Is alweer de 3de keer dat hij met pensioen gaat, totdat hij de fight terug ziet en de coach (terecht) de schuld geeft met zijn gekke stance, die stance is nooit het probleem geweest, cardio en trainen wel..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://uk.ufc.com/news/BJ-Penn-A-Fighter-Retires
[..]
Bij Weidman had ik al het idee dat hij wel eens gebroken ribben kon hebben. Karatetrappen daar kunnen veel schade aanrichten. Hij heeft ze vol opgevangen. No contact is dat niet trainen ook?
Lyoto, Facial laceration is dus een torn iets...
Jammer voor Struve en Hall...
De helft zal allemaal wel weer eerder "gecleared" worden denk ik trouwens... Wanneer je atletisch bent dan knap je in het algemeen weer sneller op dan de normale persoon die amper traint... Los van alle "hulpmiddelen" die ze tot hun beschikking hebben uiteraard.
twitter:KevinI twitterde op woensdag 09-07-2014 om 02:24:22UFC 176 is postponed. Aldo-Mendes will be rescheduled, probably in October. Story to come soon on @YahooSports reageer retweet
Ik hoef het echt niet meer te zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Is alweer de 3de keer dat hij met pensioen gaat, totdat hij de fight terug ziet en de coach (terecht) de schuld geeft met zijn gekke stance, die stance is nooit het probleem geweest, cardio en trainen wel..
Waarom lees ik juist op de meeste sites dat het event gewoon echt gecancelled is en de nadruk op not postponed?quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:32 schreef THEFXR het volgende:
twitter:KevinI twitterde op woensdag 09-07-2014 om 02:24:22UFC 176 is postponed. Aldo-Mendes will be rescheduled, probably in October. Story to come soon on @YahooSports reageer retweet
omdat deze tweet uren voor het nieuws verscheen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Waarom lees ik juist op de meeste sites dat het event gewoon echt gecancelled is en de nadruk op not postponed?
Ahhhhhhhh, okay.... ik snapte al niet waarom je eentje had die nog niet vermelde dat deze cancelled was.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat deze tweet uren voor het nieuws verscheen.
Iedereen behalve Geo gok ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:42 schreef THEFXR het volgende:
Cees vs. Ben Rothwell set for UFC Fight Night Connecticut
lol, half fok zo bennie nog ko slaan
Freakweight.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:50 schreef Nober het volgende:
[..]
In welke gewichtsklasse zit hij? Bantamweight ofzo?
True.. oprotten met je 50 cards per jaar mn plezier is ook afgenomen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
Ze leren ook niet erg van hun fouten he, twee vechters een hele card laten dragen en het event cancelen wanneer één van hen geblesseerd is
Cees gaat die belt nooit meer pakken, kans gehad en nu alleen vechten voor geld, over the hillquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:02 schreef J--Star het volgende:
Overeem vs Rothwell!
Verassende match up als je het mij vraagt. Ik had verwacht dat Overeem tegen Barnett of Miocic gematched zou worden. Hij moet Rothwell natuurlijk kunnen pakken maar het is een gevaarlijke tegenstander. Heeft een goede chin en heeft KO-power. Precies het soort vechter wat altijd gevaarlijk is voor Overeem.
Zouden ze hem tegen Rothwell laten vechten om een winning streak te krijgen zodat hij ooit een title-shot kan krijgen? Of zouden ze hem tegen Rothwell laten vechten omdat hij gevaarlijk is voor Overeem en ze(lees:Dana) hem kunnen cutten als hij onverhoopt zou verliezen van Rothwell?
Mousasi vs Jacare op dezelfde card als main event! Ik zie er nu al naar uit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |