SPOILER: Kaarten:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)300186459/index.htmlGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Geen een.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke touretappe kan ik missen in de eerste week?
Zit vast wel een saai massasprintje tussen toch?quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Doet me denken aan die PSV goal in 1988
Die bedoel ik dusquote:
Derde etappe is aids.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit vast wel een saai massasprintje tussen toch?
quote:
MA 7 juli?quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Was even z'n twitterfeed aan het kijken of zo.
ben ik jarigquote:
De derde rit dan, rit 2 is net zo zwaar als Luik-Bastenaken-Luik, rit 5 is met kasseien, dus die moet je beide sowieso zien.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit vast wel een saai massasprintje tussen toch?
Krijg altijd de slappe hik als ik die Charisteas weer eens ziet. Was hij het niet die Griekenland naar de EK titel 2004 loodste?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Griekenland mist een breekijzer.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef FritsFlits het volgende:
Die reclame ook hierbijlekker toepasselijk
[ afbeelding ]
En rit 4? Kan ik die missen?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
De derde rit dan, rit 2 is net zo zwaar als Luik-Bastenaken-Luik, rit 5 is met kasseien, dus die moet je beide sowieso zien.
Goeie TTquote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Krijg altijd de slappe hik als ik die Charisteas weer eens ziet. Was hij het niet die Griekenland naar de EK titel 2004 loodste?
Als je van Italië en Uruguay kunt winnen, dan kan dat ook tegen Holland en Argentinië. In de finale is alles mogelijk.quote:
inb4 ggmm over apple productenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Wel knap van FOK dat ze die reclame zo subtiel hebben weten te verwerken in de pagina.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd op de eerste dag van ramadan. Denk een gewoon gewenning.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:11 schreef ajacied4life
Ik ga het morgen pas voelen denk ik.
Hoe dat? Heb je dat altijd?
Vannacht dan maar goed eten.
Jawel.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Krijg altijd de slappe hik als ik die Charisteas weer eens ziet. Was hij het niet die Griekenland naar de EK titel 2004 loodste?
Casillasenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:16 schreef Keukendrol het volgende:
Met een beetje Fantasie is Cillesen een anagram van Casillas.
11 tegen 11, bal is rondquote:Op zondag 29 juni 2014 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je van Italië en Uruguay kunt winnen, dan kan dat ook tegen Holland en Argentinië. In de finale is alles mogelijk.
Ruiz is toch alleen maar gehuurd?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
Ik kan niet quoten uit de vorige topic. Dan maar zo:
[..]
Altijd op de eerste dag van ramadan. Denk een gewoon gewenning.
Btw.
Ruiz gaat PSV veel geld opleveren
Ok prima, ga ik maandagochtend weg en dinsdagavond 10 uur thuiskomen voor het foebele, genotquote:
Oh, gelukkig. Anders zou je het echt lastig krijgen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Altijd op de eerste dag van ramadan. Denk een gewoon gewenning.
Btw.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent zelf misselijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit is mrstylo zijn manier van een 'grapje'.
Misselijk
Geen idee, zit meer hier dan dat ik kijkquote:
Moet je de scheids vragen denk ikquote:
Al die grappen hier. Ik kom wel terug als het hier serieus wordtquote:Op zondag 29 juni 2014 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit is mrstylo zijn manier van een 'grapje'.
Misselijk
Het WK win je in bed.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je kunt het WK hier niet winnen, maar wel verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |