Poll: Moet Paardlants een dagboek bijhouden in de gevangenis?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:43 schreef Paardlants het volgende:
Ja ja, het is dan zover hoor, vandaag gebeld door de wouten dat er 15 dagen onherroepelijke celstraf op mijn naam staat en dat het verstandig is om me een dezer dagen te melden bij het politiebureau.
Ik wist dat t er een keer van zal komen, maar had verwacht dat ik een brief zou krijgen met de dag dat ik me moet melden.
Klacht: morgen maar melden en 15 dagen brommen dankzij een Marokkaan.
quote:
Had ff een waarschuwing gedaan dat t geluid 600x harder is als gebruikelijkquote:
Als dat zo is zal ik de groeten doen aan Deadprez en aan jouquote:Op zondag 29 juni 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
Ik hoop dat je bij Buch in de Bajes komt.
Ja ff vorig deel doorlezenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:49 schreef De_Dorstige het volgende:
Paardlants; klootzak. Hoe kan je het zover laten komen?
En ikke dan? Was godverdomme mijn idee.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Als dat zo is zal ik de groeten doen aan Deadprez en aan jou
Welnee, man.quote:
Ja jou ookquote:Op zondag 29 juni 2014 22:50 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
En ikke dan? Was godverdomme mijn idee.
Weet ik ook wel, maar het zou grappig zijn als hij het gaat geloven ..quote:
Dit is de eerste keer dat je opvalt dat negers altijd schreeuwen?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Had ff een waarschuwing gedaan dat t geluid 600x harder is als gebruikelijk
Ben niet helemaal achterlijkquote:Op zondag 29 juni 2014 22:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar het zou grappig zijn als hij het gaat geloven ..
haha ik lig dubbel nuquote:Op zondag 29 juni 2014 22:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je opvalt dat negers altijd schreeuwen?
Ik ben bang voor negerinnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je opvalt dat negers altijd schreeuwen?
Moet je ook naar die bajes in Utrecht centrum? (of is dat voor tbs-ers?) Als je maar niet denkt dat ik vanaf de wietboot dingen over de muur ga gooien voor je.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:51 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ben niet helemaal achterlijkheb ook mijn contacten
Denk dat ik in Grave kom te zitten.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Moet je ook naar die bajes in Utrecht centrum? (of is dat voor tbs-ers?) Als je maar niet denkt dat ik vanaf de wietboot dingen over de muur ga gooien voor je.
Je bedoelt het Pieterbaan Centrum?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Moet je ook naar die bajes in Utrecht centrum? (of is dat voor tbs-ers?) Als je maar niet denkt dat ik vanaf de wietboot dingen over de muur ga gooien voor je.
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Denk dat ik in Grave kom te zitten.
Bedoel je Paardeveld? Dat is toch gewoon een politiebureau, of ben ik jarenlang langs een bajes gelopen en gereden zonder dat te weten?
Pi Utrecht: Locatie Wolvenpleinquote:Op zondag 29 juni 2014 22:54 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Je bedoelt het Pieterbaan Centrum?
O die, nee daar zal ik denk ik niet komen, aan de andere kant hoop ik van wel, als ik dan los kom kan ik direct een zakje wiet halen bij Zanzi, lang niet meer geweest daarquote:Op zondag 29 juni 2014 22:55 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Pi Utrecht: Locatie Wolvenplein
Wolvenplein 27
Utrecht
Nederland
ja heb geen maten die FOK!ken helaas.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:58 schreef gargamelnl het volgende:
Zorg dat een maat van je ofzo je registratienummer van jou in klb post. Anders kunnen we geen kaartje (met lsd op de postzegel) sturen.![]()
Post beleid PI de grave:
Gedetineerdenpost
Poststukken mogen niet persoonlijk aan gedetineerden worden overhandigd. Post bestemd voor gedetineerden kunt u sturen naar PI Grave, Postbus 79, 5360 AG Grave. Op de envelop vermeld u duidelijk en zichtbaar naam, celnummer en registratienummer van de gedetineerde. Post voor gedetineerde kan ook op eenzelfde manier verpakt in de brievenbus van de bezoekersingang van PI Grave worden gedaan.
Een paar gasten vermoord.quote:
tijdens een ruzie op een terras waar Maroc boy met knuppel het terras op kwam gerend gooide ik van een afstandje een glazen colaflesje tegen zijn kop waardoor hij een gat in zijn kop kreeg en deed aangifte.quote:
Mijn god.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://www.worldstarhipho(...)wshhn8Sn7gl3IC6KhbQf
Paardlants is homo of die Marokkaan?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:59 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Een mocro de kop ingeslagen omdat ie homo was.
Stoer hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:01 schreef Paardlants het volgende:
[..]
tijdens een ruzie op een terras waar Maroc boy met knuppel het terras op kwam gerend gooide ik van een afstandje een glazen colaflesje tegen zijn kop waardoor hij een gat in zijn kop kreeg en deed aangifte.
Kreeg 30 uur taakstraf maar niet gedaan en voor de rest kan je terug lezen
wtfquote:Op zondag 29 juni 2014 23:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://www.worldstarhipho(...)wshhn8Sn7gl3IC6KhbQf
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:01 schreef Paardlants het volgende:
gooide ik van een afstandje een glazen colaflesje tegen zijn kop
Hier klopt iets niet.quote:
Minderwaardige zielen...quote:
ja gooide een colaflesje van een afstandjequote:
Is die gast zelf ook nog opgepakt trouwens?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:04 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ja gooide een colaflesje van een afstandje
die heeft 6 maanden gehad jaquote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is die gast zelf ook nog opgepakt trouwens?
Voor het rondrennen met een knuppel?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is die gast zelf ook nog opgepakt trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |