Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ekiden Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op vrijdag 27 juni 2014 22:54 schreef Quoi het volgende: @Tara: geloof je zo! Weet alleen totaal niet op welke schoenen Q loopt. Misschien wel tennisschoenen oid Blijft ook lastig zo via een forum.
En de schoenen van RD zijn kwijt met de post.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lyanna Welkom!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Voor die lijst heb je 7 levens nodig Daar wel in de buurt geweest? Prachtig land hoor
Niet daar nee, da's veel verder naar het zuiden. Die kant gaan we wellicht volgend jaar op!
En ja, de lijst is niet te doen! Maar het is leuk om een lijst te hebben en als je dan vakantie- en reisplannen maakt te kijken waar je wát kunt doen en welke je dan mee kunt nemen
Zojuist weer een nacht hardloopsessie gehad. Heerlijk zo zonder mensen op straat en die frisse lucht zonder felle zon waardoor ik mijn PR ruim heb verbroken. Kwam overigens wel een paar mensen tegen die me verward aankeken maar dat is wel grappig opzich. Denk dat ik voortaan vaker 's nachts ga rennen.
Op zaterdag 28 juni 2014 04:31 schreef Scarface88 het volgende: Zojuist weer een nacht hardloopsessie gehad. Heerlijk zo zonder mensen op straat en die frisse lucht zonder felle zon waardoor ik mijn PR ruim heb verbroken. Kwam overigens wel een paar mensen tegen die me verward aankeken maar dat is wel grappig opzich. Denk dat ik voortaan vaker 's nachts ga rennen.
speciaal voor opgestaan?
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
Ik ga zometeen iig naar de training. En al hobbel ik maar 1 minuut, das meer dan ik gedaan heb met enkel. Gister en eergisteren om de vijver gewandeld, dat ging goed. Zonder ingepakte enkel, voor t lopen doe ik dat natuurlijk wel.
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie