Erasmo is in de war met Awsome denk ikquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:52 schreef Awsom het volgende:
[..]
Bouke wordt oud en haalt mensen door de war
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en ik ook want ik haal Bouke en Erasmo door elkaar
Zijn jullie dat dan nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef WWolfy het volgende:
Ach ja, als we beide in Enschede op de uni zitten zouden we net zo goed de zelfde persoon kunnen zijn toch
#saynotosacismquote:Op zondag 6 juli 2014 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
Turkije speelde zeker? Auto's toeterend door de straten.
Hmmm, in dat dorp waar jij woont denk ik. Hier in de grote stad is het stilquote:Op zondag 6 juli 2014 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
Turkije speelde zeker? Auto's toeterend door de straten.
over 20 minuten is dat wel andersquote:Op zondag 6 juli 2014 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, in dat dorp waar jij woont denk ik. Hier in de grote stad is het stil
Wees maar blij.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, in dat dorp waar jij woont denk ik. Hier in de grote stad is het stil
Serieus de kroegen liepen hier (in mijn rustige woonwijk) al voor de verlenging leeg, en tijdens de verlenging zag ik dat in de flats hier bijna alles al donker is.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wees maar blij.Toeteren en vuurwerk hier.
Echt. Takke herrie hier.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Serieus de kroegen liepen hier (in mijn rustige woonwijk) al voor de verlenging leeg, en tijdens de verlenging zag ik dat in de flats hier bijna alles al donker is.
't is toch gewoon zondag nu? en geen werkdag of zo?
Hier dus niet. De enige takke herrie die ik nu hoor is DJ Vout vanuit mijn speakers, maar daar kies ik zelf voorquote:
Da's goed vout ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier dus niet. De enige takke herrie die ik nu hoor is DJ Vout vanuit mijn speakers, maar daar kies ik zelf voor
Ja, kan je nagaan wat een avondje voetbal kijken met mij doetquote:
Geen commentaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, kan je nagaan wat een avondje voetbal kijken met mij doet
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef AchJa het volgende:
Door met strafschoppen te danken aan de briljante wissel van v Gaal. Die vent moet mindef worden. Hij snapt de waarde van personeel iig.
soberso alles beter dan hennisquote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef AchJa het volgende:
Door met strafschoppen te danken aan de briljante wissel van v Gaal. Die vent moet mindef worden. Hij snapt de waarde van personeel iig.
Uh, ik ben een vrouw, maar Hennis ziet er echt beter uit dan van Gaalquote:
dat zou je denken. Maar niets is minder waar.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ik ben een vrouw, maar Hennis ziet er echt beter uit dan van Gaal
Ow wacht: het gaat om de prestaties en niet de 'looks'![]()
Dat de politiek voor de looks kiest weet ik inmiddels wel hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 01:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dat zou je denken. Maar niets is minder waar.
Het zou beter zijn als er geen politicus op de post van Mindef zat, maar dat zal nooit gebeuren.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat de politiek voor de looks kiest weet ik inmiddels wel hoor
Liever een leuke naieve meid op zo'n post dan iemand die kennis van zaken heeft.
Rinus Michels zou een goede geweest zijn voor de post van MinDef, hij had zijn bijnaam in ieder geval al mee.
Ik ga er maar ff van uit dat jij van Gaal er niet beter uit vind zien dan Hennis
Ooh wat had ik hem graag in de Tweede Kamer zien debatterenquote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef AchJa het volgende:
Ben ik nou zo slim of jullie nou zo dom?quote:Op zondag 6 juli 2014 09:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ooh wat had ik hem graag in de Tweede Kamer zien debatteren
Een koude oorlog generaal-BD zou ik daar ook niet graag zien zittenquote:Op zondag 6 juli 2014 02:18 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als er geen politicus op de post van Mindef zat, maar dat zal nooit gebeuren.
Succesquote:
Wat wil je weten?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:25 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Kom nou eens af met die mooie verhalen
Niks nuttigs te melden eigenlijk hahaquote:
Niet zo moeilijk om zelf uit te zoeken toch?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:19 schreef WWolfy het volgende:
Heerlijk nummer, ik kan alleen nergens de akoestische tabs vinden
max slapen, pittige eindmars . Best soepel.quote:
Heb de tokkel van de intro in ieder geval even voor je opgenomen, hoop dat je het kan ontleden:quote:Op zondag 6 juli 2014 16:19 schreef WWolfy het volgende:
Heerlijk nummer, ik kan alleen nergens de akoestische tabs vinden
Volgens mij is zijn gitaar alleen anders gestemd/nylon snaren, ik krijg het juiste geluid niet : /quote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb de tokkel van de intro in ieder geval even voor je opgenomen, hoop dat je het kan ontleden:
https://soundcloud.com/meneerhenkjandoedel/tokkel
Sorry voor de achtergrondbrom :p
Zijn gitaar heeft een (waarschijnlijk) Piezo element en is versterkt. Het is wel gewoon een steelstring, maar dat element en de versterking hebben een karakteristiek geluid (wat je hoort). Je kan proberen wat meer bij de brug van je gitaar te tokkelen, krijg je ook een wat meer trebley geluid.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:50 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn gitaar alleen anders gestemd/nylon snaren, ik krijg het juiste geluid niet : /
Ik heb zelf ook een elektrisch-akoestische gitaar dus dit moet op zich wel te doen zijn door de treble en middle een beetje te tweaken.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zijn gitaar heeft een (waarschijnlijk) Piezo element en is versterkt. Het is wel gewoon een steelstring, maar dat element en de versterking hebben een karakteristiek geluid (wat je hoort). Je kan proberen wat meer bij de brug van je gitaar te tokkelen, krijg je ook een wat meer trebley geluid.
Wat?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:40 schreef Thaboel het volgende:
Yeeaaaah duidelijkheid over mn functie : HELE MOOIE NIKS
Je wou naar de genie toch? Geheel volgens militaire logica word je dan zau piloot ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:40 schreef Thaboel het volgende:
Over het algemeen iets wat je iig echt niet wil...quote:Op maandag 7 juli 2014 15:55 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Je wou naar de genie toch? Geheel volgens militaire logica word je dan zau piloot ofzo.
Of verbindelaar
Paresto?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Over het algemeen iets wat je iig echt niet wil...
Waar blijft dat verslag van de eindoefening? Ook nog gefeliciteerd met je strepen en baret.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:40 schreef Thaboel het volgende:
Ik zal kijken of ik dit weekend tijd heb. Maar ik heb echt niks bijzonders gedaan!quote:Op maandag 7 juli 2014 18:02 schreef Schild het volgende:
[..]
Waar blijft dat verslag van de eindoefening? Ook nog gefeliciteerd met je strepen en baret.
art, lua, tomatoe, tomatoquote:Op maandag 7 juli 2014 18:37 schreef AchJa het volgende:
Net zoals ik ook 3 voorkeuren mocht opgeven... De Lua stond er iig niet tussen...
(1: art, 2: cav, 3: gn)
Wij hebben op pantsergenie gesolliciteerd en die krijgen we ookquote:Op maandag 7 juli 2014 18:37 schreef AchJa het volgende:
Net zoals ik ook 3 voorkeuren mocht opgeven... De Lua stond er iig niet tussen...
(1: art, 2: cav, 3: gn)
Solliciteer op natresquote:Op maandag 7 juli 2014 20:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wij hebben op pantsergenie gesolliciteerd en die krijgen we ook
ja dan moet ik er dus een baan bij gaan zoeken. Jij bent gek.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:12 schreef Awsom het volgende:
[..]
Solliciteer op natresKom bij Sam en mij
![]()
Noem je me nou een retard?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukzalig zijn de simpelen van geest...
Nee, simpel van geestquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 7 juli 2014 20:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Zojuist is mij aangeraden om te solliciteren bij de NatRes, volgens mij is er wat fout gegaan..
Dat valt tegenwoordig reuze meequote:Op maandag 7 juli 2014 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zie mijzelf nog niet tussen 40-jarigen.
Uh, ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij bestaat het merendeel van de NatRes uit studentenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zie mijzelf nog niet tussen 40-jarigen.
Ook HAVO-studentjes van 17?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij bestaat het merendeel van de NatRes uit studenten
Er loopt hier sinds vandaag een nieuwe lichting rond. Ik vind daar qat anders van.quote:
Dat weet ik niet. Weet alleen maar van mijn uni, en van wat hbo-ers. Denk dat 17 iets te jong is.quote:
Niet volgens defensiequote:Op maandag 7 juli 2014 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Weet alleen maar van mijn uni, en van wat hbo-ers. Denk dat 17 iets te jong is.
Wat let je dan? Naast Havo en eventuele HBO opleiding om bij de NatRes te solliciteren?quote:
Tijd, havo gaat niet makkelijk worden ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat let je dan? Naast Havo en eventuele HBO opleiding om bij de NatRes te solliciteren?
Whut, juist toen ik nog Havo deed, had ik gewoon nog alle tijd van de wereld. Met huiswerk enzo mee minder dan 40 uur werk per weekquote:Op maandag 7 juli 2014 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tijd, havo gaat niet makkelijk worden ofzo.
Kan best, ik zit met werken op 12 uur per week, daarnaast nog school wat zo'n 35 uur zal worden, daarnaast nog gym wat ongeveer 4,5 uur per week is. En ja, zo kom je al op leuke volle weekjes met huiswerk en toetsen erbijquote:Op maandag 7 juli 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, juist toen ik nog Havo deed, had ik gewoon nog alle tijd van de wereld. Met huiswerk enzo mee minder dan 40 uur werk per week
Denk je dan dat je bij defensie kan part-timen?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan best, ik zit met werken op 12 uur per week, daarnaast nog school wat zo'n 35 uur zal worden, daarnaast nog gym wat ongeveer 4,5 uur per week is. En ja, zo kom je al op leuke volle weekjes met huiswerk en toetsen erbij
Ja, en ik heb ook nog vrienden enzo dus laat mequote:Op maandag 7 juli 2014 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk je dan dat je bij defensie kan part-timen?
Sorry hoor, maar gemiddeld persoon werkt 38 uur per week + zo'n 7 uur reistijd, studeren om bij te blijven + 10 uur, en dan nog ff vrijwilligers werk, of zoals sommigen kiezen voor de NatRes
Om maar niet te spreken van de mensen die daarnaast nog een gezin hebben, of mantelzorgen zijn
Ow ja, dat was ik nog vergeten, die mensen hebben ook familie en vrienden waar ze ook nog tijd mee door brengenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, en ik heb ook nog vrienden enzo dus laat me
NatRes betaald ook nog wel redelijk, kan je minder werkenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan best, ik zit met werken op 12 uur per week, daarnaast nog school wat zo'n 35 uur zal worden, daarnaast nog gym wat ongeveer 4,5 uur per week is. En ja, zo kom je al op leuke volle weekjes met huiswerk en toetsen erbij
Ik zal eens op zoek gaan, stond volgens mij in een Folia van vorig jaar over uni-studenten en de NatRes.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
NatRes betaald ook nog wel redelijk, kan je minder werken
Liever gefocussed op wat doelenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, dat was ik nog vergeten, die mensen hebben ook familie en vrienden waar ze ook nog tijd mee door brengen
Dus wat ben je eigenlijk? Liever lui dan moe
Je vrienden zijn belangrijker dan je doelenquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je vrienden zijn belangrijker dan je doelen
Van mij mag je allesquote:Op maandag 7 juli 2014 23:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Mag ik ook ff kijken hoe havo gaat? Wellicht dat als het makkelijk gaat dat ik wat ga overwegen, eerder niet.
Laat hem ook nog ff jong zijn. Jezelf een slag in de rondte werken kan altijd nog.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, dat was ik nog vergeten, die mensen hebben ook familie en vrienden waar ze ook nog tijd mee door brengen
Dus wat ben je eigenlijk? Liever lui dan moe
Goed puntquote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laat hem ook nog ff jong zijn. Jezelf een slag in de rondte werken kan altijd nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |