SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Statistieken koop je geen kampioensschap voorquote:Op zondag 29 juni 2014 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat blijkt gewoon niet uit zijn statistieken, puur onderbuik dit.
Klopt maar dat is falen van het collectief.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Statistieken koop je geen kampioensschap voor
Hij is toch echt de meest productieve 10 in Nederland hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Dieptriest dat spelers als Immers gewoon als kwaliteit wordt gezien.
Coen draait zich om in z'n graf.
Statistisch gezien beste "10", beste spits.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar dat is falen van het collectief.
Hij is op 10 gewoon de beste in de eredivisie, verovert de meeste ballen, meeste assists en scoort nog eens veel voor een middenvelder.
Hij kan er toch niks aan doen dat Mulder een zeer matige keeper is of De Vrij 14x een slaapmomentje had of Nelom er weer geen reet van bakte of Pellé zich als een mongool gedroeg en een schorsing had.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Statistisch gezien beste "10", beste spits.
NL elftal als verdediging.
Meeste doelputnen van eredivisie als team.
Geen prijzen.
Go statistics.
Daarom heb je niets aan individuele statistieken om te beoordelen of iemand de "beste" speler van de competitie is.quote:
Goede spelers zorgen voor prijzen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:29 schreef Elan het volgende:
Sowieso het falen van je team ophangen aan de prestaties van een individuele speler, wat een onzin.
Romario werd 2 seizoenen geen kampioen met PSV
Suarez niet met Ajax.
Kunnen er geen reet van zeker
Je kunt dat gewoon beoordelen, op die posities en dan het rendement berekenen. Net als dat de topscorer bij Heerenveen speelt wil niet zeggen dat ze het beste team hebben.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom heb je niets aan individuele statistieken om te beoordelen of iemand de "beste" speler van de competitie is.
Huntelaar is statistisch gezien ook vast een goede speler voor het NL Elftal. Beter dan van Persie zelfs.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt dat gewoon beoordelen, op die posities en dan het rendement berekenen. Net als dat de topscorer bij Heerenveen speelt wil niet zeggen dat ze het beste team hebben.
Lex is de beste nummer 10 maar wil niet zeggen dat je automatisch kampioen zou worden, of zo
Dan had hij na één seizoen wel verkocht geweest.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Als het echt zo'n geweldige speler was was ie wat vaker beslissend geweest toen er weer een bloedeloos gelijkspel dreigde en had ie het team bij de hand gepakt en eentje geprikt.
Rendement ligt hoger dan V Persie.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Huntelaar is statistisch gezien ook vast een goede speler voor het NL Elftal. Beter dan van Persie zelfs.
Waarom speelt Huntelaar niet.
Ik vind het belangrijk dat een 10 beslissend is. Dat is ie m.i. VEELS te weinig geweest. Daar kan geen statistiek iets aan veranderen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan had hij na één seizoen wel verkocht geweest.
Met alle respect je hebt het wel over Lex Immers he
Al vind ik die kritiek dat hij niks zou kunnen zwaar overdreven.
Statistieken zijn totaal niet doorslaggevend bij voetbal dus.quote:
64 duels en 24 kools, misschien verwacht jij wel gewoon teveel van een middenvelder van Feyenoord.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk dat een 10 beslissend is. Dat is ie m.i. VEELS te weinig geweest. Daar kan geen statistiek iets aan veranderen.
En hij heeft de kansen zeker gehad om beslissend te zijn. Had ons in 2012/2013 Europa in kunnen schieten in z'n eentje.
Tegen de lammen en de blinden van RKC/NEC/NAC.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:34 schreef Elan het volgende:
[..]
64 duels en 24 kools, misschien verwacht jij wel gewoon teveel van een middenvelder van Feyenoord.
Hij creeërde dat meestal ook zelf he.Altijd op de goede plek.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
En je kan niet echt zeggen dat ie echt een middenvelder is zo vaak hij in scoringspositie is.
En zonder techniek komt ie gewoon te kort, ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
ik zweer het je, als hij technisch ook zo skilled was dan speelde hij nu echt niet bij Feyeooord.
2-na-beste Assist gever statistisch gezienquote:Op zondag 29 juni 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is nog steeds konkoweinig. Schaken staat niet eens in die lijst
Martens was halve seizoen geblesseerd toch, verder zie ik nog wel wat mensen met 9 zeker niet indrukwekkend ofzo.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2-na-beste Assist gever statistisch gezien
Statistisch gewoon een van de betere van Nederland.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Martens was halve seizoen geblesseerd toch, verder zie ik nog wel wat mensen met 9 zeker niet indrukwekkend ofzo.
Tadic is goed de rest is matig man, vergelijk het met wingers uit buitenlandse competities.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Statistisch gewoon een van de betere van Nederland.
Lex heeft 12 x gescoord neger, en De Boet?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Of geldt dat niet meer als het niet om Immers gaat
Feyenoord had stond in de top 5 van clubs die het meeste scoorden hoor dus probleem ligt wel degelijk achterin. Teveel domme kkgoals tegen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En beste Nederlandse verdediging.
Mentaliteitsprobleem dus.
Ze kunnen het wel, doen het nu ook aardig bij oranje.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord had stond in de top 5 van clubs die het meeste scoorden hoor dus probleem ligt wel degelijk achterin. Teveel domme kkgoals tegen.
Klopt klopt.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel, doen het nu ook aardig bij oranje.
En ze hebben talent want ze staan overal in de belangstelling.
Maar gewoon een mentaliteit van lik-me-vesje. Komt ook doordat het bij Feyenoord al jaren is "doe maar leuk mee, is goed genoeg". Slecht spel goed praten (hoogtepunt: Been).
gelijkspel tegen ajax is vaak goed genoeg dit dat zus zo
nee toch elke sale precies zelfde gamesquote:Op zondag 29 juni 2014 03:01 schreef Elan het volgende:
Hebben jullie nog spellen gehaald met Steam summersale
Idd wel Darksouls op weten te pikken speel nu Goat Simulator ken je diequote:Op zondag 29 juni 2014 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee toch elke sale precies zelfde games
wel eens gezien maar game niet meerquote:Op zondag 29 juni 2014 03:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd wel Darksouls op weten te pikken speel nu Goat Simulator ken je die
oké hansquote:Op zondag 29 juni 2014 03:24 schreef badschaap het volgende:
lekker man. een of andere chapchoi heeft mijn telefoon laten vallen. Nu laat dus het scherm los
payday 2quote:Op zondag 29 juni 2014 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee toch elke sale precies zelfde games
Ik lach me weer helemaal dood op voetbalweddenquote:
:'0quote:Op zondag 29 juni 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lach me weer helemaal dood op voetbalwedden
stiletto28: die odd van ventspils stijgt ook voor geen meter
14:20
stiletto28: ook wel begrijpelijk maar goed :p
yvgrd: je kan er toch 1000 op legge
14:21
yvgrd: pak je toch weer 100
yvgrd: winst is winst
stiletto28: idd
FK Ventspils is een voetbalclub uit Ventspils, Letland.''
Niet letse competitie bettenquote:Op zondag 29 juni 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lach me weer helemaal dood op voetbalwedden
stiletto28: die odd van ventspils stijgt ook voor geen meter
stiletto28: ook wel begrijpelijk maar goed :p
yvgrd: je kan er toch 1000 op legge
yvgrd: pak je toch weer 100
yvgrd: winst is winst
stiletto28: idd
FK Ventspils is een voetbalclub uit Ventspils, Letland.''
Die gasten beginnen gewoon echt al sochtends vroeg en dan maar kijken wie er op dat moment aan het spelen isquote:Op zondag 29 juni 2014 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet nu betten op FC minsk tegen dinamo minsk
Heb je bet staan?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet nu betten op FC minsk tegen dinamo minsk
Hoeveelquote:
Costa rica wereldkampioenquote:
Dat vroeg ik niet. Jij claimed dat Nederland gewoon even wint.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zouden ze van Mexico verliezen.
pessimistquote:
Jij was ook degene die zei dat ze van spanje zouden verliezen niet?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederland heeft gewoon een zeer zwak elftal.
Als Robben en van Persie een offday zouden hebben kun je het ticket richting Amsterdam boeken.
Dat zei iedereenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij was ook degene die zei dat ze van spanje zouden verliezen niet?
ik nietquote:
Beide landen hebben ook zo hun mankementenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:18 schreef Fok-it het volgende:
De winnaar van Frankrijk-Duitsland wordt wereldkampioen.
Gewoon Brazilië ondanks slecht spel.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:18 schreef Fok-it het volgende:
De winnaar van Frankrijk-Duitsland wordt wereldkampioen.
Noem ze eens.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Beide landen hebben ook zo hun mankementen
Of een gelijkspel, met heel veel geluk. Daar hadden ze bij het Nederlands elftal zelfs voor getekendquote:
Gastquote:
Kan je beter Costa Rica door doen.quote:
gewoon yoloquote:Op zondag 29 juni 2014 15:25 schreef LETMEIN het volgende:
45 op Nederland & costa rica resulteert in 245 euro
Ga je alsjeblieft inlezenquote:
Dat doen ze ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je alsjeblieft inlezen
Dat is de odd dat ze winnen in 90 minuten
Hypotheek eropquote:
was gisterenquote:
jaquote:
nopequote:
ja, misschien van de week bezichtiging met twee andere meidenquote:
nicequote:Op zondag 29 juni 2014 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, misschien van de week bezichtiging met twee andere meiden
Heb je meer van zulke bedden gezienquote:Op zondag 29 juni 2014 15:42 schreef supersof het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79902935/
gewoon zo'n simpel bed
met lades lekker handig
op ikea staan genoeg beddenquote:
bij zulke bedden is de matras altijd duurder dan het bed zelfquote:Op zondag 29 juni 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
op ikea staan genoeg bedden
wat zoek jij dan
matras is iets vaan 250 ofzoquote:Op zondag 29 juni 2014 15:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
bij zulke bedden is de matras altijd duurder dan het bed zelf
Ik zat meer aan zo'n bed te denkenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
matras is iets vaan 250 ofzo
logisch ook wel toch
ook wel tofquote:Op zondag 29 juni 2014 15:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zat meer aan zo'n bed te denken
[ afbeelding ]
waaromquote:Op zondag 29 juni 2014 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ook wel tof
maar ik wil liefst alle meubels wit
daar kan lmi wel bij helpenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ook wel tof
maar ik wil liefst alle meubels wit
ik heb nu zoveel verschillende dingen dat ik er gek van wordtquote:
45 euro?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
heb m'n betje trouwens verloren, zo kom je wel snel van je geld af
hij mag mij niet hoorquote:
doe dan gewoon en goedkopequote:Op zondag 29 juni 2014 16:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
fuck bedden, ik neem een matras en klaar
ik neem een matras van 50 euro en dat is hetquote:Op zondag 29 juni 2014 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
doe dan gewoon en goedkope
van 100 ofzo
50?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik neem een matras van 50 euro en dat is het
staat gewoon bij stufi?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:11 schreef supersof het volgende:
ik kan nog steeds nergens op die site van duo vinden waar je stufi aanvraagt
welquote:
ja kan ik niet vindenquote:
waar zit datquote:Op zondag 29 juni 2014 16:11 schreef Etsu het volgende:
had gedacht dat oost-indische buurt wel iets voor je was lmi
xdquote:Op zondag 29 juni 2014 16:11 schreef Etsu het volgende:
Sterrenwijk in utrechtquote:Op zondag 29 juni 2014 16:11 schreef Etsu het volgende:
Vinkhuizen?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ergens bovenin
vol met criminelen, verkrachters en moordenaars
boertjequote:Op zondag 29 juni 2014 16:13 schreef LETMEIN het volgende:
Morgen ff naar de bouwmarkt, ff bedje in elkaar timmeren
oh zag daar wel een kamer van op kamernet staanquote:Op zondag 29 juni 2014 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee die valt mee
oost indische buurt is t ergst van alle buurten
DOEN!!!!quote:Op zondag 29 juni 2014 16:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
oh zag daar wel een kamer van op kamernet staan
mooi, waar ligt dat dan weerquote:Op zondag 29 juni 2014 16:15 schreef Etsu het volgende:
ik ga over 1,5 maand naar concordiabuurt verhuizen
ver weg van lmi
gelukkig
zit tussen goede en slechte wijk iddquote:Op zondag 29 juni 2014 16:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Omgeving station noord vond ik beetje pauper
ah dan betaal je vast ook een mooie prijsquote:Op zondag 29 juni 2014 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
zit tussen goede en slechte wijk idd
ik ga in goede wonen
het is een koophuis xddddquote:Op zondag 29 juni 2014 16:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ah dan betaal je vast ook een mooie prijs
nederlandquote:Op zondag 29 juni 2014 16:18 schreef Etsu het volgende:
straks nederland tegen meksieko
wie gaat winnen denken jullie
wat zoek je dan preciesquote:Op zondag 29 juni 2014 16:18 schreef supersof het volgende:
misschien omdat ik het al een keer heb aangevraagd dat ik het niet kan vinden
gvd kut duo
ik hoop lunettenquote:
http://www.duo.nl/particu(...)iering-aanvragen.aspquote:Op zondag 29 juni 2014 16:18 schreef supersof het volgende:
misschien omdat ik het al een keer heb aangevraagd dat ik het niet kan vinden
gvd kut duo
ik ga mijn kamer inrichten met stijgerhoutmeuelsquote:Op zondag 29 juni 2014 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.duo.nl/particu(...)iering-aanvragen.asp
1ste hit google
jezus
ik heb al vijftigduizend keer ingevuld dat ik stop met vavo en volgend jaar hbo ga doenquote:
ben je gayquote:Op zondag 29 juni 2014 16:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik ga mijn kamer inrichten met stijgerhoutmeuels
denk je niet dat ik dat al heb geprobeerd debielquote:Op zondag 29 juni 2014 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.duo.nl/particu(...)iering-aanvragen.asp
1ste hit google
jezus
er staat toch hoe je het moet aanvragen...quote:Op zondag 29 juni 2014 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
denk je niet dat ik dat al heb geprobeerd debiel
demme ganzenlul. kan je niet lezen wat ik zeg ofzoquote:Op zondag 29 juni 2014 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
er staat toch hoe je het moet aanvragen...
in mijnduo lafbek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |