Ik denk dat het tijd is voor jou om een andere sport te gaan volgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:05 schreef OmniRocket het volgende:
zeg je 4 jaar geleden dat je de Jong rood had moeten geven.. Maak je gewoon nu weer dezelfde fout...
Mooi he! FIFAquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:06 schreef The_Avatar het volgende:
De een trapt iemand bijna dood. En er is niks aan de hand. De een geeft een pijnlijke zuigzoen en is 4 maand geschorst.
tsja, context is een bitch héquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:06 schreef The_Avatar het volgende:
De een trapt iemand bijna dood. En er is niks aan de hand. De een geeft een pijnlijke zuigzoen en is 4 maand geschorst.
Expert dat je bentquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat als er nu een goal valt dat Brazilië wel wint.
Tenzij de goal door chili wordt gemaakt.
Bijna doodquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:06 schreef The_Avatar het volgende:
Diezelfde Baggio dankzij wie Italië steeds weer met de hakken over de sloot doorging, maar het WK 1994 eindigde hij als de schlemiel van het toernooi. Toch best sneu.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
That's why I love it... En het doet me terug denken aan Baggio en mijn vader (Italiaan) die helemaal gek werd toen hij miste....![]()
Korte aanloop, op het laatste moment een hoek kiezen, zacht en laag inschieten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb vast een gratis tip voor de spelers van Chili die op de lijst staan voor mogelijke pingels: kies een hoek en schiet hem hoog en hard.. niet over de grond want dan geef je de keeper een kans
Dit dus.quote:
Wat een baasje was het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |