Spanje natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Is inmiddels al bekend wie het Wereldsongfestival voor voetballers heeft gewonnen?
Nja, was met een paar maten, maar ik wil voetbal zienquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wa denkte zelf.. stomme kut, het is voetbal tijd
Het is net Ronaldoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:03 schreef Paxcon het volgende:
Heeft Neymar z'n haar nou weer terug geverfd?
Ronaldo heeft een hamstergezichtquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat die Neymar z'n kutkop lekker kaal scheren.
Beter Chilenen op de grond, dan onder de grond.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:05 schreef BillDauterive het volgende:
Wedstrijd is nog maar net begonnen en de Chilenen liggen al op de grond en beginnen te zeiken.
Das wel slim, de eerstvolgende overtreding zal dan ook geen kaart zijn nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:05 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Haha, dan is dit natuurlijk ook geen kaart
Hapquote:
Slim van die Chileen, volgens mij was dat ook zijn gedachtequote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:05 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Haha, dan is dit natuurlijk ook geen kaart
Haphapquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:07 schreef Dekatria het volgende:
Neymar mag nog wel zo een doodschop krijgen.
True, toch heb ik een rare vorm van sympathie voor hemquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:04 schreef Falco het volgende:
Webb erbij, dit wordt een slachtpartij dus
Je adoreert kale mannen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
True, toch heb ik een rare vorm van sympathie voor hem
Dat heet medelijden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
watquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Gewoon goede scheidsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nou een odd van 6quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet genoeg, Brazilie gaat niet tot scoren komen
goh wat sportiefquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:07 schreef Dekatria het volgende:
Neymar mag nog wel zo een doodschop krijgen.
Je sopt gewoon op hemquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het ernstig isquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
Water en wat koude spray erop..doe dan een kusje
Ik weet niet, zag eens een docu of interview (weet niet meer) over hem. Scheids zijn is een moeilijke job en hij is best een intelligent man. Verder heb ik liever mannen met een kort pittig kapsel. Geen lang haar en zeker niet kaal!quote:
En als het moet gaat Blatter wel op goal staan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Je zal in de finale moeten spelen tegen Brazilië. Dan sppel je gewoon tegen veertien man, het team het publiek de scheids en Blatter.
Sportief niet, maar ik kan dat meisje niet uitstaan.quote:
Niet wetenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
Water en wat koude spray erop..doe dan een kusje
Eén blok spierquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
Is Hulk geblesseerd geweest of zit er een macdonalds bij het hotel?
Het zijn 22 vijanden en we zijn geen Zwitserlandquote:
Kill the referee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik weet niet, zag eens een docu of interview (weet niet meer) over hem. Scheids zijn is een moeilijke job en hij is best een intelligent man. Verder heb ik liever mannen met een kort pittig kapsel. Geen lang haar en zeker niet kaal!
Net zo sportief als Neymar zelf.quote:
Waarschijnlijk is iets vervelends als zijn haar door de war zit. Gewoon met de tondeuse eroverquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:09 schreef Pleun2011 het volgende:
CR7 is eigenlijk een sympathieke gozer vergeleken bij Neymar.. ik las net iets van doodschop maar dat pokkejong mag van mij idd wel iets vervelends oplopen..
Yes, ik voldoe aan het profiel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik weet niet, zag eens een docu of interview (weet niet meer) over hem. Scheids zijn is een moeilijke job en hij is best een intelligent man. Verder heb ik liever mannen met een kort pittig kapsel. Geen lang haar en zeker niet kaal!
Ik ben er ook niet tegen. Sowieso is scheids zijn een ondergewaardeerde job. Aartsmoeilijk man.quote:
Misschien val je gewoon op mannen in uniformquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat dit gay is, maar mannen die op vrouwen vallen zouden door zetten en 1000 euro op 'brasil no score' zetten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het om centen gaat heb ik niet meer zoveel babbels
Dat ben ik met je eens. Maar hij heeft wel een nare eigenschap om de laatste 20minuten de aandachts op te eisen met dubieuze beslissingen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet tegen. Sowieso is scheids zijn een ondergewaardeerde job. Aartsmoeilijk man.
Styloquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat dit gay is, maar mannen die op vrouwen vallen zouden door zetten en 1000 euro op 'brasil no score' zetten.
Stylo het wonderkind van VBLquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat dit gay is, maar mannen die op vrouwen vallen zouden door zetten en 1000 euro op 'brasil no score' zetten.
Mensen vermanend toespreken als ze een bushokje in elkaar trappenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Misschien val je gewoon op mannen in uniform. Hij is nl. politieagent in het gewone leven.
Denk je ja?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:11 schreef superworm het volgende:
Z
[..]
Ze willen volgens mij allebei winnen.
Kinkyquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mensen vermanend toespreken als ze een bushokje in elkaar trappen
Hmmmz neuken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Yes, ik voldoe aan het profiel.
Ik heb ook weinig tegen die man
Wist ik nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Misschien val je gewoon op mannen in uniform. Hij is nl. politieagent in het gewone leven.
Slaan jullie belgen op poep gatverquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:11 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kinky![]()
Met de zweep op de poep van Marie
Dat begrijp ik volkomen.quote:
Dat weet ik niet. Maar Nederland heeft gewoon slechte ervaringen met hem. En daarin snap ik jullie wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar hij heeft wel een nare eigenschap om de laatste 20minuten de aandachts op te eisen met dubieuze beslissingen.
waarschijnlijk niet want ja. chili mag geen kansen hebben en fifa is bang dat de fouten worden ontnomenquote:
Waar zou jij dan op slaanquote:
Hij was zeker uit de lucht gevallen voor je?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wist ik nietTevens heb ik drie jaar een relatie met een paracommando gehad... dus mss heb je wel een punt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij was zeker uit de lucht gevallen voor je?XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We krijgen wel een herhaling, maar dan gephotoshopt.quote:
We zijn tegen Blatterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:14 schreef hottentot het volgende:
Iedereen hier voor Chili of is er nog iemand voor Brazilië?
Wat is beter voor Nederland ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:14 schreef hottentot het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij was zeker uit de lucht gevallen voor je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Ik ben voor Brazilliequote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:14 schreef hottentot het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen die van Chili vaak...quote:
Tegen de slechtste ploeg spelen, maar ja dat is de verliezer.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:15 schreef TLC het volgende:
Weet je wie wel n penalty had moeten krijgen ?
Pierre van Hooydonck
Ja, hij doet het goedquote:
Patty brard scoortquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:15 schreef OmniRocket het volgende:
heb het idee dat ik naar "Sterren Springen" aan het kijken ben
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:15 schreef TLC het volgende:
Pierre van Hooydonck
98?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:15 schreef TLC het volgende:
Pierre van Hooydonck
Ik voor Brazilië... wil vijf euro winnen van mijn kind.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:14 schreef hottentot het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |