Pak ze dan op als ze levensgevaarlijk zijn.quote:De politie ontraadde hem de confrontatie te zoeken met de radicalen in zijn wijk: „Die lui zijn levensgevaarlijk!”
Alles...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je eerdere vraag te maken?
[..]
'Ze doen geen vlieg kwaad!'quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:10 schreef Nintex het volgende:
Pak ze dan op als ze levensgevaarlijk zijn.
Iemand met een Nederlands paspoort is Nederlander. Simpel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Alles...
En ja, ik weet van dubbele paspoorten/nationaliteiten en zo, maar deze 2 figuren zijn daarmee voor mij nog geen Nederlanders...
Op verdenking van?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:10 schreef Nintex het volgende:
[..]
Simpel en dieptriest bij dit soort figuren, ja...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iemand met een Nederlands paspoort is Nederlander. Simpel.
Zij is al opgepakt en wordt momenteel verhoord.quote:
quote:Het meisje verdween vorige week zaterdag. Ze liet thuis een briefje achter met de strekking 'ik ga naar Syrië', vertelt Van Dijk. Het lukte de politie haar zondag te onderscheppen op de luchthaven van Düsseldorf.
Moezdalifa is terug in Hilversum. Afgelopen week was ze niet op school, omdat ze nog steeds wordt gehoord door de recherche. Ook de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid en de Onderwijsinspectie zijn van de zaak op de hoogte.
Eerst genoeg bewijs verzamelen. Continuu volgen, desnoods mensen laten infiltreren in die bende en dan je slag slaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:10 schreef Nintex het volgende:
[..]
Andere kant op kijken, wachten totdat er een paar joden worden vermoord, verontwaardigd zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:16 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Eerst genoeg bewijs verzamelen. Continuu volgen, desnoods mensen laten infiltreren in die bende en dan je slag slaan.
Wat heeft dit onderwerp met joden te maken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Andere kant op kijken, wachten totdat er een paar joden worden vermoord, verontwaardigd zijn
Er was recentelijk een 'incidentje' met een teruggekeerde Syrie ganger.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Wat heeft dit onderwerp met joden te maken?
Volg je het nieuws niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ik denk eerder vrienden en internet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:18 schreef bijdehand het volgende:
En de indoctrinatie begint dus bij de ouders.
De meeste gelovigen krijgen het toch met de paplepel ingegoten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:10 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik denk eerder vrienden en internet.
Vind je dat eng, Nederlanders die geen Jan heten?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:56 schreef MadMaster het volgende:
De Nederlandse kinderen Moezdalifa en Achraf?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Spuit 11?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:23 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vind je dat eng, Nederlanders die geen Jan heten?
Volg het nieuws op de voet maar joden hebben niks met syriegangers te maken. Dus kom op met een bron want je zet jezelf zo wel heel erg te kijk. Beetje dom, zou Maxima zeggen.quote:
Nee, zag het ook te laat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:49 schreef Ouder1 het volgende:
Gelukkig foutje van de media.. het gaat niet om Nederlandse kinderen.
Ja, leg een uit, Bambi. Niet meteen huilie huilie doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |