Dezequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is eigenlijk tegen alle logica in dat Webb die goal afkeurde.. kan er met mijn pet niet bij.
Idd. man wat ben ik blij dat hij goed fluit, en Hulk zeikt idd. wel erg veel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is eigenlijk tegen alle logica in dat Webb die goal afkeurde.. kan er met mijn pet niet bij.
Tot de winnende treffer van Brazilië.quote:
KOM DANquote:
Dit is de returnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef mrstylo het volgende:
Waarom verlening? Uitdoelpunten tellen toch dubbel?
Dat geldt alleen in de poulewedstrijdenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef mrstylo het volgende:
Waarom verlening? Uitdoelpunten tellen toch dubbel?
Omdat het vreselijk saai is omdat veel teams dan niet meer bij hun eigen doel weg durfden te gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:54 schreef HPLC het volgende:
Waarom hebben ze de golden goal afgeschaft?
Pics van je pet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Alleen Bierhoff heeft hier ooit van mogen profiterenquote:
Dezelfde man die niet zag dat Nederland een corner verdiende 4 jaar geleden in de finale.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
5quote:
En in de finale toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat geldt alleen in de poulewedstrijden
That's why I love it... En het doet me terug denken aan Baggio en mijn vader (Italiaan) die helemaal gek werd toen hij miste....quote:
Dan krijg je een verlenging waarin twee teams proberen om vooral een tegendoelpunt te voorkomen, gevolgd door strafschoppen. Alleen de GG-verlenging van NL-Brazilië in 1998 was de moeite waard qua thrillergehalte, maar ook dat werd uiteindelijk alsnog pingels.quote:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 19:56:27Gelukkig ben ik in de rust naar de WC geweest. reageer retweet
Lul niet. Wij zijn beter.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:58 schreef Dibble het volgende:
Brazilië speelt net zo laf als Nederland. Veel man in de verdediging proppen en lange ballen vooruit spelen naar Neymar, Fred, Jo en maar hopen dat er wat goeds uitkomt.
Met een slapend kindje in een voetbalstadion zitten.quote:
Kekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:58 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 19:56:27Gelukkig ben ik in de rust naar de WC geweest. reageer retweet
okquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:58 schreef Dibble het volgende:
Brazilië speelt net zo laf als Nederland. Veel man in de verdediging proppen en lange ballen vooruit spelen naar Neymar, Fred, Jo en maar hopen dat er wat goeds uitkomt.
Wat was er dan heb gemistquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |