abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141671465
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jammer dat je er zgn grapje van maakt.

Stom dat ik keek. Morelimi bozdu.
being sarcastic uiteraard

na jaren liveleak filmpjes uit syrie doet het me weinig meer
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_141671479
De vloek van Saddam lijkt uit te komen.
pi_141671520
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:03 schreef happinessfordogs het volgende:
De vloek van Saddam lijkt uit te komen.
vloek?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_141671553
quote:
99s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

Waarom hebben ze dit zo gedaan. Waarom staan die mensen hier chill naar te kijken.

Allahin belalari.
pi_141671608
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waarom hebben ze dit zo gedaan. Waarom staan die mensen hier chill naar te kijken.

Allahin belalari.
geen idee

humor

NSFW :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Rabia Al-Basri
pi_141671783
Beesten...daar draait mijn maag van om. Het is ongelooflijk tot wat voor daden mensen in staat zijn.
pi_141671842
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:19 schreef Tukker87 het volgende:
Beesten...daar draait mijn maag van om. Het is ongelooflijk tot wat voor daden mensen in staat zijn.
Mensen komen daar in elk geval wel snel aan hun eind zonder jaren vernederd en opgesloten te hoeven worden in een werkkamp o.i.d. Zonder de gruwelen te bagatelliseren is enige nuance ook wel op zijn plaats.
pi_141671893
quote:
99s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:00 schreef Slayage het volgende:
isisistan FTW!!!

SPOILER: NSFW
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Context?
pi_141671905
quote:
99s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

Maar je beseft toch hopelijk nog wel dat dat niet echt wenselijke beelden zijn binnen een fatsoenlijke maatschappij he?
pi_141671920
quote:
99s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

geen idee

humor

NSFW :P

SPOILER
_O- _O- _O- _O-

en wat is de context hiervan?
pi_141671944
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar je beseft toch hopelijk nog wel dat dat niet echt wenselijke beelden zijn binnen een fatsoenlijke maatschappij he?
hier in den haag op het plein zou het idd niet gepast zijn :P
-Rabia Al-Basri
pi_141671985
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-

en wat is de context hiervan?
iraakse militie afgemaakt door syrische opstandelingen, een aandenken
-Rabia Al-Basri
pi_141671987
quote:
99s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

hier in den haag op het plein zou het idd niet gepast zijn :P
Daar wel?

De gemiddelde burger daar staat te springen van vreugde als een van hun dierbare wordt afgeslacht?
pi_141671998
quote:
99s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

iraakse militie afgemaakt door syrische opstandelingen, een aandenken
Ah oke..
pi_141672002
ISIS-HQ. Voor als drone strikes niet precies genoeg zijn... :')

pi_141672103
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Daar wel?

De gemiddelde burger daar staat te springen van vreugde als een van hun dierbare wordt afgeslacht?
een dierbare voor de een is een rat/kakkerlak voor de ander
-Rabia Al-Basri
pi_141672115
ik dacht dat qalamoun klaar was, maar daar blijven strijd beelden van komen
-Rabia Al-Basri
pi_141672144
quote:
99s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

een dierbare voor de een is een rat/kakkerlak voor de ander
Voor groeperingen als ISIS wel inderdaad.
pi_141672164
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:22 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Mensen komen daar in elk geval wel snel aan hun eind zonder jaren vernederd en opgesloten te hoeven worden in een werkkamp o.i.d. Zonder de gruwelen te bagatelliseren is enige nuance ook wel op zijn plaats.
Publieke doodstraffen en er trots mee op de foto gaan alsof het trofeeën zijn kan ik moeilijk nuanceren.
pi_141672204
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:39 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Publieke doodstraffen en er trots mee op de foto gaan alsof het trofeeën zijn kan ik moeilijk nuanceren.
Allicht, maar het feit dat de straffen humaner worden voltrokken dan in nazi-Duitsland kun je niet omheen. Als ISIS vindt dat het je tijd is, dan is het je tijd. Doodgaan door een kogel is nog altijd beter dan doodgaan door honger, dorst en ziekten.
pi_141672227
-Rabia Al-Basri
pi_141672304
quote:
99s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:42 schreef Slayage het volgende:
hoe isis de lijken ruimt

http://www.liveleak.com/view?i=efb_1403788305
Wat is eigenlijk het nut van continu Allah Akbar te roepen? Ik vind het strontirritant.
pi_141672359
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 02:47 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk het nut van continu Allah Akbar te roepen? Ik vind het strontirritant.
geen idee.
-Rabia Al-Basri
pi_141673688
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 00:39 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

En ga jij daar ook heen. :')

Stelletje uit de klote gewassen hypocrieten die dat organiseren. :')
Ga jij maar lekker ISIS lopen ophemelem om daarna te ontkennen dat je ze steunt :')
pi_141673698
Afschieten al dat isis tuig.

Islam is het kwaad van deze wereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')