op basis van je fiddlequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:52 schreef tweemeter het volgende:
Ik heb het werkend gekregen in JSfiddle.
Dit was de situatie zoals die was zonder jouw code.
http://jsfiddle.net/48gk3/6/
Is het probleem in jouw code trouwens niet dat als je de maximale hoogte van een rij geeft elke rij zo hoog wordt ook als er een rij is met maar een entry hoog? Ga er morgen mee verder.
| 1 2 3 4 | .rowbod div:nth-child(3n+1) { clear: both; } |
Probleem is alleen dat alles dan weer niet doorschuift naar de andere rijenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
op basis van je fiddle
[ code verwijderd ]
Hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:43 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat alles dan weer niet doorschuift naar de andere rijen
Jawel, maar als ik die CSS toevoeg en daarna bijvoorbeeld Noord-Brabant selecteer dan schuift hij resultaten niet door, maar blijven ze op hun eigen rij staan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Je wil dus niet altijd rijen van 3 hebben?`
Dank voor het snelle antwoordquote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef KomtTijd... het volgende:
1) ja
2) Een veelgebruikte taal voor webapplicaties is PHP, maar met C# kan het ook. Je zit dan wel vast aan windows-hosting, wat het misschien wat lastiger en/of duurder maakt.
Ik heb die course net achter de rug.quote:
Ben persoonlijk een fan van SublimeText en PHPStormquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:32 schreef knight18 het volgende:
Welke editor raden jullie aan voor html, css en javascript?
Same. Nu net overgestapt op Webstorm ("moest" van mijn werk, aka hadden we een licentie van over) maar werkt uiteindelijk hetzelfde. Prima editors beide.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben persoonlijk een fan van SublimeText en PHPStorm
Kwestie van instellen lijkt me?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:41 schreef n8n het volgende:
JSLint is pure aids in Atom, window is not defineduse spaces instead of tabs
Nog iets over expected columns. Flikker op gek die bitch is loco.
Als je niet enkel HTML/CSS doet maar ook PHP of Java is het wel erg fijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ugh zo'n lomp programma als NetBeans gebruiken voor HTML/CSS.![]()
Gebruik zelf Sublime.
Dank je. Mijn laatste vraag was wat ik precies voor handelingen moet doen om bootstrap te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:24 schreef Catch22- het volgende:
Dunno, ik begin altijd met een bestaand project of Initializr
vooraf: Ik probeer niet "rude" te zijn, maar dit is mijn manier om mensen leren zelfstandig te zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:28 schreef knight18 het volgende:
[..]
Dank je. Mijn laatste vraag was wat ik precies voor handelingen moet doen om bootstrap te gebruiken.
Sorry daarvoor, maar op dit gebied ben ik echt nieuw.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vooraf: Ik probeer niet "rude" te zijn, maar dit is mijn manier om mensen leren zelfstandig te zijn.
dat staat heel duidelijk op de website van bootstrap
Maar kijk eens naar initializr, daar klik je zo een goede template mee inelkaar
"Give a man a fish and you'll feed him for a day. Teach him how to fish and you'll feed him for life". Dit is op development vlak onwijs relevant. Ik help je graag op weg; ik ga geen dingen voorkauwen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:38 schreef knight18 het volgende:
[..]
Sorry daarvoor, maar op dit gebied ben ik echt nieuw.
Ik heb mij al wat ingelezen op het gebied van twitter bootstrap.
Echter heb ik op internet gezocht en kan ik het verschil niet vinden tussen die en initializr bootstrap(ken tevens veel technische termen nog niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |