SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vind t zo knap dat mensen zo kunnen slapen.... Ik moet ruimte hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef complicate het volgende:
Doe die mannen gauw uit spoiler Syl
Ik heb niets veranderd aan de OP hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Syl laat het niet los hèquote:
Das is alleen in filmsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
By the way, waarom zijn zoveel vrouwen na de daad zo preuts dat ze niet naakt gezien willen worden?Denk hierbij aan het 's ochtends wakker worden na een leuk nachtje.
[quote]Op zaterdag 28 juni 2014 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, apart is dat. Eerst vol ornaat lichaamssappen uit liggen wisselen in alle denkbare posities, en dan in de ochtend moet alles ineens weer bedekt zijn.
Grapje?quote:
Ach, Syl heeft hier gelijk. Toen ik nog met mijn ex had kleedde zich altijd weer aan na de daad, of het nu in de ochtend was of in de nacht.quote:
Ohquote:
nee, is een middel om af te vallenquote:
Die is uit een zeker KPD topicquote:
Zolang je maar ook beweegt in hem voor het slapenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat durft mn man niet aan...
Ik ben nogal n beweeglijke slaper...
Ik dacht dat KPD opwindender gifjes zou hebben.quote:
Bovenste spieren of onderste?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:32 schreef Crazy-M het volgende:
Zo lekker bedje opzoeken, begin mn spieren te voelen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang je maar ook beweegt in hem voor het slapen
Zeker, maar die mogen hier nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht dat KPD opwindender gifjes zou hebben.
alle, arm, rug, benen, iets te veel gewerkt en met tegels gesjouwdquote:
mmmkayquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alle, arm, rug, benen, iets te veel gewerkt en met tegels gesjouwd
Dannyquote:
Ach nee das alleen in movies. Net als samen klaarkomen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, Syl heeft hier gelijk. Toen ik nog met mijn ex had kleedde zich altijd weer aan na de daad, of het nu in de ochtend was of in de nacht.
Dat laatste klopt wel, zij was altijd te vroegquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach nee das alleen in movies. Net als samen klaarkomen.
Dank bels madamekequote:
Ohquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, zij was altijd te vroeg
Ja, want ik was nog niet zoverquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:39 schreef complicate het volgende:
[..]
OhMaar bon ik neem aan dat er snel een tweede ronde was.
Zolang dat het niet andersom is, zie ik geen probleem. Een man kan moeilijk verschillende malen achter elkaar klaarkomen, wij welquote:
Inderdaad. Altijd al een aparte geweest, ikquote:
Uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang dat het niet andersom is, zie ik geen probleem. Een man kan moeilijk verschillende malen achter elkaar klaarkomen, wij wel![]()
![]()
Altijd al niet eerlijk gevonden dat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang dat het niet andersom is, zie ik geen probleem. Een man kan moeilijk verschillende malen achter elkaar klaarkomen, wij wel![]()
![]()
Sorry zo is de natuur.quote:
Klopt.quote:
Misschien ligt het aan de standjes?quote:
Geen probleem met meerdere keren trouwens. Ligt eraan hoe geil ik ben.quote:
Teveel of te weinig?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen probleem met meerdere keren trouwens. Ligt eraan hoe geil ik ben.
Ook niet er boven?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vrees van niet, maar geeft ook niet... Ik lijd er niet onder
Dat werkt niet he compquote:
Wat dan? klaarkomen of mijn gifje?quote:
Van een gifje ga ik niet klaarkomenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat dan? klaarkomen of mijn gifje?
Okidoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vrees van niet, maar geeft ook niet... Ik lijd er niet onder
Nee?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van een gifje ga ik niet klaarkomen![]()
Mij een beetje op proberen te geilen met gekke gifjesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee?![]()
![]()
Maar wat werkt er dan niet, slimmerik?
Hey dat meisje was gewoon aan het knipogenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mij een beetje op proberen te geilen met gekke gifjes
Slimme snuitebolleke.
Ik ben heul niet stoutquote:Op zondag 29 juni 2014 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey dat meisje was gewoon aan het knipogenIk heb anders wel echte geile gifjes hoor
![]()
stouterik.
Is jouw man op fok!?quote:
Ok brave jongen.quote:
Ah ik dacht dat het de reden was dat je niet meer wou vertellen over je weet. Maar je bent dus "gewoon jouw zelf" .quote:
Nee hoor, ik heb weinig geheimen, maar er valt weinig over te zeggen, meerdere keren klaarkomen dat doet mijn lijf niet...quote:Op zondag 29 juni 2014 00:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat het de reden was dat je niet meer wou vertellen over je weet. Maar je bent dus "gewoon jouw zelf" .
Sweet dreams en handjes boven de dekensquote:Op zondag 29 juni 2014 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
Goed, debatteren jullie maar lekker verder. Ik ga slapen.
Welterusten
Altijdquote:Op zondag 29 juni 2014 00:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Sweet dreams en handjes boven de dekens
fap fap , en slaap lekkerquote:Op zondag 29 juni 2014 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
Goed, debatteren jullie maar lekker verder. Ik ga slapen.
Welterusten
Okidoquote:Op zondag 29 juni 2014 00:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb weinig geheimen, maar er valt weinig over te zeggen, meerdere keren klaarkomen dat doet mijn lijf niet...dat ligt niet aan meneer GM, mn lijf is gewoon raar
Nee ook niet, ik ben net een vent, als de druk eraf is dan is t wel goed...quote:Op zondag 29 juni 2014 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
OkidoKan je dan wel meerdere keren klaarkomen met jouw dildo?
Ok duidelijk, je bent inderdaad een uitzondering.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee ook niet, ik ben net een vent, als de druk eraf is dan is t wel goed...![]()
Ach, er zijn ook altijd nog vrouwen die niet klaar kunnen komen, dat lijkt mij pas vervelend...quote:Op zondag 29 juni 2014 00:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok duidelijk, je bent inderdaad een uitzondering.
Eens. Mja de meeste komen wel klaar via het stimuleren van de clitoris. Zou pas erg zijn als dat ook niet ging. Maar ik vind klaarkomen via penetratie toch heerlijker. Of combinatie van beide uiteraardquote:Op zondag 29 juni 2014 00:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook altijd nog vrouwen die niet klaar kunnen komen, dat lijkt mij pas vervelend...
Best of both worlds!quote:Op zondag 29 juni 2014 00:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Eens. Mja de meeste komen wel klaar via het stimuleren van de clitoris. Zou pas erg zijn als dat ook niet ging. Maar ik vind klaarkomen via penetratie toch heerlijker. Of combinatie van beide uiteraard
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 juni 2014 00:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Best of both worlds!![]()
En nu ga ik mn bed in! Slaap lekker
Halloquote:Op zondag 29 juni 2014 00:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Eens. Mja de meeste komen wel klaar via het stimuleren van de clitoris. Zou pas erg zijn als dat ook niet ging. Maar ik vind klaarkomen via penetratie toch heerlijker. Of combinatie van beide uiteraard
hier al geregend. Badkamer ook weer schoon. Alleen nog boven stofzuigen dan ook weer klaar. Daarna maar de computer tafel in elkaar zetten kan ik gelijk de pc weer in orde maken. Sinds verhuizing al zeker niet meer aangeweest, als niet langer isquote:Op zondag 29 juni 2014 11:06 schreef xFriendx het volgende:
Hier ook al bezig met stofzuigen. Lekker achterdeur ff open. Dacht regen vandaag, maar hier schijnt de zon heerlijk
wat is goed gegaan? :pquote:
De gesprekken over klaarkomen, dildo's en standjes, die tussen de dames werden gehoudenquote:
Wat een paar gifjes van douchende heren al niet kan doen.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De gesprekken over klaarkomen, dildo's en standjes, die tussen de dames werden gehouden
De vrouwen worden er spontaan nat van.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat een paar gifjes van douchende heren al niet kan doen.
Nou.. Niet overdrijvenquote:Op zondag 29 juni 2014 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vrouwen worden er spontaan nat van.
Hihi, je zei 'overdrijven'!quote:
Ja, bij een maat van me. Go NLquote:
Och, dat valt nog meequote:Op zondag 29 juni 2014 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
Pc doet het nog
Loopt maar 64 updates achter
plannen nog niet helemaal rond.quote:
vond ik ookquote:Op zondag 29 juni 2014 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, bij een maat van me. Go NL
[..]
Och, dat valt nog mee
Nat zijnquote:Op zondag 29 juni 2014 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vrouwen worden er spontaan nat van.
quote:
Yami yamiquote:Op zondag 29 juni 2014 16:03 schreef xFriendx het volgende:
De oven warmt, stokbrood met kruidenboter. Bolletjes met knakworsten er achtergaan. Dan een biertje drinken zodat ik niet alcoholloos naar de kroeg hoef te fietsen. Dan een paar maal juichen om dan er thuis nog 1 na te doen en tevreden achterover te leunen op de bank.
Ik ga lasagne maken nu. :pquote:Op zondag 29 juni 2014 16:02 schreef complicate het volgende:
Iemand een idee van een lekker gerecht dat snel klaar is?
alvast bedankt
Heb je onlangs iemand nat gemaakt, Faxie?quote:
Dank je , maar ik kan geen lasagne makenquote:
Spaghettiquote:Op zondag 29 juni 2014 16:02 schreef complicate het volgende:
alvast bedankt
mmmmkay het gaat spaghetti worden.quote:
Nee dat is alweer even geledenquote:Op zondag 29 juni 2014 16:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je onlangs iemand nat gemaakt, Faxie?
Thanks.quote:
quote:
Mijn geweldige pasta (pappardelle) met pesto rosso, kipfillet en wat kruiden.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:02 schreef complicate het volgende:
alvast bedankt
Oh ja dat heb je mij eens uitgelegd.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn geweldige pasta (pappardelle) met pesto rosso, kipfillet en wat kruiden.
Goedemogen, maar euuuh zo lang uitgeslapen?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen trouwens.![]()
Ben net wakker. Uitslapen.
Zo dat klinkt goed zeg!quote:Op zondag 29 juni 2014 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn geweldige pasta (pappardelle) met pesto rosso, kipfillet en wat kruiden.
Ja, en niemand in dit topic heeft nog de moeite genomen het te maken.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja dat heb je mij eens uitgelegd.
Iemand nat maken is ook niet alles hèquote:
Echt? Wel 1 van de meest simpele dingen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Dank je , maar ik kan geen lasagne maken![]()
#schaamte
Ik sliep pas om 4u, en heb de afgelopen weken best weinig geslapen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Goedemogen, maar euuuh zo lang uitgeslapen?
Jawel maar het is gewoon misluktquote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, en niemand in dit topic heeft nog de moeite genomen het te maken.
Misschien toch maar eens Youtube-versie van maken...quote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel maar het is gewoon mislukt
* complicate durfde het toen niet zeggen
't Is wel veelquote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Iemand nat maken is ook niet alles hè
Ziezo als je het ooit wil maken, dit was zijn receptquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Pasta rosso met kip maak ik in 15 minuten klaar... Of zelfs sneller als het verse pasta is.
Water koken, in een pan gieten, pasta erin.
Kip bakken in een hapjespan, wat kipkruiden en pijnboompitten erbij, daarna wat ui, knoflook, rode pesto erbij. Daarna wat rozemarijn. Als het goed is de pasta ook klaar, dus kan je dat afgieten en daarna in je hapjespan deponeren. Wat basilicum erbij en klaar.
Thanks!quote:Op zondag 29 juni 2014 16:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ziezo als je het ooit wil maken, dit was zijn recept:
[..]
Dag Zeefje, hoe gaat het? Ook naar NL kijken straks?quote:
wat??? nu alquote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
Echt? Wel 1 van de meest simpele dingen.
Ti's al klaar trouwens. Ff in de oven nog.
Hebt gij dat nu klaargemaakt?quote:
Hoi mwquote:Op zondag 29 juni 2014 16:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Dag Zeefje, hoe gaat het? Ook naar NL kijken straks?
Zeg het maar aan Syl, het is zijn recept. Maar oh graag gedaan hoorquote:
Niet zo fanatiek?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoi mw
Het gaat prima
Ga nl kijken idd maar doe liever iets anders
Syl is verliefd ole ole, Syl is verliefd ole oleeeeequote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik sliep pas om 4u, en heb de afgelopen weken best weinig geslapen.Tijd om wat in te halen dus.
Het is het recept van Vapiano, aangevuld met het kipgedeelte.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg het maar aan Syl, het is zijn recept. Maar oh graag gedaan hoor
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Syl is verliefd ole ole, Syl is verliefd ole oleeeee
Klacht: verliefd zijn en weinig slapen
I'll betquote:Op zondag 29 juni 2014 16:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoi mw
Het gaat prima
Ga nl kijken idd maar doe liever iets anders
Oh wat zie ik daar? jij lacht om iets dat IK zeg?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is het recept van Vapiano, aangevuld met het kipgedeelte.
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Nat Nat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel! Aanwinst die Complicate.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Nat Nat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh wat zie ik daar? jij lacht om iets dat IK zeg?![]()
Ok mijn zondag kan niet meer stuk
Verdorie doe eens nietquote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Nat Nat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja t was op. Mwah smelt toch wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je bent de kaas in de hoekjes vergeten
Ok, zal niet meer doen.quote:
Amai smakelijk eten!quote:
Zoek een vrouw om je te troosten.quote:
Hoezo?quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als vragen: 'Zoek de zin van het leven'
Ja hoorquote:
Ik mis de gif. :pquote:Op zondag 29 juni 2014 17:19 schreef xFriendx het volgende:
Veel plezier allemaal. Op naar de kroeg. Wellicht tot vanavond nog.
Vergeet niet.... JUICHEN!!
Ik snap wel waarom die tribune in de zon 3/4 leeg is jaquote:Op zondag 29 juni 2014 19:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zou met die temperaturen al halfdood liggen... 39 graden....
Inderdaad! Je brand weg... En dan zijn de mexicanen nog meer gewend dan wij...quote:Op zondag 29 juni 2014 19:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom die tribune in de zon 3/4 leeg is ja
Zit je vast?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:19 schreef sylvesterrr het volgende:
De groeten vanuit de lift. Gelukkig heb ik geen last van claustrofobie.
Lift stuk?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:19 schreef sylvesterrr het volgende:
De groeten vanuit de lift. Gelukkig heb ik geen last van claustrofobie.
Arme schaap.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja. Net nadat ik wat gejank/geschreeuw hoorde - bleek de 1-0 voor Mexico te zijn.
Alleen... Nou ja, met een halve kilo kipfilet...quote:Op zondag 29 juni 2014 19:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De horror!
Tenzij er een leuke dame in de lift staat...
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen... Nou ja, met een halve kilo kipfilet...
Ja als in "Ocharme jij".quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen... Nou ja, met een halve kilo kipfilet...
Flirten in de liftquote:Op zondag 29 juni 2014 19:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De horror!
Tenzij er een leuke dame in de lift staat...
quote:
Ja, helaas.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja maar met alleen een pond kipfilet is dat weer een beetje weird...
Hhehe Feli!quote:Op zondag 29 juni 2014 19:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mn man noemt mij n pessimist maar ik zeg dat Nederland naar huis gaat... ( krijg graag ongelijk hoor)
Edit: Ik had net op invoeren gedrukt...
Daar.quote:
Laatste 20 min is genoegquote:Op zondag 29 juni 2014 20:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik ben bevrijd. Straks maar eens de hoogtepunten checken.
echt pfff en overal zie en hoor je de ontladingquote:
Leuk hèquote:Op zondag 29 juni 2014 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt pfff en overal zie en hoor je de ontlading
Smeerlapkes!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Onze buren gingen mn honden express zitten opjutten...
I know the feeling!quote:
En dat terwijl ik alleen zatquote:
ik fietste net naar huis, allemaal toeterende autos haha gewoon lekker terug zwaaienquote:
haha hoe krijg jij dat voor elkaar?quote:
Heel hard juichenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:40 schreef complicate het volgende:
[..]
haha hoe krijg jij dat voor elkaar?
Ja dat was ook zo in Beglïe, gaat waarschijnlijk nog erger zijn als België wint van de VSquote:Op zondag 29 juni 2014 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik fietste net naar huis, allemaal toeterende autos haha gewoon lekker terug zwaaien
waauw en dat in je ééntje! chapeauquote:
Dat zullen ze wel kunnen, onze volgende tegenstander is costa rica of griekenlandquote:Op zondag 29 juni 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo in Beglïe, gaat waarschijnlijk nog erger zijn als België wint van de VS
Op wie hoop je dat jullie volgend keer spelen?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel kunnen, onze volgende tegenstander is costa rica of griekenland
Maakt niks uit, wil je Wereld Kampioen worden, dan moet je van iedereen kunnen winnenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Op wie hoop je dat jullie volgend keer spelen?
De belgen spelen wel een stuk beter dan verwacht! Dus ben wel benieuwd naar die match!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo in Beglïe, gaat waarschijnlijk nog erger zijn als België wint van de VS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Dinner!Dat ziet er ok uit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Is nieuw... Maar voor n fan van roze koeken is t echt n teleurstelling....quote:Op maandag 30 juni 2014 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Wist niet dat ze daar ook vla van hadden
Jouw ondertitelquote:
Grappig en misschien verdachtquote:
Haha hij is voornamelijk grappig bedoeld. Als het zo erg is haal ik hem wel weg anders...quote:
Ik ben niet getrouwd met Danny, dus van mij mag je hem zeker houden.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha hij is voornamelijk grappig bedoeld. Als het zo erg is haal ik hem wel weg anders...
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd met Danny, dus van mij mag je hem zeker houden.
Frankrijkquote:Op maandag 30 juni 2014 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
Frankrijk is door, het wordt zowaar nog een Europese finale
En dat is iets nieuws? Aan de andere kant nog genoeg niet Europese landen overquote:Op maandag 30 juni 2014 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
Frankrijk is door, het wordt zowaar nog een Europese finale
Ja ik weet het, het is schandalig zo lief ben ik.quote:
Ja ik vind het eigenlijk niet kunnen, maar ja wie ben ik he..quote:Op maandag 30 juni 2014 20:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is schandalig zo lief ben ik.
En dat moet ik geloven? Op je ..........insert kleur ogen......?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is schandalig zo lief ben ik.
Ja hoor, ik ben de liefste van Fok!quote:Op maandag 30 juni 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven? Op je ..........insert kleur ogen......?
Ook lief?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik vind het eigenlijk niet kunnen, maar ja wie ben ik he..
Dat is meer een wat, maar ja, helaas wel...quote:
Ik geloof je voor deze ene keer.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben de liefste van Fok!Vraag het aan Danny.
Hoezo?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is meer een wat, maar ja, helaas wel...
Omdat ik vaak te goed ben voor mensen die dat niet helemaal verdienen.quote:
Oh neeeee das echt stom! 8 uurquote:Op maandag 30 juni 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof je voor deze ene keer.
Fijn hoor die stakingik heb er bijna 8 uur over gedaan om thuis te komen van Graspop
Werd hier al hele weekend omgeroepen dat er een staking zou zijn van 24 uur in belsquote:Op maandag 30 juni 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh neeeee das echt stom! 8 uurWas er dan toch een (officiële) staking? of gaat het om een wilde staking?
Heb je wel genoten van het festival?
Geen idee, maar er reden geen treinen of bijna geen iig. Eerst wachten op de bus tot 12 uur, en daarna 2,5 uur in de bus naar Breda.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh neeeee das echt stom! 8 uurWas er dan toch een staking? of gaat het om een wilde staking?
Heb je wel genoten van het festival?
Dat leer je nog wel eens af. Been there, done thatquote:Op maandag 30 juni 2014 20:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik vaak te goed ben voor mensen die dat niet helemaal verdienen.
Ohquote:Op maandag 30 juni 2014 20:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik vaak te goed ben voor mensen die dat niet helemaal verdienen.
Ik was op een festival, ik verwachte dat die staking niet doorging, totdat ik vanmorgen om half acht bij de bushalte bij het festival kwam.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Werd hier al hele weekend omgeroepen dat er een staking zou zijn van 24 uur in bels
Ik weet daar weinig van, ik rij alleen met de auto.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Werd hier al hele weekend omgeroepen dat er een staking zou zijn van 24 uur in bels
Was het maar zo simpel.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan kan je alleen proberen goed te zijn voor mensen die het wel verdienen.En de rest mag de pot op
Ik dacht dat het alleen op zaterdag oid zou zijn. Dacht dat gelezen te hebben.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was op een festival, ik verwachte dat die staking niet doorging, totdat ik vanmorgen om half acht bij de bushalte bij het festival kwam.
Balen , echt kut. Zo gaat het hier wel vaak. Ik hoor dat altijd van mijn buurmeisje dat ze vaak echt onverwacht staken etc.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was op een festival, ik verwachte dat die staking niet doorging, totdat ik vanmorgen om half acht bij de bushalte bij het festival kwam.
beetje tijn van verkeerde info voorzienquote:Op maandag 30 juni 2014 20:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet daar weinig van, ik rij alleen met de auto.
Vandaag dus. Maar goed festival was tof, en ach ik had toch geen plannen vandaagquote:Op maandag 30 juni 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.![]()
Al heb ik wel het perfecte muzieknummer voor mijn situatie gevonden.
[..]
Ik dacht dat het alleen op zaterdag oid zou zijn. Dacht dat gelezen te hebben.
Kijk, had je in ieder geval iets te doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaag dus. Maar goed festival was tof, en ach ik had toch geen plannen vandaag
Fijn dat het leuk wasquote:Op maandag 30 juni 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, maar er reden geen treinen of bijna geen iig. Eerst wachten op de bus tot 12 uur, en daarna 2,5 uur in de bus naar Breda.
Ja het was weer leuk. Genoten van leuke optredens.
Wachten tot ik een ons woogquote:Op maandag 30 juni 2014 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk, had je in ieder geval iets te doen.
Ik wil het horenquote:Op maandag 30 juni 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.![]()
Al heb ik wel het perfecte muzieknummer voor mijn situatie gevonden.
Damn!quote:Op maandag 30 juni 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
En de lyrics: http://www.azlyrics.com/lyrics/vancejoy/fromafar.html
Droevig liedje..quote:
Ja beetje wel he. Maar ja, zoals ik al zei past bij mijn situatie.quote:
Ja maar als je je droevig voelt moet je juist nummers kiezen die jou opvrolijkenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja beetje wel he. Maar ja, zoals ik al zei past bij mijn situatie.
Klopt, maar ik kan ook genieten van nummers die juist aansluiten bij mijn gevoel.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar als je je droevig voelt moet je juist nummers kiezen die jou opvrolijken![]()
Enneeuh ging ze weg met een ander?
Ah ok. Dan heb ik een liedje voor je. Euuh even wachten ...komt eraanquote:Op maandag 30 juni 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan ook genieten van nummers die juist aansluiten bij mijn gevoel.
Maar nee dat niet, de clip van het nummer vertekent heel erg de lyrics van het nummer merkte ik net.
Ook goed, maar mijn nummer past toch beterquote:
Oh dan snap ik niet veel van jouw situatie.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook goed, maar mijn nummer past toch beter
Haha eigenlijk precies de lyrics van het nummer wat ik postte.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh dan snap ik niet veel van jouw situatie.
Oh het gaat over dat meisje dat in het buitenland is en geen moeite doet om naar jou te luisterenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha eigenlijk precies de lyrics van het nummer wat ik postte.
Een vriendschap die meer leek te worden maar achteraf maar van 1 kant kwam(of eigenlijk komt). En nu alleen nog maar van een 'afstand' als in vrienden zijn.
Mooi liedje toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nu heb ik nothing compares in mn hoofd
Haha ja die ja. Ik ga er denk ik een boek over schrijven want er is inmiddels weer een hoofdstuk bij.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh het gaat over dat meisje dat in het buitenland is en geen moeite doet om naar jou te luisteren
nou nouquote:Op maandag 30 juni 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ja die ja. Ik ga er denk ik een boek over schrijven want er is inmiddels weer een hoofdstuk bij.
Het wordt een bestseller denk ik. Gooi er gewoon wat verhalen in a la 50 shades of grey.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt een bestseller denk ik. Gooi er gewoon wat verhalen in a la 50 shades of grey.
Haha, dan moet je het boek maar kopen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]je weet toch dat ik nu meer wil weten
![]()
Ik ben nieuwsgierig
Wil je in contact blijven met haar? Ze lijkt jouw (mentaal) energie uit te putten.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha, dan moet je het boek maar kopen.![]()
Maar nadat ze alleen nog maar vaag en amper antwoordde werd het allemaal nog vreemder.
Ze appte op een gegeven moment dat ze in een 'bad situation & place' zat en ze wou er niet over praten. Paar appjes later was het nogmaals een 'bad situation & it's difficult, but at least it's going to be ok'.
De volgende dag waren we weer een beetje normaal aan het appen over de wedstrijd van NL totdat ik vroeg wat er nou was de dag ervoor. Kwam weer niks uit en toen had ik het een beetje gehad en ik zei het volgende:
"Well yeah i'm still going to keep my promises of always being there if you need me. But i'm sick and tired of this constant one-sided friendship since you went away. It probably has its reasons but you dont't talk about it so i don't have a clue what is up.
I finally got my feelings a bit under control and then you start with these vague messages like yesterday. I cannot do that, it's litterly ripping me apart mentally. I just don't understand you anymore."
Ik denk dat ze daarvan schrok en ze wou wel praten maar pas woensdag om de een of andere reden.
Herinner je nog wat ik een paar posts geleden zei over te lief/goed zijn...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Wil je in contact blijven met haar? Ze lijkt jouw (mentaal) energie uit te putten.
Je hoeft er niet te zijn wanneer nodig. Je mag er zijn als je dat wilt, maar je bent niet verplicht, zeker als het gaat om zo een persoon.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Herinner je nog wat ik een paar posts geleden zei over te lief/goed zijn...
Beloftes zijn beloftes en ik heb nu wel redelijk duidelijk gemaakt dat het zo niet langer kan gaan. Zal er altijd zijn wanneer nodig maar ikzelf houd me dan wel op de achtergrond.
Klopt maar ik moet er wel bij zeggen dat ik haar zo niet ken. Ze praat niet graag over emoties als het om haarzelf gaat en dat vermoed ik nu ook, maar het is wel heel vaag en vreemd nu.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hoeft er niet te zijn wanneer nodig. Je mag er zijn als je dat wilt, maar je bent niet verplicht, zeker als het gaat om zo een persoon.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Dinner!LokpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Syl, lapo in zicht
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Gewoon vol maken joh Complicatequote:
Ik snap je ,maar ik investeer mijn tijd niet graag in vermoeiende mensen, daar neem ik afstand van. Maar jij bent misschien anders en dat mag.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt maar ik moet er wel bij zeggen dat ik haar zo niet ken. Ze praat niet graag over emoties als het om haarzelf gaat en dat vermoed ik nu ook, maar het is wel heel vaag en vreemd nu.
Neem maar de Lapoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |