Ja, is altijd lol hier maar wel veel (te veel) moeite om alles door te lezen. Voetbal.quote:
Niet gehoord van die joden die waren doodgeschoten in een museum in Brussel door een Syriėganger? Dan moet je mij niet dom noemen, schatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Volg het nieuws op de voet maar joden hebben niks met syriegangers te maken. Dus kom op met een bron want je zet jezelf zo wel heel erg te kijk. Beetje dom, zou Maxima zeggen.
Die joden waren niet vermoord omdat ze joods waren maar omdat ze banden hadden met de Mossad.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Andere kant op kijken, wachten totdat er een paar joden worden vermoord, verontwaardigd zijn
Hoe dan ook, mijn punt staat gewoon: er zijn daar joden vermoord door een syriėganger.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die joden waren niet vermoord omdat ze joods waren maar omdat ze banden hadden met de Mossad.
Er wordt wel meer gezegd op dit forum. En dat was meteen bevestigd aangezien de Franse veiligheidsdienst die loser uit het oog verloren was. Dus ja, dat je dat niet weet is wel een goede bevestiging van de quote van onze koningin, hč?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:47 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Oh, is dat al bevestigd dan. Er werd op dit forum gezegd dat het een zgn zionistisch complot was. Fijn dat jij bevestigd dat de moord idd gepleegd is door een Syrieganger.Thanks, voor de bevestiging
Dat het joden zijn is niet relevant,quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:53 schreef bijdehand het volgende:
Hoe dan ook, mijn punt staat gewoon: er zijn daar joden vermoord door een syriėganger.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat het joden zijn is niet relevant,
Ik benoemde alleen maar de feiten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat het joden zijn is niet relevant,
Het is natuurlijk toevallig dat ze alle twee banden met de Mossad hadden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:55 schreef bijdehand het volgende:
Wel knap dat hij dan wist dat ze banden met de Mossad haddenzeker ook wel toevallig dat het in een joods museum was
Dat moet het verhoor uitwijzen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is natuurlijk toevallig dat ze alle twee banden met de Mossad hadden.
Deze kans lijkt me wel redelijk ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De kans is dus groot dat teruggekeerde syrie-gangers aanslagen gaan plegen
Volgens de andere 2 heeft het feit dat deze moslim een Joods museum inliep en met een machinegeweer aanwezigen doodschoot niets met radicalisering of Syrie te maken. En dat de slachtoffers toevallig Joods waren, dat was ook allemaal toeval.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deze kans lijkt me wel redelijk ja.
Jup, maar ik weet van SadPanda dat hij een troll is (zie het Oekraļnetopic) en die andere volgt het nieuws niet dus ik weet niet of we wat van hun mening moeten aantrekkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens de andere 2 heeft het feit dat deze moslim een Joods museum inliep en met een machinegeweer aanwezigen doodschoot niets met radicalisering of Syrie te maken. En dat de slachtoffers toevallig Joods waren, dat was ook allemaal toeval.
Tuurlijk, iemand met een andere mening is een troll.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup, maar ik weet van SadPanda dat hij een troll is (zie het Oekraļnetopic) en die andere volgt het nieuws niet dus ik weet niet of we wat van hun mening moeten aantrekken
Nee, het is toevallig dat ze allebei banden met de Mossad hadden...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens de andere 2 heeft het feit dat deze moslim een Joods museum inliep en met een machinegeweer aanwezigen doodschoot niets met radicalisering of Syrie te maken. En dat de slachtoffers toevallig Joods waren, dat was ook allemaal toeval.
Juist.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je een waxinelichtje gooit kan je heeel lang worden vastgehouden, want dat is de koningin.
Als je advocaat bent die jongens uit dienst hield en libertijnse partij politicus bent wordt je ook wekenlang vastgehouden zonder enige reden anders dan dat het OM je wilt breken
Maar als je kinderen zo gek maakt in Syrie te gaan vechten, tja, op verdenking waarvan moet je die nu oppakken??
In dat topic liep je iig wel te trollen. Of iig slechte onelines zonder argumentatie. En ik zie het je vaker doen. Dus ja, ik mag er vanuit gaan dat je een troll bentquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Tuurlijk, iemand met een andere mening is een troll.
Demmink had vast wel geweten hoe je kinderen geruisloos oppaktquote:
Ik begrijp het ook niet dit....waar is het verstand (soms) gebleven in dit land?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Demmink had vast wel geweten hoe je kinderen geruisloos oppakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |