being sarcastic uiteraardquote:Op zondag 29 juni 2014 02:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jammer dat je er zgn grapje van maakt.
Stom dat ik keek. Morelimi bozdu.
vloek?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:03 schreef happinessfordogs het volgende:
De vloek van Saddam lijkt uit te komen.
Waarom hebben ze dit zo gedaan. Waarom staan die mensen hier chill naar te kijken.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
being sarcastic uiteraard
na jaren liveleak filmpjes uit syrie doet het me weinig meer
geen ideequote:Op zondag 29 juni 2014 02:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dit zo gedaan. Waarom staan die mensen hier chill naar te kijken.
Allahin belalari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Mensen komen daar in elk geval wel snel aan hun eind zonder jaren vernederd en opgesloten te hoeven worden in een werkkamp o.i.d. Zonder de gruwelen te bagatelliseren is enige nuance ook wel op zijn plaats.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:19 schreef Tukker87 het volgende:
Beesten...daar draait mijn maag van om. Het is ongelooflijk tot wat voor daden mensen in staat zijn.
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:00 schreef Slayage het volgende:
isisistan FTW!!!Context?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je beseft toch hopelijk nog wel dat dat niet echt wenselijke beelden zijn binnen een fatsoenlijke maatschappij he?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
being sarcastic uiteraard
na jaren liveleak filmpjes uit syrie doet het me weinig meer
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
geen idee
humor
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
en wat is de context hiervan?
hier in den haag op het plein zou het idd niet gepast zijnquote:Op zondag 29 juni 2014 02:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar je beseft toch hopelijk nog wel dat dat niet echt wenselijke beelden zijn binnen een fatsoenlijke maatschappij he?
iraakse militie afgemaakt door syrische opstandelingen, een aandenkenquote:
Daar wel?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
hier in den haag op het plein zou het idd niet gepast zijn
Ah oke..quote:Op zondag 29 juni 2014 02:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
iraakse militie afgemaakt door syrische opstandelingen, een aandenken
een dierbare voor de een is een rat/kakkerlak voor de anderquote:Op zondag 29 juni 2014 02:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar wel?
De gemiddelde burger daar staat te springen van vreugde als een van hun dierbare wordt afgeslacht?
Voor groeperingen als ISIS wel inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
een dierbare voor de een is een rat/kakkerlak voor de ander
Publieke doodstraffen en er trots mee op de foto gaan alsof het trofeeën zijn kan ik moeilijk nuanceren.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:22 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Mensen komen daar in elk geval wel snel aan hun eind zonder jaren vernederd en opgesloten te hoeven worden in een werkkamp o.i.d. Zonder de gruwelen te bagatelliseren is enige nuance ook wel op zijn plaats.
Allicht, maar het feit dat de straffen humaner worden voltrokken dan in nazi-Duitsland kun je niet omheen. Als ISIS vindt dat het je tijd is, dan is het je tijd. Doodgaan door een kogel is nog altijd beter dan doodgaan door honger, dorst en ziekten.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:39 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Publieke doodstraffen en er trots mee op de foto gaan alsof het trofeeën zijn kan ik moeilijk nuanceren.
Wat is eigenlijk het nut van continu Allah Akbar te roepen? Ik vind het strontirritant.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:42 schreef Slayage het volgende:
hoe isis de lijken ruimt
http://www.liveleak.com/view?i=efb_1403788305
geen idee.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:47 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van continu Allah Akbar te roepen? Ik vind het strontirritant.
Ga jij maar lekker ISIS lopen ophemelem om daarna te ontkennen dat je ze steuntquote:Op zondag 29 juni 2014 00:39 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En ga jij daar ook heen.
Stelletje uit de klote gewassen hypocrieten die dat organiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |