Dat zijn de stalen zenuwen..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Korte aanloop, op het laatste moment een hoek kiezen, zacht en laag inschieten.
Je hebt straks een minuutje bij de veldwissel. Ik heb hetzelfde dilemma.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zin in koffie, maar mijn koffiezetapparaat staat in een andere kamer dan mijn televisie.
Vergeet mijn probleem, help deze man.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Whehe Collina.. die gaf je gewoon geel als je te bijdehand in discussie ging, wat je mestal niet durfde door die doodsblik van 'mquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik vind het al jaren een geweldige scheids.
Webb en Collina
Verander die UI eens zegquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, want veel mensen reageren erop
Eens... Altijd mijn favo geweest na Maradonna bij Napels... en tot Canavaro kwam. Maar die is er ook al weer niet meer. Buffon is nu mijn held... maar geloof dat dit ook zijn laatste WK was.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Diezelfde Baggio dankzij wie Italië steeds weer met de hakken over de sloot doorging, maar het WK 1994 eindigde hij als de schlemiel van het toernooi. Toch best sneu.
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
40" dik vindenquote:
Jij had toch ramadan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |