SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Dus met een beetje geluk halen we 30 miljoen binnen deze zomer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
BMI: 8.5
Pelle: 10-15
De Vrij: ?
Janmaat: ?
Clasie komt niet aan spelen toe, dus hoop dat hij blijft en misschien jaartje eraan plakt. Denk niet dat we daar veel voor vangen.
Hoe staat de verdediging nu? Zag dat er maar 2 echte basis staan.quote:
Schaken staat RB.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoe staat de verdediging nu? Zag dat er maar 2 echte basis staan.
quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 16:53:41Eindstand Honselersdijk - Feyenoord: 0-8 = 0-1 Immers 0-2 Schaken 0-3 Immers 0-4 Sleegers 0-5 Te Vrede 0-6 Karsdorp 0-7 Te Vrede 0-8 Achahbar reageer retweet
Ik vind het er wel goed uitzien eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:45 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weet ik het zeker, dat nieuwe shirt is pure aids.
eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind het er wel goed uitzien eerlijk gezegd.
Vind het wel kracht en klasse uitstralen.
Niet tevreden over zijn verdedigende inbreng? Je zou eerder zeggen dat van Gaal niet tevreden is over zijn aanvallende inbreng...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:46 schreef Caland het volgende:
Jan Maat morgen op de bank. Gahl was niet tevreden over zijn verdedigende inbreng. -2 miljoen.
Beter nu dan op de laatste dag van het transferwindow.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn we nou in een week De Vrij BMI en Pellé kwijt?
Uiteraard maar het blijft een beetje zuur.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Beter nu dan op de laatste dag van het transferwindow.
Had eigenlijk wel verwacht dat Janmaat ook allang weg zou zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteraard maar het blijft een beetje zuur.
Haha, dat niet eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef arjan1112 het volgende:
Voorlopig toch alleen zeker dat Indi vertrekt ?
eensquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:47 schreef Dekatria het volgende:
Die schouders verpesten het gewoon voor mij. Maak dan 1 schouder wit ofzo... dit is teveel gedoe met teveel rood.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:38 schreef De_Pel het volgende:
Wat de neuk gaal, Verhaegh voor Janmaat?
Wat een troll dan joh
Kongolo meenemen, maar als Blind geblesseerd is je rechtsbuiten nog liever linksback zetten.
Clasie zo ongeveer heel je kwalificatie laten spelen maar daarna passeren voor letterlijk elke middenvelder in de selectie.
En nou dit weer.
Zo lopen die transferprijzen eerder terug dan op, plus dat we 5 man missen in de vCL
Eensch een Jood, altijd een Jood
Laten we hopen dat het gaat om een plek op de bank. #schakenkanechtnietmeerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:46 schreef Dekatria het volgende:
Hij stelt zich in op nog een seizoen Feyenoord. Bless.
Hij ziet er inderdaad fysiek sterker uit. Misschien wordt het nog wel wat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:33 schreef ace_eleven het volgende:
K kijk op mijn telefoon maar lijkt het nou dat Achahbar wat meer fysiek heeft gekregen? Verder een prima oefenpotje, lekkere goal van Karsdorp inderdaad en verder valt er niet zo veel over te zeggen behalve dat we met een half team beter zijn dan amateurs :p
Dat zou mij niet verbazen, zo'n scenario.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:44 schreef 426451 het volgende:
Misschien tactische wissel van van Gaal om Janmaat op de bank te houden vanwege de hitte en ergens in de tweede helft hem te laten invallen. Zodat hij dan de ietwat vermoeide Mexicanen voorbij kan lopen met een wat meer frissere inbreng?
Ik breng hem wel op de fiets mocht dit waar zijn (en daar ga ik eigenlijk niet vanuit)quote:United gaat vijftien miljoen euro op De Vrij bieden
Stefan de Vrij lijkt de derde aankoop van Manchester United te worden in het tijdperk van Louis van Gaal. De Engelsen hebben vijftien miljoen euro over voor de Feyenoorder.
Manchester United heeft verregaande interesse in Oranje-international Stefan de Vrij. De Feyenoorder moet de derde aankoop onder het bewind van Louis van Gaal worden, nadat United eerder al Ander Herrera (Athletic Bilbao) en Luke Shaw (Southampton) overnam.
Vijftien miljoen
The Red Devils hebben een bedrag van vijftien miljoen euro (twaalf miljoen pond) over voor De Vrij, die onder Louis van Gaal uitgroeide tot een vaste waarde bij het Nederlands elftal. De Vrij startte alledrie de wedstrijden van Oranje op het WK in de basis.
Ondanks dat Van Gaal met Oranje volop met het WK bezig is, wordt bij United al hard gewerkt aan de selectie voor komend seizoen. Goal begrijpt dat De Vrij zelf ook wel wat voor een transfer voelt, aangezien hij graag samenwerkt met Van Gaal. Vanaf het begin van de tweede termijn van de Oranje-bondscoach is De Vrij een speler die vaak zijn opwachting maakt.
Contract tot 2015
De centrale verdediger (22) heeft bij Feyenoord een contract tot de zomer van 2015, dus de kans is groot dat de Rotterdammers hem willen verkopen. Eerder deed SS Lazio al een bod op hem van acht miljoen euro, maar dat werd door Feyenoord afgewezen.
Bij United moet De Vrij de leegte opvullen die Nemanja Vidic en Rio Ferdinand achter laten. Vidic heeft al een contract bij Internazionale getekend, terwijl Ferdinand nog geen nieuwe club gevonden heeft.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |