Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Mag je eigenlijk neuken tijdens de ramadan?
Je kunt het toch etenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is toch geen voedsel, man. Dit zijn van die elitaire maaltijden voor snobs
Dat is toch kapsalon ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit soort topic openen en dan beginnen met zo iets ranzigs
Kapsalon is wel een favoriet om mezelf goed vol te douwen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:20 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat vind jij echt een lekkere hap wanneer je goed honger hebt ?
Allah straft gelijkquote:Op zondag 29 juni 2014 00:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb vlak voor zonsondergang nog een pizza besteld omdat ik honger kreeg van de foto's. Heb ik hem nog steeds niet binnen.
Bezorger belde net aan. Heb een weggestuurd. Na zonsondergang wil ik hem niet meer.quote:
wallah steen door je ruit wallah allah snackbar niet blaiquote:Op zondag 29 juni 2014 00:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Bezorger belde net aan. Heb een weggestuurd. Na zonsondergang wil ik hem niet meer.
quote:
Bedoel je Curry?quote:Op zondag 29 juni 2014 11:18 schreef utopie het volgende:
[..]jij zit op het VMBO ? Overigens zit er véél te weinig van die lekkere saus in die frikandelbroodjes
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:33 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefrituurde ui.quote:
Zoals hier is het vrij lastig want dit is wel een erg grote ui...quote:Op zondag 29 juni 2014 13:59 schreef utopie het volgende:
[..]
[..]
WtfEens opzoeken hoe je dat moet maken
Broodje pulled porkquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:59 schreef utopie het volgende:
[..]
[..]
WtfEens opzoeken hoe je dat moet maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |