Jaquote:Op maandag 30 juni 2014 16:57 schreef TARDIS. het volgende:
Even eerlijk, denken jullie dat we wereldkampioen worden?
Ik was heel sceptisch, maar uit serieus oogpunt: jaquote:Op maandag 30 juni 2014 16:57 schreef TARDIS. het volgende:
Even eerlijk, denken jullie dat we wereldkampioen worden?
Tegen die moffenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
Wie zien jullie dan het liefst in de finale?
Als dat gebeurt dan zul je zien dat al die 13.000 Nederlandse supporters héél snel na die finale weer met hun voetjes op Schiphol staan.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dan wraak nemen.
Maar van het thuisland winnen in de finale is ook wel mooi.
Ik was vier jaar geleden in Zuid-Afrika en was bij de eerste vijf wedstrijden, maar was echt heel blij om de finale in eigen land te zien. Tot de wedstrijd uiteindelijk gespeeld was natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan zul je zien dat al die 13.000 Nederlandse supporters héél snel na die finale weer met hun voetjes op Schiphol staan.
Doe hem dan op zijn minst weer even open als Paardlants weer vrij is.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Dat die aandachtshoer na 3 keer gezegd te hebben weg te gaan ook nog even een nieuw deel opent
Monarchiequote:Op maandag 30 juni 2014 16:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind t wel tof dat wij als kleine landje nog een Monarchie hebben.
Jouw geliefde koningshuis is opgebouwd met Duits en Argentijns bloed.quote:
Nou enquote:Op maandag 30 juni 2014 17:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jouw geliefde koningshuis is opgebouwd met Duits en Argentijns bloed.
Spaans ookquote:Op maandag 30 juni 2014 17:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jouw geliefde koningshuis is opgebouwd met Duits en Argentijns bloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |