quote:Op zondag 29 juni 2014 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
Geen wonder dat die auto altijd scheef lijkt te zijn uitgelijnd; de achteras is breder dan de vooras
Kom ik ook pas na meer dan twee jaar achter; elke keer weer geėrgerd ernaar kijken na het parkerenquote:
Hahahahaha.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom ik ook pas na meer dan twee jaar achter; elke keer weer geėrgerd ernaar kijken na het parkeren
Is toch standaard bij BMW? Net zoals bij de Citroen DS bv. het net andersom is, voor breder dan achter.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom ik ook pas na meer dan twee jaar achter; elke keer weer geėrgerd ernaar kijken na het parkeren
Nu ik erover nadenk is het eigenlijk ook best logisch om dat zou te doenquote:Op zondag 29 juni 2014 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is toch standaard bij BMW? Net zoals bij de Citroen DS bv. het net andersom is, voor breder dan achter.
Omdat voetbal me niet boeit, steun ik mijn land niet? Hou toch je waffelquote:Op zondag 29 juni 2014 19:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Jitzzze is gewoon die azijnpisser die niet zijn land steunt
Doe op z'n minst een oranje shirt aanquote:Op zondag 29 juni 2014 19:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat voetbal me niet boeit, steun ik mijn land niet? Hou toch je waffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |