quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Eindelijk thuis! Wat een fucking CRAZY week was dit!!
Beter zul je het als UFC fan nooit meer krijgen.
Misschien wel 30 fighters ontmoet, praatje gemaakt met sommige gasten, foto's, handtekeningen, paar video's.
Zal zo snel mogelijk wat dingen uploaden, maar ik ben gesloopt en morgen om 8:00 uur moet ik alweer werken
Wow, dat gaat tegenvallen vriend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:51 schreef Tazmaniac het volgende:
morgen om 8:00 uur moet ik alweer werken
Klinkt goed, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Eindelijk thuis! Wat een fucking CRAZY week was dit!!
Beter zul je het als UFC fan nooit meer krijgen.
Misschien wel 30 fighters ontmoet, praatje gemaakt met sommige gasten, foto's, handtekeningen, paar video's.
Zal zo snel mogelijk wat dingen uploaden, maar ik ben gesloopt en morgen om 8:00 uur moet ik alweer werken
Bij Weidman had ik al het idee dat hij wel eens gebroken ribben kon hebben. Karatetrappen daar kunnen veel schade aanrichten. Hij heeft ze vol opgevangen. No contact is dat niet trainen ook?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:44 schreef THEFXR het volgende:
Afgelopen weekend was het een slachtveld:
Yesterday the Nevada State Athletic Commission (NSAC) released the full results, including any medical suspensions for this past Saturday's: UFC 175:
Chris Weidman: Suspended until Jan. 2 , 2015, because of possible left jaw, right elbow, right ribs and right ankle injuries (need x-rays) unless an orthopedic doctor clears him to return sooner. Minimum suspension (and no contest) until Aug. 20, 2014, and no contact until Aug. 5, 2014.
Lyoto Machida: Suspended until Sept. 4, 2014, and no contact until Aug. 20, 2014, because of a facial laceration.
Ronda Rousey: Suspended until Jan. 2 , 2015, because of a possible right hand injury (needs x-ray) unless an orthopedic doctor clears her to return sooner.
Alexis Davis: Suspended until July 27, 2014, and no contact until July 20, 2014, because of knockout.
Matt Mitrione: Must have a CT scan of his chest in six months (due Dec. 16, 2014).
Stefan Struve: Must be medically cleared before next contest because he nearly collapsed backstage. He must also see a cardiologist every six months (due Nov. 7, 2014).
Uriah Hall: Suspended until Jan. 2 , 2015, because of a broken toe (need x-rays) unless an orthopedic doctor clears him to return sooner. Minimum suspension (and no contest) until Sept. 4, 2014, and no contact until Aug. 20, 2014.
Russell Doane: Suspended until Jan. 2 , 2015, because of a possible right thumb injury (need x-rays) unless an orthopedic doctor clears him to return sooner. Minimum suspension (and no contest) until July 27, 2014, and no contact until July 20, 2014.
Urijah Faber: Suspended until Jan. 2 , 2015, because of a possible left rib injury (need x-rays) unless an orthopedic doctor clears him to return sooner.
Kenny Robertson: Suspended until Jan. 2 , 2015, because of a possible right elbow injury (need x-rays) unless an orthopedic doctor clears him to return sooner.
Bruno Santos: Suspended until Jan. 2 , 2015, because of a possible nasal fracture (need x-rays) unless an orthopedic doctor clears him to return sooner. Minimum suspension (and no contest) until July 27, 2014, and no contact until July 20, 2014.
George Roop: Suspended until Aug. 20, 2014, and no contact until Aug. 5, 2014.
Luke Zachrich: Suspended until Jan. 2 , 2015, because of possible left hand injury (need x-rays) unless an orthopedic doctor clears him to return sooner. Minimum suspension (and no contest) until Aug. 20, 2014, and no contact until Aug. 5, 2014, because of a right eye laceration.
Kevin Casey: Suspended until Jan. 2 , 2015, because of a possible left elbow injury (need x-rays) unless an orthopedic doctor clears him to return sooner.
William Bush: Suspended until Sept. 4, 2014, and no contact until Aug. 20, 2014.
Is alweer de 3de keer dat hij met pensioen gaat, totdat hij de fight terug ziet en de coach (terecht) de schuld geeft met zijn gekke stance, die stance is nooit het probleem geweest, cardio en trainen wel..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://uk.ufc.com/news/BJ-Penn-A-Fighter-Retires
[..]
Bij Weidman had ik al het idee dat hij wel eens gebroken ribben kon hebben. Karatetrappen daar kunnen veel schade aanrichten. Hij heeft ze vol opgevangen. No contact is dat niet trainen ook?
Lyoto, Facial laceration is dus een torn iets...
Jammer voor Struve en Hall...
De helft zal allemaal wel weer eerder "gecleared" worden denk ik trouwens... Wanneer je atletisch bent dan knap je in het algemeen weer sneller op dan de normale persoon die amper traint... Los van alle "hulpmiddelen" die ze tot hun beschikking hebben uiteraard.
twitter:KevinI twitterde op woensdag 09-07-2014 om 02:24:22UFC 176 is postponed. Aldo-Mendes will be rescheduled, probably in October. Story to come soon on @YahooSports reageer retweet
Ik hoef het echt niet meer te zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Is alweer de 3de keer dat hij met pensioen gaat, totdat hij de fight terug ziet en de coach (terecht) de schuld geeft met zijn gekke stance, die stance is nooit het probleem geweest, cardio en trainen wel..
Waarom lees ik juist op de meeste sites dat het event gewoon echt gecancelled is en de nadruk op not postponed?quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:32 schreef THEFXR het volgende:
twitter:KevinI twitterde op woensdag 09-07-2014 om 02:24:22UFC 176 is postponed. Aldo-Mendes will be rescheduled, probably in October. Story to come soon on @YahooSports reageer retweet
omdat deze tweet uren voor het nieuws verscheen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Waarom lees ik juist op de meeste sites dat het event gewoon echt gecancelled is en de nadruk op not postponed?
Ahhhhhhhh, okay.... ik snapte al niet waarom je eentje had die nog niet vermelde dat deze cancelled was.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat deze tweet uren voor het nieuws verscheen.
Iedereen behalve Geo gok ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:42 schreef THEFXR het volgende:
Cees vs. Ben Rothwell set for UFC Fight Night Connecticut
lol, half fok zo bennie nog ko slaan
Freakweight.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:50 schreef Nober het volgende:
[..]
In welke gewichtsklasse zit hij? Bantamweight ofzo?
True.. oprotten met je 50 cards per jaar mn plezier is ook afgenomen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
Ze leren ook niet erg van hun fouten he, twee vechters een hele card laten dragen en het event cancelen wanneer één van hen geblesseerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |