SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vind t zo knap dat mensen zo kunnen slapen.... Ik moet ruimte hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef complicate het volgende:
Doe die mannen gauw uit spoiler Syl
Ik heb niets veranderd aan de OP hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Syl laat het niet los hèquote:
Das is alleen in filmsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
By the way, waarom zijn zoveel vrouwen na de daad zo preuts dat ze niet naakt gezien willen worden?Denk hierbij aan het 's ochtends wakker worden na een leuk nachtje.
[quote]Op zaterdag 28 juni 2014 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, apart is dat. Eerst vol ornaat lichaamssappen uit liggen wisselen in alle denkbare posities, en dan in de ochtend moet alles ineens weer bedekt zijn.
Grapje?quote:
Ach, Syl heeft hier gelijk. Toen ik nog met mijn ex had kleedde zich altijd weer aan na de daad, of het nu in de ochtend was of in de nacht.quote:
Ohquote:
nee, is een middel om af te vallenquote:
Die is uit een zeker KPD topicquote:
Zolang je maar ook beweegt in hem voor het slapenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat durft mn man niet aan...
Ik ben nogal n beweeglijke slaper...
Ik dacht dat KPD opwindender gifjes zou hebben.quote:
Bovenste spieren of onderste?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:32 schreef Crazy-M het volgende:
Zo lekker bedje opzoeken, begin mn spieren te voelen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang je maar ook beweegt in hem voor het slapen
Zeker, maar die mogen hier nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht dat KPD opwindender gifjes zou hebben.
alle, arm, rug, benen, iets te veel gewerkt en met tegels gesjouwdquote:
mmmkayquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alle, arm, rug, benen, iets te veel gewerkt en met tegels gesjouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |