SPOILER: Kaarten:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)300186459/index.html
Tegen Nederland.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
Winnaar speelt in de kwartfinale tegen Nederland of Mexico.
Rijswijkseweg-Haagweg was vrij rustig. Was bij Rootz net als de vorige duels.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wachtte maar weer even met naar huis fietsen. Stelletje debielen. Dat ze nog zoveel vuurwerk hadden liggen verbaasde mij wel.
Dagglala?quote:
Ik heb duidelijk geen Griekse humor.quote:
Ah leuke tent wel. Ik was nog even op Parkpop en daarna bij een vriend vandaar.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rijswijkseweg-Haagweg was vrij rustig. Was bij Rootz net als de vorige duels.
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
Winnaar speelt in de kwartfinale tegen Nederland of Mexico.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheids: Ben Williams (Australie), floot eerder Honduras 1-2 Ecuador en Zuid-Korea 0-1 België.okeSPOILER: Kaarten:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)300186459/index.html[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Mwa, vind ik wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haiiiiiii. Je bent niet eerlijk schattebout.
Huh?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk geen Griekse humor.
[ afbeelding ]
[..]
Ah leuke tent wel. Ik was nog even op Parkpop en daarna bij een vriend vandaar.
Dit is inderdaad totaal niet grappig.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
holy.png
Ah.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat was al aangepast toen je dit postte.
Is dat bedoeld als humor dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ah leuke tent wel. Ik was nog even op Parkpop en daarna bij een vriend vandaar.
Maar hij stond er voor. Wat heeft die spuitstreep dan voor zin?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is altijd achter de streep, tenzij ze er op staan
Dat wel, maar ik zie er geen humor in.quote:
Gezien het gezeik van iederéén willen we ze allebei niet treffenquote:
Ik wil Costa Ricaquote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien het gezeik van iederéén willen we ze allebei niet treffen
Hoe zie jij dit? Je kijkt hoever de staalconstructie is uitgezet in het stadion?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:25 schreef HPLC het volgende:
Wat is de temperatuur daar eigenlijk? Ziet er uit als een graadje of 15-20. Heel wat beter in ieder geval
die voetballen end at heb je nodig met een 5-3-2 systeemquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zie jij dit? Je kijkt hoever de staalconstructie is uitgezet in het stadion?
[..]
Hoe zie jij dit? Je kijkt hoever de staalconstructie is uitgezet in het stadion?
Manaus spelen ze. 28 graden nuquote:Op zondag 29 juni 2014 22:25 schreef HPLC het volgende:
Wat is de temperatuur daar eigenlijk? Ziet er uit als een graadje of 15-20. Heel wat beter in ieder geval
De kleur van het grasveldquote:Op zondag 29 juni 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Denk dat die zich minder in kunnen graven als Griekenland, ook iets meer voetbal drang. dDenk dat ze ook gemiddeld kleiner zijn dan de Grieken.quote:
Dan krijg je weer zo'n pot als tegen Mexicoquote:Op zondag 29 juni 2014 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die voetballen end at heb je nodig met een 5-3-2 systeem
tegen de Grieken kunnen ze dat systeem vergeten
Nou, tegen Nederland gaan ze het toch wel anders aanpakken denk ik hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die voetballen end at heb je nodig met een 5-3-2 systeem
tegen de Grieken kunnen ze dat systeem vergeten
Slecht voetbal en toch winnen. Ik teken er voor.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan krijg je weer zo'n pot als tegen Mexico
Temperatuur is ongeveer zelfde als bij NL. Alleen is de zon hier laag en bij NL stond hij recht boven het stadion..quote:
Ik vond dat ze in Recife spelen... Nou ja, voor de temperatuur maakt dat weinig uit waarschijnlijkquote:
Zowel Griekenland als Costa Rica vriest dood bij dat soort temperaturenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:26 schreef MakkieR het volgende:
BTW salvador ons volgende speelstad is het nu 26 graden
Dit kloptquote:Op zondag 29 juni 2014 22:27 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik vond dat ze in Recife spelen... Nou ja, voor de temperatuur maakt dat weinig uit waarschijnlijk
twee weken geleden beldequote:Op zondag 29 juni 2014 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Heerlijk trouwens dat we van die vuvuzela's zijn verlost.
scheelt wel zeg van 39 graden straks naar 26 gradenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zowel Griekenland als Costa Rica vriest dood bij dat soort temperaturen
liever niet, 1x was wel genoeg eigenlijk...quote:Op zondag 29 juni 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan krijg je weer zo'n pot als tegen Mexico
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zowel Griekenland als Costa Rica vriest dood bij dat soort temperaturen
Wel jammer dat de Europeanen zwaar in de minderheid zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Heerlijk trouwens dat we van die vuvuzela's zijn verlost.
Holebas = backquote:
Of als een pompoensoort.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Holebas klinkt als een muziekinstrument.
en iedereen verguist hem... zo onterecht...quote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dirkje was wel weer baas vandaagwat kan die man toch lopen.
Kuyt , eruit.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en iedereen verguist hem... zo onterecht...
Hadden ze maar beter moeten spelen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:31 schreef Vasion het volgende:
Deze wedstrijd had gewoon Italie - Ivoorkust kunnen zijn
Eensquote:Op zondag 29 juni 2014 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en iedereen verguist hem... zo onterecht...
Met 11 Kuytjes in de ploeg word je wereldkampioen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dirkje was wel weer baas vandaagwat kan die man toch lopen.
Playboyquote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, rihanne voor nederland.. leuk.
Ik zou liever jouw koppie zien maargoed.
Nopequote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 11 Kuytjes in de ploeg word je wereldkampioen.
hij zeikt nooit en werkt als een paard, daar kunnen er een paar een voorbeeld aan nemenquote:
In welk opzicht is dit een aantrekkelijk affiche?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:31 schreef Vasion het volgende:
Deze wedstrijd had gewoon Italie - Ivoorkust kunnen zijn
Vind je dit beter dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is dit een aantrekkelijk affiche?
Dat wel, maar geen beslissende speler en ook niet echt veel talent.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij zeikt nooit en werkt als een paard, daar kunnen er een paar een voorbeeld aan nemen
Ik ook niet, maar vind het wél opmerkelijk (mits het echt is)quote:
Zeker niet slechter in ieder geval. Het is ook niet alsof beide ploegen het gestolen hebben ze waren gewoon beter.quote:
Nou, dat denk ik niet hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, rihanne voor nederland.. leuk.
Ik zou liever jouw koppie zien maargoed.
Het was inderdaad duidelijk geen shopquote:Op zondag 29 juni 2014 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind het wél opmerkelijk (mits het echt is)
Zekerquote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij zeikt nooit en werkt als een paard, daar kunnen er een paar een voorbeeld aan nemen
Het is ook beter zo, tegen Italia had Nederland minder kans dan tegen CR of pauperland.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker niet slechter in ieder geval. Het is ook niet alsof beide ploegen het gestolen hebben ze waren gewoon beter.
En in de meeste interlands gewoon kut gespeeld en in competitieverband ook niet echt bijzonder. Ik blijf bij hem het idee hebben dat het is: ''Hoi, ik ben Dirk. Ik ga deze wedstrijd in met de gedachte: ''Iedere bal die ik in mijn voeten krijg, ga ik op goed gevoel wegpassen in de hoop dat deze een medespeler bereikt'', en als dit misgaat, jammer dan''.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat wel, maar geen beslissende speler en ook niet echt veel talent.
Nee, ik ben 39quote:Op zondag 29 juni 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je familie van sa raats? Dan laat maar, anders jawel hoor.
Ik zie liever een Pirlo, Balotelli en een Gervinho dan een Ruiz.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker niet slechter in ieder geval. Het is ook niet alsof beide ploegen het gestolen hebben ze waren gewoon beter.
Straalt niks uit inderdaad.. maargoed met dit weer is hij wel fijn om te hebben. Zeker ook omdat de Jong uitviel.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En in de meeste interlands gewoon kut gespeeld en in competitieverband ook niet echt bijzonder. Ik blijf bij hem het idee hebben dat het is: ''Hoi, ik ben Dirk. Ik ga deze wedstrijd in met de gedachte: ''Iedere bal die ik in mijn voeten krijg, ga ik op goed gevoel wegpassen in de hoop dat deze een medespeler bereikt'', en als dit misgaat, jammer dan''.
Ruiz >> Gervinhoquote:Op zondag 29 juni 2014 22:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zie liever een Pirlo, Balotelli en een Gervinho dan een Ruiz.
Bij deze wedstrijden weet je dat je niets kunt verwachten.
Wordt gewoon een zakelijke 1-0 of een zaaddodende 0-0.
1-1 met 4 gele kaarten om precies te zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zie liever een Pirlo, Balotelli en een Gervinho dan een Ruiz.
Bij deze wedstrijden weet je dat je niets kunt verwachten.
Wordt gewoon een zakelijke 1-0 of een zaaddodende 0-0.
Prima hoofd voor een 39-jarige hoorquote:
quote:
daar valt niet normaal tegen te spelenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Versla je Mexico, Chili en Spanje. Zal je zien dat we van Griekenland verliezen.
stiekemerdquote:
Omdat de scheidsrechter ervoor fluit denk ikquote:
ja van een bus van 12 meter naar een bus van 18 meter voor de goalquote:Op zondag 29 juni 2014 22:38 schreef MakkieR het volgende:
Ook Griekenland kan natuurlijk nog groeien in het toernooi
mag ik dat filmen ?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik dan gepakt word met een 15-jarige ben ik 15.
Staan wel hoger in die Fifa-ranglijst. Je weet wel die lijst die alleen leuk is als we bovenaan staanquote:Op zondag 29 juni 2014 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Versla je Mexico, Chili en Spanje. Zal je zien dat we van Griekenland verliezen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Kap eens met die waardeloze tagsquote:
Als je je er aan ergert, reageer je toch gewoon niet of kom je hier niet. Ik vind het mooi dat hij of zij dit doet.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kap eens met die waardeloze tags
Ok. #waardelozereactiesquote:Op zondag 29 juni 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kap eens met die waardeloze tags
Ik hemel Holebas niet voor niks al 2 topics lang op.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:39 schreef Belladonna80 het volgende:
Wat een magnifieke voorzet en daarna het niet-intikken was jammer maar kwam voornamelijk door de geniale redding van de doelman.
Maar ja, zo'n perfecte voorzet moet natuurlijk altijd zitten. Veel beter krijg je de ballen niet hoor.
Iedereen snapt toch dat het over costa rica - griekenland gaat of ben ik nu gek?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:41 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Als je je er aan ergert, reageer je toch gewoon niet of kom je hier niet. Ik vind het mooi dat hij of zij dit doet.
het voegt niets toe, maar ik struikel er ook niet overquote:Op zondag 29 juni 2014 22:41 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Als je je er aan ergert, reageer je toch gewoon niet of kom je hier niet. Ik vind het mooi dat hij of zij dit doet.
Ik denk dat Costa Rica in de tweede helft wat beter in het spel raakt. Eerste helft in een K-O-wedstrijd is altijd aftasten. Je zag dat Chili gisteren ook pas 2e helft op gang kwam. Het is vooral kat uit de boom kijken op het begin.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaadvrees voor mn bets, maargoed.. Nederland deed het ook pas in de laatste minuten.
433 moet je sowieso spelen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Moeten we wel wat slagvaardiger zijn dan tegen Mexico. Heb geen zin in nog een hartverzakking
Ja dat is ok, maar ja. Volgens mij zijn dit dingen waaraan mensen zich gewoon niet moeten ergeren. Sorry voor mijn reactie, misschien wat heftig.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen snapt toch dat het over costa rica - griekenland gaat of ben ik nu gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |