Gemiddelde grap.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef trovey het volgende:
TS heeft duidelijk op de Vooroordelenschool gezeten en heeft daar heel veel geleerd zo te lezen.
Hoeveel en hoe?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:28 schreef ParanormalDelano het volgende:
fuk een opleiding. ik get mn monnay achter de pc!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat snapte ik ja, maar ik vind het nog niet echt een beta-iets, maar dat zal aan mij liggenquote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
De Leidse Instrumentenmakersschool maakt instrumenten voor in het lab hè, niet om muziek mee te maken.
Het is anders ook niet gamma of alfa.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat snapte ik ja, maar ik vind het nog niet echt een beta-iets, maar dat zal aan mij liggen
Het is mbo, het is dus van alles watquote:
Was dan ook geen grap.quote:
quote:
Toch blijf ik van Den Haag houden (L)quote:Op zondag 29 juni 2014 14:27 schreef Kyubey het volgende:
Mapima hoort zelf thuis op een tuigschool. Oh wacht, Den Haag is een groot tuigkamp.
Bijna.quote:
Bravo! Nu nog een diploma narrowmindness...quote:Op zondag 29 juni 2014 14:48 schreef mapima het volgende:
[..]
Toch blijf ik van Den Haag houden (L)
Basisschooldiploma in Leiden (L)
Vwo diploma in Den Haag (L)
En over een paar jaar WO diploma in Rotterdam (L)
jupquote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef ParanormalDelano het volgende:
[..]
[ afbeelding ] das echt fantastisch!!
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:48 schreef mapima het volgende:
[..]
Toch blijf ik van Den Haag houden (L)
Basisschooldiploma in Leiden (L)
Vwo diploma in Den Haag (L)
En over een paar jaar WO diploma in Rotterdam (L)
Dit dus.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:16 schreef Rezania het volgende:
TS heeft zelf blijkbaar niet genoeg speciaal onderwijs gehad, anders was ze misschien niet zo kansloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |