1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | // index all links on the current page var linkindex = document.getElementsByTagName('a'), linkindexlength = linkindex.length; // loop trough links on page and change onclick behaviour for( i = 0; i < linkindexlength; i++ ) { linkindex[i].onclick = jsredirect(i); } // change default link behaviour to js redirect function jsredirect(link) { window.location = linkindex[link].getAttribute('href'); return false; } |
En wat gebeurd er als je van de onclick een functie maakt?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:29 schreef n8n het volgende:
Hallo script magistralen, heb dus ene js met een loop die bij onclick (is de bedoeling) een functie aanroept. Het script zegt alleen fuck die onclick ik doe het gewoon bij elke link in de loop.
De JavaScript:
[ code verwijderd ]
Wat er dus gebeurd is dat er een oneindige loop van automatische redirects komt (wat niet de bedoeling is). Weet iemand waarom het niet onclick gebeurd maar laten we zeggen continue met magische krachten?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | // index all links on the current page var linkindex = document.getElementsByTagName('a'), linkindexlength = linkindex.length; // loop trough links on page and change onclick behaviour for( i = 0; i < linkindexlength; i++ ) { linkindex[i].onclick = function(){ jsredirect(i); }; } // change default link behaviour to js redirect function jsredirect(link) { window.location = linkindex[link].getAttribute('href'); return false; } |
dat zegt jslint dat ik geen functie in een loop mag zetten maar het werkt welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En wat gebeurd er als je van de onclick een functie maakt?
onclick = function(){
redirect();
}
Het probleem is dat onclick de functie zelf moet zijn (bv onclick = jsredirect) en niet de output van de functie (zoals je krijgt bij onclick = jsredirect()).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:35 schreef n8n het volgende:
[..]
dat zegt jslint dat ik geen functie in een loop mag zetten maar het werkt wel
Ah oke, ik dacht nu (wat ik eerst had) dat het sowieso zou 'wachten' op een click, ogenschijnlijk vreemde manier om duidelijk te maken dat het niet werkt zoals bedoeldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het probleem is dat onclick de functie zelf moet zijn (bv onclick = jsredirect) en niet de output van de functie (zoals je krijgt bij onclick = jsredirect()).
Wat je eigenlijk deed was in een loop de functie jsredirect aanroepen (en daarmee dus ook direct de window.location veranderen) en vervolgens de onclick-handler op "false" zetten (want dat is de output van de functie).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:38 schreef n8n het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht nu (wat ik eerst had) dat het sowieso zou 'wachten' op een click, ogenschijnlijk vreemde manier om duidelijk te maken dat het niet werkt zoals bedoeld
chill dankjewel, het automatisch redirecten is weg maar de functie is ook kapot. Ga er later even naar kijken, moet nu een andere klus afhandelen. Mehquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:44 schreef Tijn het volgende:
Deze pagina geeft meer uitleg + een werkbare oplossing trouwens: http://jslinterrors.com/dont-make-functions-within-a-loop
dan snap ik weer niet hoe de functie weet welk argument gebruikt wordt (inhoud haakjes) maar ik ga eerst je artikel lezen voordat ik verder vraag. Wel prettig weer wat leven in dit topicquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk deed was in een loop de functie jsredirect aanroepen (en daarmee dus ook direct de window.location veranderen) en vervolgens de onclick-handler op "false" zetten (want dat is de output van de functie).
Je wil niet dat de functie wordt uitgevoerd in de loop, je wil alleen dat bij een onclick gelijk is aan die functie. Daarom laat je de haakjes weg.
Ja, dat is precies waar dat artikeltje over gaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:52 schreef n8n het volgende:
[..]
dan snap ik weer niet hoe de functie weet welk argument gebruikt wordt (inhoud haakjes) maar ik ga eerst je artikel lezen voordat ik verder vraag. Wel prettig weer wat leven in dit topic
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | // index all links on the current page var linkindex = document.getElementsByTagName('a'), linkindexlength = linkindex.length, i; // change default link behaviour to js redirect function jsredirect(index) { "use strict"; window.location = linkindex[index].getAttribute('href'); return false; } // return handler function makeHandler(index) { "use strict"; return function () { jsredirect(index); }; } // loop trough links on page and change onclick behaviour for (i = 0; i < linkindexlength; i += 1) { linkindex[i].onclick = makeHandler(i); } |
Dit zou eventueel ook heel eenvoudig met jQuery kunnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:29 schreef n8n het volgende:
Hallo script magistralen, heb dus ene js met een loop die bij onclick (is de bedoeling) een functie aanroept. Het script zegt alleen fuck die onclick ik doe het gewoon bij elke link in de loop.
De JavaScript:
[ code verwijderd ]
Wat er dus gebeurd is dat er een oneindige loop van automatische redirects komt (wat niet de bedoeling is). Weet iemand waarom het niet onclick gebeurd maar laten we zeggen continue met magische krachten?
1 2 3 4 5 6 7 | <?php $('a').click(function(e) { e.preventDefault(); //jouw extra functie. window.location = $(this).attr('href'); }); ?> |
Misschien een iOS home screen web app? Dan opent een normale link in Safari, terwijl een window.location change binnen de app blijft.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef PimD het volgende:
Maar... waarom zou je het default browser gedrag afvangen en dan de window.location via Javascript zetten? :-D
Lol inderdaad de enige reden .quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien een iOS home screen web app? Dan opent een normale link in Safari, terwijl een window.location change binnen de app blijft.
Precies dat jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien een iOS home screen web app? Dan opent een normale link in Safari, terwijl een window.location change binnen de app blijft.
Je kunt het trouwens simpeler doen:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | var a, i; function linkHandler(link) { "use strict"; return function () { window.location = link; return false; }; } a = document.getElementsByTagName("a"); for (i = 0; i < a.length; i += 1) { a[i].onclick = linkHandler(a[i].getAttribute("href")); } |
Ook vrij eenvoudig met vanilla JS zoals bovenstaande post laat zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dit zou eventueel ook heel eenvoudig met jQuery kunnen.
[ code verwijderd ]
Wil je de rijen perse in hun eigen div hebben? Als je alle 9 sub-divs in één div zet zouden ze netjes op moeten schuiven als je er een paar divs tussen uit haalt.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:19 schreef tweemeter het volgende:
Ik zit even om te prutsen met een website en ik heb met jquery een sorteer functie gemaakt voor een aantal div's met lijsten er in.
Ik wil nu dat als je een selectie maakt van twee dingen en het staat niet in de lijst dat deze hele lijst en div weg wordt gehaald en dat de rest doorschuift, is dat mogelijk? Zie voorbeeld.
Begin
[ afbeelding ]
Na selectie blijkt er geen overeenkomst te zijn in div1b, div2a en div2b, deze moeten weg.
[ afbeelding ]
Dit gebeurd er op dit moment:
[ afbeelding ]
En ik wil dit voor elkaar krijgen:
[ afbeelding ]
Alvast bedankt
Nouja ik maak op dit moment gebruik van bootstrap die de rijen in divs opbouwt. Als ik de rij-divs weghaalt wordt het een grote chaos.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Wil je de rijen perse in hun eigen div hebben? Als je alle 9 sub-divs in één div zet zouden ze netjes op moeten schuiven als je er een paar divs tussen uit haalt.
Anders moet je denk ik kijken naar een oplossing die na het verwijderen, uit de overgebleven div's, nieuwe rijen opbouwt.
heb nu dit (JS):quote:Op zondag 29 juni 2014 11:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt het trouwens simpeler doen:
[ code verwijderd ]
Sweetquote:// redirect
// add jsredirect onclick function to all links on page
function approuter() { 'use strict';
for (i = 0; i < linkindexlength; i++) {
linkindex[i].onclick = jsredirect(linkindex[i]);
}
}
// add javascript redirect to all links on page, opens external links in new window
function jsredirect(link) { 'use strict';
var href = link.getAttribute('href'),
rel = link.getAttribute('rel');
return function () {
if (rel === 'external' || rel === 'test') {
window.open = href; dev.console('external link' + href);
} else {
window.location = href; dev.console('internal link' + href);
}
return false;
};
}
is toch dé manier om dit probleem op te lossen.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:40 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Nouja ik maak op dit moment gebruik van bootstrap die de rijen in divs opbouwt. Als ik de rij-divs weghaalt wordt het een grote chaos.
Kun je een snel voorbeeld van je code maken in JSfiddle?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:40 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Nouja ik maak op dit moment gebruik van bootstrap die de rijen in divs opbouwt. Als ik de rij-divs weghaalt wordt het een grote chaos.
Zal ik zo doen!quote:Op maandag 30 juni 2014 07:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je een snel voorbeeld van je code maken in JSfiddle?
Op de een of andere manier lukt het me nu niet om het in JSfiddle voor elkaar te krijgen, zal er vanavond nog even naar kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 07:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je een snel voorbeeld van je code maken in JSfiddle?
Wellicht, maar als ik de row divs weghaal ziet het er zo uit.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:44 schreef n8n het volgende:
[..]
is toch dé manier om dit probleem op te lossen.
Even quick & dirty maar bedoel je dit?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:14 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lukt het me nu niet om het in JSfiddle voor elkaar te krijgen, zal er vanavond nog even naar kijken.
[..]
Wellicht, maar als ik de row divs weghaal ziet het er zo uit.
[ afbeelding ]
En zonder zo:
[ afbeelding ]
Nee het idee van hem is dat er rijen om de drie divs heen staan zodat deze netjes onder elkaar blijven staan omdat de container waarschijnlijk de height van de hoogste div pakt. Zo krijg je netjes rijen onder elkaar ook al verschillen de hoogtes.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Even quick & dirty maar bedoel je dit?
http://jsfiddle.net/48gk3/1/
De heights worden dan misschien niet hetzelfde, maar ongeacht de hoogte heb je nu wel rijen van 3.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee het idee van hem is dat er rijen om de drie divs heen staan zodat deze netjes onder elkaar blijven staan omdat de container waarschijnlijk de height van de hoogste div pakt. Zo krijg je netjes rijen onder elkaar ook al verschillen de hoogtes.
Wat je kunt doen is gewoon left floaten en de rijen weghalen. De divs kun je even hoog maken door met JS de hoogste div te zoeken en de rest die hoogte mee te geven. Dan zou het in theorie goed moeten gaan.
Oh dit lijkt te werken, mijn JSFiddle was niet breed genoeg en daardoor stonden alle divs onder elkaar. Keek verkeerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De heights worden dan misschien niet hetzelfde, maar ongeacht de hoogte heb je nu wel rijen van 3.
Maar volgens mij begrijp ik het verkeerd?
http://jsfiddle.net/48gk3/2/
Ja, voorbeeld is dirty. Maar meer dan alles in 1 rij gooien en een clear: both op elk 3e child gooien is het niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh dit lijkt te werken, mijn JSFiddle was niet breed genoeg en daardoor stonden alle divs onder elkaar. Keek verkeerd.
1 2 3 4 | * { color: #1a1a1a; font-size: 12px; } |
wat gebeurd er al je het vervangt door htmlquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:55 schreef mstx het volgende:
Godver, heb ik weer dat ik één of andere prehistorische site moet aanpassen. Heeft er dus een klootviool dit bovenaan de css gezet:
[ code verwijderd ]
Als je dan ergens een andere tekstkleur definieert is de tekst van alle children alsnog #1a1a1a.![]()
Ik durf het ook niet weg te halen want dan gaat er geheid van alles fout. Van de hele html/css/php van die site krijg je sowieso instant oogkanker, er staat zelfs een <marquee> in en in de css stikt het van de "!important"s.
Waarom niet (ook) een compleet nieuwe site adviseren, verdien je er ook nog wat aan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:55 schreef mstx het volgende:
Godver, heb ik weer dat ik één of andere prehistorische site moet aanpassen. Heeft er dus een klootviool dit bovenaan de css gezet:
[ code verwijderd ]
Als je dan ergens een andere tekstkleur definieert is de tekst van alle children alsnog #1a1a1a.![]()
Ik durf het ook niet weg te halen want dan gaat er geheid van alles fout. Van de hele html/css/php van die site krijg je sowieso instant oogkanker, er staat zelfs een <marquee> in en in de css stikt het van de "!important"s.
Ja, overtuigen van een nieuwe site.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:55 schreef mstx het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat bepaal ik helaas niet. En gelukkig is het ook niet mijn project maar die van een collega (type: gebruikt nog windows XP en een toetsenbord uit 1995), waarschijnlijk krijgt hij morgen een hartaanval als hij ziet dat ik voor de nieuwe elementen css3 heb gebruikt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom niet (ook) een compleet nieuwe site adviseren, verdien je er ook nog wat aan.
Klinkt als de website waar ik ook bij ben weggelopen. Serieus precies hetzelfde. Ik was de 2e freelancerquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:18 schreef n8n het volgende:
Nog mooie anekdotes over dingen die je in je schoot geworden krijgt waar je acuut je ogen van uit wilt krabben?
Ik heb alleen een keer een project gehad dat eerst in India is uitbesteed, daarna in Roemenië en vervolgens zaten er nog 2 freelancers aan. Er zaten delen van 2 versies bootstrap in, de html bestond uit 500 nested div's en de database een bende waar we ook niet bij mochten, ondertussen alles in een virtualbox wat alles 3 keer zo traag maakte (elke wijziging vagrant nogwat) en opnieuw de front-end maken was geen budget voor
Virtualbox vagrant combinatiequote:Op woensdag 2 juli 2014 09:18 schreef n8n het volgende:
Nog mooie anekdotes over dingen die je in je schoot geworden krijgt waar je acuut je ogen van uit wilt krabben?
Ik heb alleen een keer een project gehad dat eerst in India is uitbesteed, daarna in Roemenië en vervolgens zaten er nog 2 freelancers aan. Er zaten delen van 2 versies bootstrap in, de html bestond uit 500 nested div's en de database een bende waar we ook niet bij mochten, ondertussen alles in een virtualbox wat alles 3 keer zo traag maakte (elke wijziging vagrant nogwat) en opnieuw de front-end maken was geen budget voor
Zo'n type.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat bepaal ik helaas niet. En gelukkig is het ook niet mijn project maar die van een collega (type: gebruikt nog windows XP en een toetsenbord uit 1995), waarschijnlijk krijgt hij morgen een hartaanval als hij ziet dat ik voor de nieuwe elementen css3 heb gebruikt.
Wat de fack.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:45 schreef Aether het volgende:
Een mooie ‘feature’ vond ik in een project waarin de vorige programmeur 32 december als markering ‘einde jaar’ had gebruikt.
De database vond het helaas minder duidelijk...
Thx voor de tip, ga er eens naar kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:24 schreef Catch22- het volgende:
Heb een r&d project gedaan met native mobiele apps via cordova en http://ionicframework.com . Daar zijn een paar klanten enthousiast over en daar ga ik dus meer mee doen. Wel erg tof imoen angularjs is echt pure win.
Hogerop? De baas dus?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo'n type.
Maar kan je je problemen ook niet aangeven bij hogerop? Je kan toch aan hun een advies geven?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:45 schreef Aether het volgende:
Een mooie ‘feature’ vond ik in een project waarin de vorige programmeur 32 december als markering ‘einde jaar’ had gebruikt.
De database vond het helaas minder duidelijk...
Ik ben nu ook met een appje in Cordova bezig, werkt wel leuk als het eenmaal draait. Alleen het installeren is echt een ramp, je moet eerst NodeJS, Git, Java JDE, ADT en ANT installeren en dan maar hopen dat je de Windows omgevingsvariabelen goed hebt ingevuld anders ben je nog langer bezig met uitzoeken waarom cordova niet wil opstarten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Thx voor de tip, ga er eens naar kijken.
Niets mis met toetsenborden uit '95!quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat bepaal ik helaas niet. En gelukkig is het ook niet mijn project maar die van een collega (type: gebruikt nog windows XP en een toetsenbord uit 1995), waarschijnlijk krijgt hij morgen een hartaanval als hij ziet dat ik voor de nieuwe elementen css3 heb gebruikt.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Klinkt als de website waar ik ook bij ben weggelopen. Serieus precies hetzelfde. Ik was de 2e freelancerIn Amsterdam toevallig? Een site over boeken?
quote:
Haha, bizarquote:
Jammer aan Cordova is dat alles zo 'hacky' aanvoelt omdat je 5000 verschillende manieren hebt om dingen te doen en nergens staat wat de juiste implementatie is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:57 schreef mstx het volgende:
[..]
Hogerop? De baas dus?het bedrijf bestaat maar uit 6 man
Bij dit soort klanten is er toch geen budget voor verbetering/vernieuwing dus ik zorg gewoon dat het goed functioneert en daarna ren ik snel weg en wil ik het project niet meer aanraken.
[..]
[..]
Ik ben nu ook met een appje in Cordova bezig, werkt wel leuk als het eenmaal draait. Alleen het installeren is echt een ramp, je moet eerst NodeJS, Git, Java JDE, ADT en ANT installeren en dan maar hopen dat je de Windows omgevingsvariabelen goed hebt ingevuld anders ben je nog langer bezig met uitzoeken waarom cordova niet wil opstarten.
Verder is de interface niet zo snel als native en de api's zijn soms toch wel beperkt... maar het is wel ideaal dat je met html/css/js snel iets moois kunt maken.
Klopt, vooral qua navigatie enzo. Ik gebruik nu jquery mobile, dat maakt het wel iets consistenter.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jammer aan Cordova is dat alles zo 'hacky' aanvoelt omdat je 5000 verschillende manieren hebt om dingen te doen en nergens staat wat de juiste implementatie is.
ik (stagair webdesign) werd een keer alleen oppas gestuurd om 'de voortgang' te bespreken. Kreeg een stortvloed aan mankementen die op dat punt vrijwel kansloos waren om nog aan te pakken. Hebben er een middag aan besteed om de bootstrap er gedeeltelijk uit te snijden met chirurgische precisie. De man vond html ook kinderlijk makkelijk (wat in principe ook zo is) maar vergeet even dat het begint met een catastrofe.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Haha, bizarEn die vent was echt helemaal overtuigd dat-ie wel even bol.com zou aanpakken met z'n site
Het was al een gedrocht toen ik ermee begon, ik heb een paar weken wat klusjes gefixed die belangrijk waren in zijn ogen en toen heb ik gezegd dat dit gewoon niet gaat.
Hij had er natuurlijk ook al bergen geld aan uitgegeven, omdat-ie het eerst in India had laten maken, daarna in Roemenië en uiteindelijk in Nederland nog een bureau eraan had laten sleutelen. Ik denk dat voor dat geld samen hij echt een prachtige website had kunnen laten bouwen door een competent persoon, maar omdat-ie voor een dubbeltje op de eerste rang wilde zitten, heeft-ie nu eigenlijk niks.
Ja, hij riep continu te blaten dat het allemaal zo simpel was, maar ondertussen had-ie echt een draak van een website in elkaar laten zetten. Zolang je het niet serieus neemt, wordt het nooit wat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:28 schreef n8n het volgende:
[..]
De man vond html ook kinderlijk makkelijk (wat in principe ook zo is) maar vergeet even dat het begint met een catastrofe.
Daar heb je nu ngcordova voor, als je angular gebruikt iig. Neem aan dat die redelijk geoptimaliseerd wordtquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jammer aan Cordova is dat alles zo 'hacky' aanvoelt omdat je 5000 verschillende manieren hebt om dingen te doen en nergens staat wat de juiste implementatie is.
op basis van je fiddlequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:52 schreef tweemeter het volgende:
Ik heb het werkend gekregen in JSfiddle.
Dit was de situatie zoals die was zonder jouw code.
http://jsfiddle.net/48gk3/6/
Is het probleem in jouw code trouwens niet dat als je de maximale hoogte van een rij geeft elke rij zo hoog wordt ook als er een rij is met maar een entry hoog? Ga er morgen mee verder.
1 2 3 4 | .rowbod div:nth-child(3n+1) { clear: both; } |
Probleem is alleen dat alles dan weer niet doorschuift naar de andere rijenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
op basis van je fiddle
[ code verwijderd ]
Hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:43 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat alles dan weer niet doorschuift naar de andere rijen
Jawel, maar als ik die CSS toevoeg en daarna bijvoorbeeld Noord-Brabant selecteer dan schuift hij resultaten niet door, maar blijven ze op hun eigen rij staan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Je wil dus niet altijd rijen van 3 hebben?`
Dank voor het snelle antwoordquote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef KomtTijd... het volgende:
1) ja
2) Een veelgebruikte taal voor webapplicaties is PHP, maar met C# kan het ook. Je zit dan wel vast aan windows-hosting, wat het misschien wat lastiger en/of duurder maakt.
Ik heb die course net achter de rug.quote:
Ben persoonlijk een fan van SublimeText en PHPStormquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:32 schreef knight18 het volgende:
Welke editor raden jullie aan voor html, css en javascript?
Same. Nu net overgestapt op Webstorm ("moest" van mijn werk, aka hadden we een licentie van over) maar werkt uiteindelijk hetzelfde. Prima editors beide.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben persoonlijk een fan van SublimeText en PHPStorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |