terechtquote:Op zondag 29 juni 2014 17:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Diets is ook gewoon Duits. Toen Nederland nog Diets was, was het zo goed als Amersfoort aan zee. Maw; gewoon Duitsland.
Ik hb hetzelfde maar dan voor Nederlandquote:
Maar Duits bestond in die tijd toch nog niet? Dus lijkt me vreemdquote:Op zondag 29 juni 2014 17:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Diets is ook gewoon Duits. Toen Nederland nog Diets was, was het zo goed als Amersfoort aan zee. Maw; gewoon Duitsland.
Costa Rica had je goed, Chili verkeerdquote:
Alleen via Radio 1 en ik luister naar Grueterquote:Op zondag 29 juni 2014 18:00 schreef RvLaak het volgende:
Who's the Boss
3FM woord voor Jack is trouwens "magnetronklokhandleiding".
yess banquote:
Aldus de Romeinen... Ik weet niet of de Germanen dat zelf ook vonden.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar Duits bestond in die tijd toch nog niet? Dus lijkt me vreemd
Het was vroeger "germaans" en niet "duits"
Wat is die van jou?quote:
Ik hoop dat ik slaag voor je test.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Costa Rica had je goed, Chili verkeerd
deze voorspelling zie ik als belangrijk punt of ik je de komende tijd nog serieus kan nemen
Sowieso dat fluiten vind ik in en in triest.quote:
Lucht. Wat er aan de voorkant in jouw onderbroekje zit is waar ik aan twijfelquote:Op zondag 29 juni 2014 17:59 schreef Adames het volgende:
[..]
ah daar hebben we weer zo'n vervelende wk-kijker die niet weet of er lucht of zand in een bal zit
Is een slot op de deur.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:02 schreef Maver24 het volgende:
Waarom verheag nou speelt snap ik echt niet, dat wordt een zwakke schakel
vraag dat maar aan je moederquote:Op zondag 29 juni 2014 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lucht. Wat er aan de voorkant in jouw onderbroekje zit is waar ik aan twijfel
Ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wist jij al dat ik derde sta in de WK pool?
van Gaal (oh van Gaal)quote:Op zondag 29 juni 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een voetbal, wat een schwung, o Louis
cillessen; verhaag, vlaar, de vrij, blind, kuit; de jong, de wijn; sneijder; ven pursie, robbenquote:
gecondoleerd...quote:Op zondag 29 juni 2014 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren gecremeerd. Echt een super grap
Gecondoleerd en sterkte..quote:Op zondag 29 juni 2014 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen er zijn zoveel verrassingen dit wk dat dit misschien geen pluspunt is voor jequote:Op zondag 29 juni 2014 18:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wist jij al dat ik derde sta in de WK pool?
De echte talisman is Daryl Janmaat. Als Nederland vandaag verliest ,is het de schuld van Louis.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:04 schreef Zaktabak het volgende:
Fun fact: Met Celissen in het doel heeft het Nederlands eftal nog NOOIT een WK verloren.
Hopen dat dat vandaag ook het geval is.
quote:
Gewoon volhouden, nog niet gaan eten, je bent al dik genoeg.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 18:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gewoon volhouden, nog niet gaan eten, je bent al dik genoeg.
wilde nog iets zeggen over de laatste sacramenten, maar volgens mij is het tijd om te stoppenquote:Op zondag 29 juni 2014 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
BMI heeft het fris met dit weer, hij is erger gewend natuurlijkquote:
Ben je gek, die chick loopt hier lekker bier te halen.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:06 schreef Adames het volgende:
[..]
wilde nog iets zeggen over de laatste sacramenten, maar volgens mij is het tijd om te stoppen
Ballonnenquote:
Nee. Ik heb een chocolaatje genomen. Daar kan ik wel 3 kwartier op leven voorlopig.quote:
Dit jaquote:
Bedankt. Eerste dag is altijd makkelijk, daarna wordt het pittiger.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:07 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een chocolaatje genomen. Daar kan ik wel 3 kwartier op leven voorlopig.
Respect voor jou trouwens, helemaal met deze lange dagen.
Exact mijn gedachte ja... Had klonk wel humoristisch... Warm lopen bij deze temperaturen. Maar Nigel de jong dus misschien dus zo naar de kantquote:Op zondag 29 juni 2014 18:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Warmlopen @ 39 gradenEn dan weer terughalen over een kwartier.
LouisTrol.
Liesquote:
Baas met inzichtquote:
twitter:HvanderLaanYYC twitterde op zondag 29-06-2014 om 18:09:41Dutch substitution in the 9th minute! Not smart so early, but could be cramping with De Jong... reageer retweet
haha ze spelen 10 minutenquote:Op zondag 29 juni 2014 18:10 schreef Yaku het volgende:
Nederland speelt weer zoals het hoort deze eerste helft.
en het is wachten op de kapitale fout van BMIquote:Op zondag 29 juni 2014 18:10 schreef Maver24 het volgende:
Middenveld is dus nu ook zoek zonder Nigel
Dat is gewoon de tegenstander in slaap laten sussen.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:10 schreef Yaku het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Het is nu al een saaie kutpot. Fijne temperatuur.
slowpoke.jpegquote:Op zondag 29 juni 2014 18:10 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:HvanderLaanYYC twitterde op zondag 29-06-2014 om 18:09:41Dutch substitution in the 9th minute! Not smart so early, but could be cramping with De Jong... reageer retweet
bagger slecht inderdaadquote:Op zondag 29 juni 2014 18:10 schreef Yaku het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 18:11 schreef Sunri5e het volgende:
Blind op cvm, nu kunnen we het wel shaken.
Goed gezienquote:
VS*quote:
wij niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van Gaal ziet zijn slechte spel over het hoofd
Bedankt voor de infoquote:
Hij deed toch een goede reddingquote:
komt wel goed als er een doelpunt valtquote:Op zondag 29 juni 2014 18:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Topic gaat wel wat rustiger dan voorgaande keren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |