hahaha wat een grap! ik ga stuk hier!quote:Op zondag 29 juni 2014 14:16 schreef Rezania het volgende:
TS heeft zelf blijkbaar niet genoeg speciaal onderwijs gehad, anders was ze misschien niet zo kansloos.
Ga jij nou maar weer met je SO vriendjes naar de TU Delft of HvA docent exact vak.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:16 schreef Rezania het volgende:
TS heeft zelf blijkbaar niet genoeg speciaal onderwijs gehad, anders was ze misschien niet zo kansloos.
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:17 schreef ParanormalDelano het volgende:
[..]
hahaha wat een grap! ik ga stuk hier!
Alleen als jij snel een cursus Nederlandse taal bij de LOI gaat bestellen.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:17 schreef mapima het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer met je SO vriendjes naar de TU Delft of HvA docent exact vak.
Waarom, als ik al een voldoende voor Nederlands zowel SE als CE op mijn vwo diploma heb staan?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als jij snel een cursus Nederlandse taal bij de LOI gaat bestellen.
Omdat je taalvaardigheid om te janken is.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:20 schreef mapima het volgende:
[..]
Waarom, als ik al een voldoende voor Nederlands zowel SE als CE op mijn vwo diploma heb staan?
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:16 schreef Rezania het volgende:
Die krijgt TS vast wel met korting aangezien hij de dikke pedofiele conierge is bij een middelbare school.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als jij snel een cursus Nederlandse taal bij de LOI gaat bestellen.
Instrumentmaker is inderdaad echt beta/wiskundige economie jaquote:Op zondag 29 juni 2014 14:22 schreef mapima het volgende:
Op de Leidse Leo Kanner school:
Hier een greep uit de vervolgstudies die onze geslaagden kozen: Leidse Instrumentmakerschool, Mechatronica aan ROC Leiden, Bio-informatica en Hoger Laboratorium Onderwijs aan de Hogeschool Leiden, Kunstmatige Intelligentie aan de Universiteit van Amsterdam en Econometrie aan de Erasmus Universiteit.
Uhh kiezen ze daar echt allemaal een beta-achtige of wiskundig economie studie? :S
Tis wel weer met techniekquote:Op zondag 29 juni 2014 14:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Instrumentmaker is inderdaad echt beta/wiskundige economie ja
En dan nog zo kunnen typen.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:20 schreef mapima het volgende:
[..]
Waarom, als ik al een voldoende voor Nederlands zowel SE als CE op mijn vwo diploma heb staan?
De Leidse Instrumentenmakersschool maakt instrumenten voor in het lab hè, niet om muziek mee te maken.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Instrumentmaker is inderdaad echt beta/wiskundige economie ja
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef Plantagehouder het volgende:
ik heb na de Leo Kanner school podiumkunsten gedaan.
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef ParanormalDelano het volgende:
[..]
[ afbeelding ] das echt fantastisch!!
Gemiddelde grap.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef trovey het volgende:
TS heeft duidelijk op de Vooroordelenschool gezeten en heeft daar heel veel geleerd zo te lezen.
Hoeveel en hoe?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:28 schreef ParanormalDelano het volgende:
fuk een opleiding. ik get mn monnay achter de pc!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat snapte ik ja, maar ik vind het nog niet echt een beta-iets, maar dat zal aan mij liggenquote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
De Leidse Instrumentenmakersschool maakt instrumenten voor in het lab hè, niet om muziek mee te maken.
Het is anders ook niet gamma of alfa.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat snapte ik ja, maar ik vind het nog niet echt een beta-iets, maar dat zal aan mij liggen
Het is mbo, het is dus van alles watquote:
Was dan ook geen grap.quote:
quote:
Toch blijf ik van Den Haag houden (L)quote:Op zondag 29 juni 2014 14:27 schreef Kyubey het volgende:
Mapima hoort zelf thuis op een tuigschool. Oh wacht, Den Haag is een groot tuigkamp.
Bijna.quote:
Bravo! Nu nog een diploma narrowmindness...quote:Op zondag 29 juni 2014 14:48 schreef mapima het volgende:
[..]
Toch blijf ik van Den Haag houden (L)
Basisschooldiploma in Leiden (L)
Vwo diploma in Den Haag (L)
En over een paar jaar WO diploma in Rotterdam (L)
jupquote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef ParanormalDelano het volgende:
[..]
[ afbeelding ] das echt fantastisch!!
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:48 schreef mapima het volgende:
[..]
Toch blijf ik van Den Haag houden (L)
Basisschooldiploma in Leiden (L)
Vwo diploma in Den Haag (L)
En over een paar jaar WO diploma in Rotterdam (L)
Dit dus.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:16 schreef Rezania het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |