Tegen de lammen en de blinden van RKC/NEC/NAC.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:34 schreef Elan het volgende:
[..]
64 duels en 24 kools, misschien verwacht jij wel gewoon teveel van een middenvelder van Feyenoord.
Hij creeërde dat meestal ook zelf he.Altijd op de goede plek.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
En je kan niet echt zeggen dat ie echt een middenvelder is zo vaak hij in scoringspositie is.
En zonder techniek komt ie gewoon te kort, ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
ik zweer het je, als hij technisch ook zo skilled was dan speelde hij nu echt niet bij Feyeooord.
2-na-beste Assist gever statistisch gezienquote:Op zondag 29 juni 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is nog steeds konkoweinig. Schaken staat niet eens in die lijst
Martens was halve seizoen geblesseerd toch, verder zie ik nog wel wat mensen met 9 zeker niet indrukwekkend ofzo.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2-na-beste Assist gever statistisch gezien
Statistisch gewoon een van de betere van Nederland.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Martens was halve seizoen geblesseerd toch, verder zie ik nog wel wat mensen met 9 zeker niet indrukwekkend ofzo.
Tadic is goed de rest is matig man, vergelijk het met wingers uit buitenlandse competities.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Statistisch gewoon een van de betere van Nederland.
Lex heeft 12 x gescoord neger, en De Boet?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Of geldt dat niet meer als het niet om Immers gaat
Feyenoord had stond in de top 5 van clubs die het meeste scoorden hoor dus probleem ligt wel degelijk achterin. Teveel domme kkgoals tegen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En beste Nederlandse verdediging.
Mentaliteitsprobleem dus.
Ze kunnen het wel, doen het nu ook aardig bij oranje.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord had stond in de top 5 van clubs die het meeste scoorden hoor dus probleem ligt wel degelijk achterin. Teveel domme kkgoals tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |