Dat je Davids en Stam niet kent is wel echt heel erg hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 13:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Stam (ooit van gehoord, wist zijn positie niet etc)
Bouma, wtf.
Davids,
Van der Meyde,
Zenden.
Of in realitysoaps.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarbuiten, genoeg van die spelers zie je nog in het hedendaagse voetbal of als staf aan het werk, analyticus oid.
Heb je ooit voetbal gevolgdquote:Op zondag 29 juni 2014 13:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Bouma, wtf.
Davids,
Van der Meyde,
Zenden.
Serieus?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je Davids en Stam niet kent is wel echt heel erg hoor
Advocaatquote:Op zondag 29 juni 2014 13:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Bouma, wtf.
Davids,
Van der Meyde,
Zenden.
Ik zweer, ik ben geen troll. Ik heb eigenlijk nooit veel voor voetbal gevoeld op jonge leeftijd. Is pas begonnen bij het WK van '10quote:
Geeft niets. Davids stond er alleen in omdat hij zwart is.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:31 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ik zweer, ik ben geen troll. Ik heb eigenlijk nooit veel voor voetbal gevoeld op jonge leeftijd. Is pas begonnen bij het WK van '10
Kan ik me voorstellen. Ik vond het ook pas leuk na EK 1988, en toen was ik toch al een stuk ouder dan jij in 2010 was.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:31 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ik zweer, ik ben geen troll. Ik heb eigenlijk nooit veel voor voetbal gevoeld op jonge leeftijd. Is pas begonnen bij het WK van '10
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je Davids en Stam niet kent is wel echt heel erg hoor
quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access /Im542l.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Dat is heul war andersquote:
Ja. Davids Bowiequote:
Wie ken jij uit onderstaande rijtje niet?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:33 schreef miep63 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik vond het ook pas leuk na EK 1988, en toen was ik toch al een stuk ouder dan jij in 2010 was.
Even meespelenquote:Op zondag 29 juni 2014 13:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie ken jij uit onderstaande rijtje niet?
- Cruijff
- van Hanegem
- Wim Jansen
- Rijsbergen
- Krol
- Suurbier
- Rensenbrink
- Rep
- Neeskens
- Jongbloed
- Arie Haan
Dan doe ik ook mee.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
- Cruijff
- van Hanegem
- Wim Jansen
- Rijsbergen
- Krol
- Suurbier
- Rensenbrink
- Rep
- Neeskens
- Jongbloed
- Arie Haan
Van Miep weet ik dat ze van mijn leeftijd is (40+), maar hoe oud ben jij?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:48 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Even meespelen
Rijsbergen, Suurbier, Rensenbrink, Rep, Jongbloed.
Om een beetje anoniem te blijven: ouder dan 18, jonger dan 25.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van Miep weet ik dat ze van mijn leeftijd is (40+), maar hoe oud ben jij?
Overigens probeer ik de naam Jongbloed ook al 30 jaar uit mijn systeem te blokken, maar het lukt me helaas niet.
Dit is het elftal wat voor Nederland in de finale van het WK van '74 stond, wat toch alweer 40 jaar geleden is. Valt me mee hoeveel jij (en ook DeJori) er nog van kent. Rensenbrink heeft zich na zijn actieve carriëre helemaal teruggetrokken uit het openbare leven, dus logisch dat die naam je niets zegt, hoewel als hij in de finale van '78 in de laatste minuut niet op de paal, maar raak had geschoten (bij een 1-1 stand) , dan was hij wrs voor eeuwig beroemd geweest.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:52 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Om een beetje anoniem te blijven: ouder dan 18, jonger dan 25.
Och ja, dat is ook zo. Ik heb zijn naam een aantal keer voorbij zien komen dit WK. Iets met Robben die dat record kan breken..quote:Op zondag 29 juni 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is het elftal wat voor Nederland in de finale van het WK van '74 stond, wat toch alweer 40 jaar geleden is. Valt me mee hoeveel jij (en ook DeJori) er nog van kent. Rensenbrink heeft zich na zijn actieve carriëre helemaal teruggetrokken uit het openbare leven, dus logisch dat die naam je niets zegt, hoewel als hij in de finale van '78 in de laatste minuut niet op de paal, maar raak had geschoten (bij een 1-1 stand) , dan was hij wrs voor eeuwig beroemd geweest.
Johnny Rep is trouwens tot op de dag van vandaag de topscoorder aller tijden voor Nederland op een WK.
Klopt. Rep staat op 7 doelpunten en Robben op 6, dus een behoorljke kans voor Robben om dat record over te nemen. van Persie staat trouwens op 5. Net als Sneijder.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:02 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Och ja, dat is ook zo. Ik heb zijn naam een aantal keer voorbij zien komen dit WK. Iets met Robben die dat record kan breken..
Ja, de FIFA zag al voor de loting dat Nederland en Mexico aankomen dat zij het ver zouden schoppen in het toernooi dus die moesten expres aan de andere kant van het schema zitten voor de uitputtingstocht.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik geloof, noem me maar gek, dat Fifa nederland en mexico in de hete zon laat spelen om ze af te zwakken of sterspelers onwel te laten worden voor een al dan niet wedstrijd tegen brazilië.
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, de FIFA zag al voor de loting dat Nederland en Mexico aankomen dat zij het ver zouden schoppen in het toernooi dus die moesten expres aan de andere kant van het schema zitten voor de uitputtingstocht.
Ssst!quote:Op zondag 29 juni 2014 13:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
- Cruijff
- van Hanegem
- Wim Jansen
- Rijsbergen
- Krol
- Suurbier
- Rensenbrink
- Rep
- Neeskens
- Jongbloed
- Arie Haan
quote:
Nee..quote:
Ik ook niet echt, de coach vind ik een overdreven flapdrol maargoed. Het team speelt leuk.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee..
Ik zat net te denken dat ik niks heb tegen Mexico.. er valt niks te haten vandaag. Jammer dat zo'n sympathiek land straks wordt uitgeschakeld.
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:04 schreef lisselotte88 het volgende:
Mexicaanse coach vs Arjen Robben en Louis van Gaal...
Mooie Arjen zie ik nog wel terug bij Bayern en Mooie Louis bij Manu.
Miguel Herrera moet dus winnen, want als Mexico vertrekt zie ik hem niet meer![]()
Mexico dus
Dat is toch zijn dochter neem ik aan..quote:Op zondag 29 juni 2014 14:32 schreef lisselotte88 het volgende:
hij is getrouwd
[ afbeelding ]
![]()
Terug naar Robben dus....
Nederland
Overdreven flapdrol is hij zeker ja, maar hij lijkt niet helemaal 100% en dan kan ik het wat beter hebbenquote:Op zondag 29 juni 2014 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, de coach vind ik een overdreven flapdrol maargoed. Het team speelt leuk.
ze hebben geen sterspelers. Tenminste ze hebben er 1, maar die zit op de bankquote:Op zondag 29 juni 2014 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, de coach vind ik een overdreven flapdrol maargoed. Het team speelt leuk.
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:34 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
ze hebben geen sterspelers. Tenminste ze hebben er 1, maar die zit op de bankIk denk trouwens dat ik niet naar Mexico tegen Costa Rica/Griekenland zou willen kijken....saai zonder sterspelers
nee, echt zijn vrouw? Heb gegoogled op Miguel Herrera esposa...quote:Op zondag 29 juni 2014 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is toch zijn dochter neem ik aan..
Mensen = Louis van Gaalquote:Op zondag 29 juni 2014 14:35 schreef NM07 het volgende:
''Mensen'' die zeggen dat Mexico net als Chili speelt![]()
![]()
![]()
Mexico speelt meer vanuit de organisatie en speelt na balverlies van de tegenstander via korte combinaties naar voren. Wordt heel lastig voor Nederland.
dat zegt niksquote:Op zondag 29 juni 2014 14:36 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nee, echt zijn vrouw? Heb gegoogled op Miguel Herrera esposa...
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:41 schreef wdn het volgende:
[..]
dat zegt niks
als je zoekt op tetten krijg je ook afbeeldingen van Hulk Hogan
Zelfde al tegen chili alleen geen lens maar rvp, en geen janmaat maar verhaegh.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:43 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Gaat lastig worden, al hoop ik van niet. Opstelling al bekend?
Echt helemaal niemand vindt dit grappig.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:43 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe dan ook een erg aantrekkelijke manhelaas zie ik net wat zijn salaris is dus hopelijk scoort Robben 2 keer en gaat Mexico naar huis.
Het blijft ook maar doorgaan, maandenlang. Je zou er maar mee moeten samenwerken ofzo, of dat het familie is.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand vindt dit grappig.
Tsja, hopelijk op een leuke wedstrijd waarin de kansen al snel afgemaakt worden. Dan zijn we redelijk veilig, met zo'n 3-0 rusten of iets in die aard. Als de warmte dan al toeslaat bij velen van Nederland hebben we iig die voorsprong.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:51 schreef roos94 het volgende:
als ze maar niet zo'n schijtsaaie wedstrijd als maandag gaan spelen
Zo'n spektakel als Brazil-Chili gisteren lijkt me ook weer teveel van het goede, wel leuk als neutrale kijker natuurlijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:51 schreef roos94 het volgende:
Het is 30 graden met een luchtvochtigheid van 60% zal nog wel oplopen aangezien het later op de dag gaat regenen. Ik zou me niet instellend op flitsend fris voetbal.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:51 schreef roos94 het volgende:
Met dit Nederlands Elftal zal elke wedstrijd kut zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:51 schreef roos94 het volgende:
Ik zou liever een aantrekkelijke wedstrijd zien natuurlijk maar ik verwacht een bout wedstrijd vanwege de hitte.. maar zolang we doorgaan boeit dat nietquote:Op zondag 29 juni 2014 14:51 schreef roos94 het volgende:
Maar je juicht er niet minder om als je aan het eind met de prijs staat, toch joodje?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dit Nederlands Elftal zal elke wedstrijd kut zijn.
Nee hoor, van mij mag Nederland er vandaag nog uitvliegen als zulk kutvoetbal spelen.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar je juicht er niet minder om als je aan het eind met de prijs staat, toch joodje?
wat denk je zelf, heb jij weleens inspanning gedaan in 30+ graden? Ik wel, ging bijna k.o..quote:Op zondag 29 juni 2014 13:03 schreef Belladonna80 het volgende:
Hopelijk gaat de warmte geen beslissende rol spelen.
Ik gok op 2-0, 2x Depay diep in de tweede helft.
Ik weet nog dat Ruud Krol bij de opening was van schoenenzaak (jawel) Krol. Kreeg ik nog een handtekening van hem.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
- Cruijff
- van Hanegem
- Wim Jansen
- Rijsbergen
- Krol
- Suurbier
- Rensenbrink
- Rep
- Neeskens
- Jongbloed
- Arie Haan
Tsja, nog niet gedaan maar zal vast giga zwaar zijn. Daarom zeg ik ook: 2 doelpunten diep in de tweede helft na daarvoor het héél rustigjes aan gedaan te hebben.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wat denk je zelf, heb jij weleens inspanning gedaan in 30+ graden? Ik wel, ging bijna k.o..
Ben wel eens wezen tennissen met 42 gradenquote:Op zondag 29 juni 2014 14:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wat denk je zelf, heb jij weleens inspanning gedaan in 30+ graden? Ik wel, ging bijna k.o..
Waardeloos dat Wijnaldum er nog instaat wat mij betreft.....quote:Op zondag 29 juni 2014 14:44 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Zelfde al tegen chili alleen geen lens maar rvp, en geen janmaat maar verhaegh.
Ik denk Verhaegh omdat die misschien beter met hitte om kan gaan?
Misschien is hij getrouwd met zijn dochter...quote:Op zondag 29 juni 2014 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is toch zijn dochter neem ik aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |