Nee nog nooit op getestquote:Op zondag 29 juni 2014 00:31 schreef Evertjan het volgende:
Heb je suikerziekte of ben je hier al wel eens op getest?
Wat heeft dit nou met volwassenheid en leeftijd te maken?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
Sommige mensen hier worden ook nooit volwassen.
Hoe oud ben je nu utopie?
Ik ben 30+ vriend.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:49 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met volwassenheid en leeftijd te maken?maar in ieder geval, waarschijnlijk een paar jaar ouder dan jou
Geen idee hoe oud je bent maar als jij al gaat panikeren van een sneetje en twee druppels bloed ben je een miet.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:50 schreef utopie het volgende:
[..]
Vriend nog wel. Ik heb vroeger niet met je geknikkerd ofzogedraag je dan als 30+ stumpert.
Komt door de TS die is hooggeleid G.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat een hoog niveau heeft dit topic zeg
Of het zou wellicht een verband kunnen hebben met een door mij onbekende ziektequote:Op zondag 29 juni 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je bent maar als jij al gaat panikeren van een sneetje en twee druppels bloed ben je een miet.
G nog welquote:
Oké man.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:59 schreef utopie het volgende:
[..]
G nog wel!!!!!!!!!! En dat beweerd 30+ te zijn. Of je bent laag opgeleid of hebt helemaal geen diploma. Of je bent gewoon een zwakzinnige wannabe gangster
ik denk eerder dat eerste maar zou het ook fout kunnen hebben
omdat ik alweer vergeten was dat dit FOK! is en hier nooit normaal gereageerd kan worden op een normale vraag. Dat blijkt maar weer. Vooral 30 jarigen en ouder schijnen hier nog al eens last van te hebbenquote:Op zondag 29 juni 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké man.
Waarom heb je de OP weggehaald?
Als er nou iets zwakzinnig is zijn het wel mensen die zich 5 minuten na het openen van een topic bedenken en de OP weghalen.
Vooral omdat er toch altijd wel mensen zijn die het weer terugzetten, neem aan dat je dat weet?
Lees je eigen OP vriend, je hebt een sneetje en 2 druppels bloed ga je naar je zolder rennen om onder de ventilator bij te komenquote:Op zondag 29 juni 2014 01:06 schreef utopie het volgende:
[..]
omdat ik alweer vergeten was dat dit FOK! is en hier nooit normaal gereageerd kan worden op een normale vraag. Dat blijkt maar weer. Vooral 30 jarigen en ouder schijnen hier nog al eens last van te hebbendes al niettemin om dan ook nog leeftijd en volwassenheid erbij te betrekken voor een 30+ jarige is voor mij al reden genoeg om te weten dat je een 16-19 jarig zolderkamerautist bent met een zielig eenzaam leventje
Komt met mij wel goed hoor. Het feit dat jij in een ander topic vraagt hoe je een topic terug kan halen en het feit hoe je mij in dm uit zit te schelden met allemaal ziektes terwijl ik je niet eens gevraagd heb om mij uberhaupt te DMen is al lachwekkender dan mijn topic an sichquote:
Zou best kunnen jaquote:Op zondag 29 juni 2014 01:30 schreef voederbietel het volgende:
Ik denk overigens dat het kwam doordat je in paniek raakte, wat daar de oorzaak van is, is giswerk.
Ik ben al jaren huisarts en er komen geregeld mensen op het bezoekuur met soortgelijk klachten. Wat ik vaak doe is het opmeten van de bloeddruk, stollingswaarde bepalen en een glucosemeting. Hoewel dit een beetje overbodig lijkt is dat wel standaard procedure. Ik durf wel te stellen dat in 99% van de gevallen hieruit niks geks naar boven komt.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:32 schreef utopie het volgende:
[..]
Zou best kunnen jakan an sich al slecht tegen bloed. (Huhu nicht
gay
mietje
fucking pussy
Maar bedankt
Ja hoor dr voederbietel.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben al jaren huisarts en er komen geregeld mensen op het bezoekuur met soortgelijk klachten. Wat ik vaak doe is het opmeten van de bloeddruk, stollingswaarde bepalen en een glucosemeting. Hoewel dit een beetje overbodig lijkt is dat wel standaard procedure. Ik durf wel te stellen dat in 99% van de gevallen hieruit niks geks naar boven komt.
De hierop volgende stap is het doen van een echo van de onderbuik. Op deze echo is te zien wat zich er allemaal bevindt in deze regio van het lichaam. Hoewel ik met het oog op de privacy van de patiënten eigenlijk niks mag zeggen komt er bij het onderzoek naar paniekaanvallen naar aanleiding van het zien van een paar druppels bloed, al dan niet veroorzaakt door een ondiepe snee in een ledemaat, vaak de diagnose 'geen ballen' uit het echo-onderzoek.
Hihihih onderbuikgevoelensquote:Op zondag 29 juni 2014 01:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De hierop volgende stap is het doen van een echo van de onderbuik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |