Waarom zou ik?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe op z'n minst een oranje shirt aan
Iedereen zijn eigen hobby; ik respecteer de voetballiefhebbers en dat verwacht ik ook terug. Niets meer en niets minder.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:58 schreef AchJa het volgende:
Staan er ook spelers bij Los Zetas op de loonlijst?
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:16 schreef Awsom het volgende:
Dat was een prachtig slot. Helemaal los in m'n Roy Donders juichpak.
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:39 schreef Thaboel het volgende:
Eindoefening... Ik zit al een dag lam voor me uit te staren. Morgenochtend dan maar?
Ach, eindoefening is toch de hele week exfiltratie? Schuilbivakken en stekkerenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:39 schreef Thaboel het volgende:
Eindoefening... Ik zit al een dag lam voor me uit te staren. Morgenochtend dan maar?
vroeger ja, nu tegenwoordig is t wss ergens met een 4tonner heen rijden, contactdril doen, instijgen, groente troep op je gezicht smeren en met een moe gezicht de poort binnen wandelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:53 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ach, eindoefening is toch de hele week exfiltratie? Schuilbivakken en stekkeren
ik zal dit weekend even verslag doen. De Sgt zei al ja pak je slaap maar vanavond want je gaat moe wordenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:58 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
vroeger ja, nu tegenwoordig is t wss ergens met een 4tonner heen rijden, contactdril doen, instijgen, groente troep op je gezicht smeren en met een moe gezicht de poort binnen wandelen.
Dat zal, maar t is ook zo weer voorbijquote:Op maandag 30 juni 2014 18:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik zal dit weekend even verslag doen. De Sgt zei al ja pak je slaap maar vanavond want je gaat moe worden
ach ff doorbijtenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik zal dit weekend even verslag doen. De Sgt zei al ja pak je slaap maar vanavond want je gaat moe worden
quote:
Tosti ijzer was kapot?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |