Dezequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is eigenlijk tegen alle logica in dat Webb die goal afkeurde.. kan er met mijn pet niet bij.
Idd. man wat ben ik blij dat hij goed fluit, en Hulk zeikt idd. wel erg veel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is eigenlijk tegen alle logica in dat Webb die goal afkeurde.. kan er met mijn pet niet bij.
Tot de winnende treffer van Brazilië.quote:
KOM DANquote:
Dit is de returnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef mrstylo het volgende:
Waarom verlening? Uitdoelpunten tellen toch dubbel?
Dat geldt alleen in de poulewedstrijdenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef mrstylo het volgende:
Waarom verlening? Uitdoelpunten tellen toch dubbel?
Omdat het vreselijk saai is omdat veel teams dan niet meer bij hun eigen doel weg durfden te gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:54 schreef HPLC het volgende:
Waarom hebben ze de golden goal afgeschaft?
Pics van je pet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Alleen Bierhoff heeft hier ooit van mogen profiterenquote:
Dezelfde man die niet zag dat Nederland een corner verdiende 4 jaar geleden in de finale.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |