Ervaring zegt mij dat je daar via andere media net zo goed last van hebt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:46 schreef Tamashii het volgende:
Dit is FOK! toch, ik kan zeggen wat ik wil.
Ik denk dat het groter gaat worden dan Sonja Bakkerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
bier snacks een steak tijdens de blowjob.
word jij de trentsetter vanaf dit wk?
Klinkt goed..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
bier snacks een steak tijdens de blowjob.
Dagelijkse kost hierquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik voel me soms ook best onhandig met dingen eruit flappen die ik beter voor me kan houden hoor tamas
Je doelt zeker op dat ene incident via FB waar ik me ietwat liet gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ervaring zegt mij dat je daar via andere media net zo goed last van hebt.
Nou, ik heb geen geheimen ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik voel me soms ook best onhandig met dingen eruit flappen die ik beter voor me kan houden hoor tamas
Geen specifieke voorbeelden eigenlijk. Meer een algemeen beeld dat ik van je heb. Welk incident heb jij het over?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:54 schreef Tamashii het volgende:
Je doelt zeker op dat ene incident via FB waar ik me ietwat liet gaan.
Ook nieuwsgierig geworden nuquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen specifieke voorbeelden eigenlijk. Meer een algemeen beeld dat ik van je heb. Welk incident heb jij het over?
Dat van die auto die ons achtervolgde waar ik een beetje generaliseerde.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen specifieke voorbeelden eigenlijk. Meer een algemeen beeld dat ik van je heb. Welk incident heb jij het over?
Oh ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:58 schreef Tamashii het volgende:
Dat van die auto die ons achtervolgde waar ik een beetje generaliseerde.
Ja. SO?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh ja.
Past prima in de uitgesproken manier waarop je je op andere momenten ook uitdrukt.
Daarom geen incident, gewoon jij in optima forma.quote:
Zo is het maar net. Behalve dat ik verder nooit generaliseer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom geen incident, gewoon jij in optima forma.
Ja hallo, ik was druk dus ik geloofde haar. Maar dat bleek onterecht te zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo jij bent een lekker ding dan, tegen mij zeggen dat het mooi weer wordt omdat je dat van MK hebt gehoord! NOU KOMT DE AAPO UIT DE MAUW.
Nouja, kijken we morgen aan toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was druk dus ik geloofde haar. Maar dat bleek onterecht te zijn!
Ik twijfelde gister nog of ik een opmerking zou maken over het nummerbord op de foto op Facebook gister. Had ongetwijfeld ook weer een pracht van een statement opgeleverd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:05 schreef Tamashii het volgende:
Zo is het maar net. Behalve dat ik verder nooit generaliseer.
75% kans op 2mm regenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, kijken we morgen aan toch?Als de kans op regen klein is vind ik het ook best.
Hoezo? Het ging om de tekstquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfelde gister nog of ik een opmerking zou maken over het nummerbord op de foto op Facebook gister. Had ongetwijfeld ook weer een pracht van een statement opgeleverd.
In de middag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
75% kans op 2mm regenMaar het meeste zal morgenochtend vallen.
Anyway, ik weet niet hoe laat jullie willen gaan
Goed gedacht. Die vloer van het station kan koud zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb om half 1 op DH centraal afgesproken en ik neem mn kleedje mee zodat ik lekker lui ergens kan gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |