Dat dus...quote:
Ach, ik heb ook wel eens een beroep gehad waarbij ik veel verdiende en amper hoefde na te denken, maar dat is op termijn echt niet tof meer hoor. Een beetje intellectuele uitdaging is een stuk leuker dan leeghoofdig je geld verdienen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is natuurlijk wel makkelijk als je met zo'n uiterlijk geboren wordt, al ben je volslagen achterlijk, je hoeft voor de rest geen reet te kunnen.
Je moet sexy kunnen kijken en sexy kunnen lopen dus zo makkelijk is er nou ook weer niet frankquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is natuurlijk wel makkelijk als je met zo'n uiterlijk geboren wordt, al ben je volslagen achterlijk, je hoeft voor de rest geen reet te kunnen.
Zij is al jaren geil. Hoe oud is ze inmiddels?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:35 schreef ntm het volgende:
1 van de mooiste vrouwen op aarde, deze schoonheid![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klacht: Mensen die Adriana Lima niet waarderen, zeggen dat ze niet zo bijzonder is
Is gewoon een manquote:
33 jaar en nog steeds mooiquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:53 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zij is al jaren geil. Hoe oud is ze inmiddels?
Ja maar als je oud wordt heb je niks meer aan je uiterlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh ja, dat vergeet ik en passant even.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je moet sexy kunnen kijken en sexy kunnen lopen dus zo makkelijk is er nou ook weer niet frank
Ik denk dat lang niet iedereen die uitdaging nodig heeft. Sommige mensen vinden een beetje mooi zijn al prima genoeg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:50 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel eens een beroep gehad waarbij ik veel verdiende en amper hoefde na te denken, maar dat is op termijn echt niet tof meer hoor. Een beetje intellectuele uitdaging is een stuk leuker dan leeghoofdig je geld verdienen.
Dan heeft ze al zoveel binnengeharkt. Die is nu al voor de rest van haar leven binnen. Misschien dat dat psychologisch zwaar is, we gaan er niet op vooruit met de jaren, maar verder hoef je er geen medelijden mee te hebben denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar als je oud wordt heb je niks meer aan je uiterlijk.
Modellen moeten vaak hard trainen en diëten omdat ze bepaalde kledingmaten moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |