quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:55 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Je hebt haar weleens gesproken begrijp ik?
echt nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:16 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Modellen moeten vaak hard trainen en diëten omdat ze bepaalde kledingmaten moeten hebben.
Op deze foto vind ik d'r grenzen aan viesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef ntm het volgende:
[..]
33 jaar en nog steeds mooi[ afbeelding ]
Eenden staan bekend om hun verkrachtingen, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 29 juni 2014 22:45 schreef eend112 het volgende:
Helaas zal ik nooit mogen klaarkomen in haar.
Tuurlijk jongen.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
Paar keer mee gechilld. Is tof zolang ze niet praat
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:44 schreef Confetti het volgende:
Sinds ze het woordje 'soccer' gebruikte neem ik haar niet meer serieus.
Jij valt op halve jongetjes? Dan vindt je Keira Knightley en Julia Roberts ook vast wel wat. Allemaal van die vormeloze, vetloze scharminkels waar geen ronding bij te bekennen is, oftewel: geen vrouw.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:49 schreef Donnis het volgende:
Natuurlijk is Adriana een prachtige vrouw maar soms heb je dan toch niet echt een wauw gevoel bij zo iemand. Emma Watson/Natalie Portman is meer mijn smaak.
Ja, want stel je voor dat je een andere smaak hebt natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:07 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Jij valt op halve jongetjes? Dan vindt je Keira Knightley en Julia Roberts ook vast wel wat. Allemaal van die vormeloze, vetloze scharminkels waar geen ronding bij te bekennen is, oftewel: geen vrouw.
Ruzieën jullie maar lekker verder over wat er allemaal lelijk en fout is aan Adriana Lima en wie er allemaal knapper zouden moeten zijn, dan stoei ik wel fijn met haar verder (I'd wish). Ik zeg dit niet snel, maar een vent die nee zegt tegen Adriana Lima kan simpelweg op zoek naar een vaste vriend.
Allemaal snotjochies en jaloerse vrouwen hier, dat is wel duidelijk.
Er is ook nog zoiets als biologie. Vrouwen zonder kont/heupen en/of borsten vallen af, klaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, want stel je voor dat je een andere smaak hebt natuurlijk.
Ik vind de rest ook niet echt beroerd anders...quote:
Ik vind haar net zoals Doutzen nogal overrated ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:14 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als biologie. Vrouwen zonder kont/heupen en/of borsten vallen af, klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |