je zó je winst in gevaar.. manman..dom!
Te laat.quote:
Dan is het zijn broerquote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Óscar Esaú Duarte Gaitán (born 3 June 1989) is a Nicaragua born Costa Rican football player, currently playing for Club Brugge in the Belgian Pro League, and for the Costa Rica national football team. He plays as a defender.
Ff zelf maar opgezocht; geen onzin verkopen dus
Erger zelfs dan Robben.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mooi vallen en daarmee penalties versieren zijn ze wel goed in.
Lerin Duarte (born 11 August 1990 in Rotterdam) is a Dutch footballer of Cape Verdean descent, playing as a midfielder for Eredivisie team AFC Ajax, and the Netherlands U21.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Óscar Esaú Duarte Gaitán (born 3 June 1989) is a Nicaragua born Costa Rican football player, currently playing for Club Brugge in the Belgian Pro League, and for the Costa Rica national football team. He plays as a defender.
Ff zelf maar opgezocht; geen onzin verkopen dus
Was een terechte penalty hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mooi vallen en daarmee penalties versieren zijn ze wel goed in.
Uiteraard doelde ik op die net van het veld werd gestuurdquote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lerin Duarte (born 11 August 1990 in Rotterdam) is a Dutch footballer of Cape Verdean descent, playing as a midfielder for Eredivisie team AFC Ajax, and the Netherlands U21.
Jij zei niet welke Duarte.
Gelijk spelen kan nog maar 2 goals maken no wayquote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef badschaap het volgende:
als griekenland wint, krijg ik 82,50 uitbetaald
Ik heb ingezet op Costa Ricaquote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef badschaap het volgende:
als griekenland wint, krijg ik 82,50 uitbetaald
Blij dat ie rood heeft, verwachtte telkens die ruige rasta van Heracles te zienquote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lerin Duarte (born 11 August 1990 in Rotterdam) is a Dutch footballer of Cape Verdean descent, playing as a midfielder for Eredivisie team AFC Ajax, and the Netherlands U21.
Jij zei niet welke Duarte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |