Daar vrees ik ook wel voor idd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:48 schreef marcodej het volgende:
Dit houdt Chili nooit een half uur uit tot de penalties. Want zelf gaan ze niet scoren.
lolquote:An established Chilean international since 2003, Pinilla led his country's scoring during the 2006 FIFA World Cup qualification qualifiers, with three goals. However, on 27 February 2007, whilst on loan to Universidad, he was caught in a hotel with María José López, the model wife of national team captain Luis Antonio Jiménez.[20] The two players later encountered each other in a Santiago nightclub, which led to Pinilla's admission to hospital with head trauma and neck injuries.[21]
Naaimaar liever nogquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:49 schreef OProg het volgende:
Hulk die de beslissende penalty mist lijkt me ook aardig.
Master movequote:
Jij kijkt liever België Zuid Korea?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:49 schreef Marie30 het volgende:
Nu nog vlug goaltje van Brazilië in de 89ste minuut. Ik hou van verlengingen en penalty's maar dit gekut kan ik niet langer aanzien.
en toen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:51 schreef marcodej het volgende:
Ik heb vanmiddag een nieuw kostuum gekocht. Ik werd geholpen door een homo met de naam Darcey.
Moederland hé... dat is verplicht diarree uitkijken. En vaderland is roemloos naar huis.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:50 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Jij kijkt liever België Zuid Korea?
Je was buiten Katwijk dan neem ik aan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:51 schreef marcodej het volgende:
Ik heb vanmiddag een nieuw kostuum gekocht. Ik werd geholpen daar een homo met de naam Darcey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |