RELLEN!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Brazilië er straks uitvliegt, dan breekt daar dus echt de pleuris uit.
Je kan er niet op trainen.quote:
yupquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
XDquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
De beste mannelijke bijrol vanavond is voor Oscar
wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
April 2014 belde.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tussendoor een leuk plaatje:
[ afbeelding ]
xDquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tussendoor een leuk plaatje:
[ afbeelding ]
Vorig WK hadden we met de finale gewed. Hij heeft toch mooi mijn auto gestofzuigd toen NL verloor.quote:
Heb je ook een dochter?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vorig WK hadden we met de finale gewed. Hij heeft toch mooi mijn auto gestofzuigd toen NL verloor.
Ach de mexicaanse griep stelde ook weinig voor dus de brazilliaanse pleuris zal ook zo onder controle zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Weet ik maar zag 'm weer voorbij komenquote:
Jawel, daar schakelen de Brazilianen de Argentijnen wel voor in. Zonder parachute enzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:22 schreef MakkieR het volgende:
Kan Webb wel veilig het land uitvliegen als Brazilië verliest?
nu kunnen ze er nog gauw een reclameblok inpassenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:22 schreef Caland het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat ze gewoon direct een kantwissel deden en doorspeelden. Fifa mafia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |