abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141639453
Wat je kinderen betreft, dat zal moeilijk zijn. Natuurlijk moet je ze proberen te helpen, zorgen dat ook zij zich weer goed gaan voelen.

Aan de andere kant, hoe denk je hen te helpen als je zelf nog zoveel moet verwerken? Als jij (bij wijze van spreke) op het punt staat in huilen uit te barsten terwijl je je kids vertelt dat het wel goedkomt, prikken ze daar (en zeker je oudste) doorheen. Gelukkig zijn kinderen veerkrachtig, dat helpt, maar misschien kun je erover denken ze met een kinderpsycholoog te laten praten. Ze moeten hier wel op de juiste manier mee leren omgaan.
pi_141639708
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:19 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Dat je als man zijnde over je heen laat lopen is mede de oorzaak dat je bij dit soort vrouwen in deze situatie terecht kan komen :)
Hij heeft haar 5 jaar geleden vergeven. Dat getuigd imo juist van lef en durf en verdiend alle respect. ^O^
Hij had ook de makkelijke weg kunnen kiezen en toen al zijn vrouw de deur uit stampen.

Kiezen voor je relatie en de moeilijke weg toont juist aan dat hij wél ruggengraat heeft en
niet over zich heen heeft laat lopen.

Maargoed, dergelijke stoere praat kraamde ik vroeger ook uit en toen schopte ik ze ook per direct de deur uit. :)

Sterkte ermee TS en laat je vooral niet gek maken.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_141639836
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:42 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat, wanneer ze vreemdgaat, ze dit verder nooit meer zal doen. Waarom vertrouwde je je vrouw nog? Zeker omdat het met een man uit de straat was, en niet iemand van een paar dorpen verderop.
Wat is dat toch altijd, die 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger' mentaliteit?

Ik ben 1x vreemdgegaan, de dag daarna opgebiecht, en me daar vervolgens toch wel een paar maanden zodanig schuldig over gevoeld dat ik nu duidelijker dan ooit weet dat ik zoiets een ander, en mezelf, nooit meer aan wil doen. Maw, ik ben me nu alleen maar meer bewust van wat zoiets met mensen doet.

Maar goed .. On topic: Super klote voor je, en laat je niet piepelen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_141639929
Topic nummer 558654377443478965423679974321467986433566422577636899865432156890542135788657990876532257789906543216890865422457998653211579007643 die bevestigd dat vrouwen manipulerende sletten c.q. hoeren zijn.
pi_141639963
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:08 schreef LelijKnap het volgende:
Topic nummer 558654377443478965423679974321467986433566422577636899865432156890542135788657990876532257789906543216890865422457998653211579007643 die bevestigd dat vrouwen manipulerende sletten c.q. hoeren zijn.
:')

Sterkte TS, verder valt er eigenlijk niet zoveel te zeggen...
compact en kleverig.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:11:17 #106
244933 trovey
Nachtoele
pi_141639973
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:08 schreef LelijKnap het volgende:
Jij komt er wel met de vrouwtjes. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141640045
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:11 schreef trovey het volgende:

[..]

Jij komt er wel met de vrouwtjes. :')
Denken dat de vrouwtjes er wel met mij komen :')
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:15:32 #108
244933 trovey
Nachtoele
pi_141640054
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Denken dat de vrouwtjes er wel met mij komen :')
Je bent dus net zo erg als je je eigen vooroordeel. :+
Optimist tot in de kist
pi_141640079
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:15 schreef trovey het volgende:

[..]

Je bent dus net zo erg als je je eigen vooroordeel. :+
Oordeel. Achteraf bepaald na verhalen en eigen ervaring. Niks 'voor' dus.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:17:14 #110
244933 trovey
Nachtoele
pi_141640086
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. :*
Optimist tot in de kist
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:19:16 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141640126
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat is dat toch altijd, die 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger' mentaliteit?

Ik ben 1x vreemdgegaan, de dag daarna opgebiecht, en me daar vervolgens toch wel een paar maanden zodanig schuldig over gevoeld dat ik nu duidelijker dan ooit weet dat ik zoiets een ander, en mezelf, nooit meer aan wil doen. Maw, ik ben me nu alleen maar meer bewust van wat zoiets met mensen doet.

Maar goed .. On topic: Super klote voor je, en laat je niet piepelen.
Dat vreemdgaan, heel veel mensen praten dit voor zichzelf goed. Ze bedonderen iemand, en vervolgens rechtvaardigen ze dit door te zeggen 'ja maar, hij/zij gaf mij nooit aandacht'. En dan is alles goed.
Hoe slecht een relatie ook is en hoezeer je ook uit elkaar gegroeid bent, de ander is altijd gekwetst.

Ik denk dan ook dat TS zijn ex voor zichzelf een mooi plaatje geschetst heeft zodat ze niet al te lang stil hoeft te staan bij wat ze haar gezin aandoet.
Resistance is futile.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:20:01 #112
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141640150
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

OK knullie, ga elders trollen.
Resistance is futile.
pi_141640180
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK knullie, ga elders trollen.
Ben je kleurenblind?
pi_141640187
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat vreemdgaan, heel veel mensen praten dit voor zichzelf goed. Ze bedonderen iemand, en vervolgens rechtvaardigen ze dit door te zeggen 'ja maar, hij/zij gaf mij nooit aandacht'. En dan is alles goed.
Hoe slecht een relatie ook is en hoezeer je ook uit elkaar gegroeid bent, de ander is altijd gekwetst.

Ik denk dan ook dat TS zijn ex voor zichzelf een mooi plaatje geschetst heeft zodat ze niet al te lang stil hoeft te staan bij wat ze haar gezin aandoet.
Om toch even op dat vreemdgaan in te gaan (want ik kan hier toch niet veel meer doen dan TS sterkte wensen) .. in mijn geval was het zo dat het vreemdgaan voor de volle 100% mij aan te rekenen was. Dat klinkt gek, want dat is het bij vreemdgaan natuurlijk sowieso. Maar er waren geen scheurtjes, fouten oid in onze relatie, waardoor voor iedereen, en ook mijzelf, duidelijk was dat die schuld op mijn schouders lag, en ik die niet af kon schepen met externe excuses / redenen.

Dus ja, daar geef ik je wel gelijk in. Sommige mensen schepen dat schuldgevoel te makkelijk af met zwakke excuses die buiten henzelf liggen. Daar waar juist zelfreflectie zo enorm waardevol kan zijn. Ik heb nu zoveel meer geleerd over mezelf en (de grenzen van) mijn moreel, normen en waarden.

(al vind ik het wel nog steeds pijnlijk, ook voor haar, om te zien dat ze nog steeds enorm boos op me is .. kaken stijf op elkaar, ogen die vuur spugen, elke keer dat ik haar op mijn studie tegenkom)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:40:53 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141640517
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:22 schreef probeer het volgende:

[..]

Om toch even op dat vreemdgaan in te gaan (want ik kan hier toch niet veel meer doen dan TS sterkte wensen) .. in mijn geval was het zo dat het vreemdgaan voor de volle 100% mij aan te rekenen was. Dat klinkt gek, want dat is het bij vreemdgaan natuurlijk sowieso. Maar er waren geen scheurtjes, fouten oid in onze relatie, waardoor voor iedereen, en ook mijzelf, duidelijk was dat die schuld op mijn schouders lag, en ik die niet af kon schepen met externe excuses / redenen.

Dus ja, daar geef ik je wel gelijk in. Sommige mensen schepen dat schuldgevoel te makkelijk af met zwakke excuses die buiten henzelf liggen. Daar waar juist zelfreflectie zo enorm waardevol kan zijn. Ik heb nu zoveel meer geleerd over mezelf en (de grenzen van) mijn moreel, normen en waarden.

(al vind ik het wel nog steeds pijnlijk, ook voor haar, om te zien dat ze nog steeds enorm boos op me is .. kaken stijf op elkaar, ogen die vuur spugen, elke keer dat ik haar op mijn studie tegenkom)
Het ontbreekt vaak aan zelfreflectie inderdaad.

Ik zie het aan mijn partner zijn ex. Zij ging jaren vreemd met verschillende mannen, was duidelijk op zoek naar iemand die haar uit haar huwelijk kon halen want ze was niet gelukkig maar voor zichzelf zorgen kon ze ook niet. Mijn partner zijn moeder overleed, hij was ondertussen zelf een uitbouw aan het doen op hun huis en mijn partner heeft een angststoornis waar hij zich niet aan wil laten helpen. Je kunt je voorstellen dat hun huwelijk onder zware druk stond en dat dit resulteerde in haar vreemdgaan, de daaropvolgende vechtscheiding die na 8 jaar nog steeds niet afgerond is. Mijn partner is ZEER bitter over zijn ex en steekt die haat zelden onder stoelen en banken :') , zij weigert ondertussen te praten over de kinderen met hem want ze heeft geen zin in de verwijten. Hun kinderen zijn door dit alles beiden zeer introvert, komen hun slaapkamers amper uit en dochter is bovengemiddeld vaak ziek en krijgt nu eindelijk therapie wegens ernstige angststoornis (moeder is nogal selfcentered dus die begon het pas in te zien nadat ik erop begon te hameren, mijn vriend weet diep van binnen wel wat het probleem is maar hij is te trots om hulp te zoeken). Zijn angststoornis was altijd al latent aanwezig maar de stress van het einde van het huwelijk heeft dat naar de oppervlakte gebracht. Een ontspannen vakantie met mijn vriend zit er niet in. Dit zijn allemaal directe gevolgen van haar vreemdgaan.

Zij ziet het anders. Zij vertelt mensen dat mijn vriend haar mishandeld heeft (ik geloof dit absoluut niet, hij heeft haar 1 keer in haar gezicht geslagen nadat zij de telefoon tegen zijn kop smeet), ze vertelt mensen dat hij vreemdging (zoals de waard is... hij is absoluut niet zo) en dat ze ongelukkig was. Op die manier hoeft ze niet in te zien wat ze haar kinderen aangedaan heeft. Door hem slecht de behandelen heeft ze haar kinderen ook rechtstreeks geraakt.

Bon, dit is dus NIET de manier om uit elkaar te gaan.
Resistance is futile.
pi_141640657
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zie het aan mijn partner zijn ex. Zij ging jaren vreemd met verschillende mannen, was duidelijk op zoek naar iemand die haar uit haar huwelijk kon halen want ze was niet gelukkig maar voor zichzelf zorgen kon ze ook niet. Mijn partner zijn moeder overleed, hij was ondertussen zelf een uitbouw aan het doen op hun huis en mijn partner heeft een angststoornis waar hij zich niet aan wil laten helpen. Je kunt je voorstellen dat hun huwelijk onder zware druk stond en dat dit resulteerde in haar vreemdgaan, de daaropvolgende vechtscheiding die na 8 jaar nog steeds niet afgerond is. Mijn partner is ZEER bitter over zijn ex en steekt die haat zelden onder stoelen en banken :') , zij weigert ondertussen te praten over de kinderen met hem want ze heeft geen zin in de verwijten. Hun kinderen zijn door dit alles beiden zeer introvert, komen hun slaapkamers amper uit en dochter is bovengemiddeld vaak ziek en krijgt nu eindelijk therapie wegens ernstige angststoornis (moeder is nogal selfcentered dus die begon het pas in te zien nadat ik erop begon te hameren, mijn vriend weet diep van binnen wel wat het probleem is maar hij is te trots om hulp te zoeken). Zijn angststoornis was altijd al latent aanwezig maar de stress van het einde van het huwelijk heeft dat naar de oppervlakte gebracht. Een ontspannen vakantie met mijn vriend zit er niet in. Dit zijn allemaal directe gevolgen van haar vreemdgaan.

Zij ziet het anders. Zij vertelt mensen dat mijn vriend haar mishandeld heeft (ik geloof dit absoluut niet, hij heeft haar 1 keer in haar gezicht geslagen nadat zij de telefoon tegen zijn kop smeet), ze vertelt mensen dat hij vreemdging (zoals de waard is... hij is absoluut niet zo) en dat ze ongelukkig was. Op die manier hoeft ze niet in te zien wat ze haar kinderen aangedaan heeft. Door hem slecht de behandelen heeft ze haar kinderen ook rechtstreeks geraakt.

Bon, dit is dus NIET de manier om uit elkaar te gaan.
Het klinkt wel een beetje als een kansloze bende. Ik geloof er ook geen zak van dat alles aan het vreemdgaan van die vrouw ligt. Leuk hoor, een zondebok. Maar het zijn kinderen die inmiddels verknipt zijn (schandalig overigens) en twee opvoeders nodig om het zover te laten komen. Dat kan niet alleen maar aan een vrouw en vreemdgaan liggen. Dat zo'n man zich niet wil laten helpen, niets voor z'n kinderen wil doen uit trots/angst en in de slachtofferrrol zit omdat zijn ex vreemd is gegaan: ik vind het triest. Mijn bijdrage.

Succes ermee TS. Lijkt me heel erg kut.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:52:12 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141640734
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:48 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Het klinkt wel een beetje als een kansloze bende. Ik geloof er ook geen zak van dat alles aan het vreemdgaan van die vrouw ligt. Leuk hoor, een zondebok. Maar het zijn kinderen die inmiddels verknipt zijn (schandalig overigens) en twee opvoeders nodig om het zover te laten komen. Dat kan niet alleen maar aan een vrouw en vreemdgaan liggen. Dat zo'n man zich niet wil laten helpen, niets voor z'n kinderen wil doen uit trots/angst en in de slachtofferrrol zit omdat zijn ex vreemd is gegaan: ik vind het triest. Mijn bijdrage.

Zijn kinderen zijn NIET verknipt! Zijn dochter heeft een angststoornis en zijn zoon gamet nogal veel. Dat maakt een mens niet direct verknipt.

Mja, wat ik dus eigenlijk met mijn lange epos wil zeggen:

TS, er zitten 2 kanten aan elk verhaal. Dat zij niet wil praten over de reden dat ze openstond voor een relatie met de buurman, wil niet zeggen dat er geen reden is. Blijkbaar waren er toch barsten in je huwelijk gekomen waar jij je niet direct bewust was. Het siert je dat je haar nog een kans hebt gegeven maar nu zij vertrekt, kun je niet automatisch alle schuld op haar afschuiven.

Het mogelijke resultaat heb ik hierboven al beschreven.
Resistance is futile.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:53:00 #118
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_141640748
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:13 schreef kan_niet_meer het volgende:
En wat het afhandelen betreft, dat wordt volledig door haar geregeld in overleg met mij.
Ik zei vanaf het begin al dat ik niets ging doen. Ga niet mn eigen graf graven.
Hoe is dat je eigen graf graven? Het afhandelen is iets waar je naar mijn mening nog iets mee te winnen hebt juist wanneer je het zelf regelt en er zo veel mogelijk probeert uit te halen. Ondanks al die jaren samen is ze een naar berekend persoon die je tweemaal heeft bedrogen met dezelfde persoon. Ik krijg dus niet echt het idee dat ze je ook maar een centimeter tegemoet zal komen, ze zal je eerder nog verder de afgrond in proberen te werken om er zelf op vooruit te gaan. Kan zijn dat ik daarmee fout zit maar goed.

Ik weet ook niet hoe graag ze van je af wilt komen op papier en hoe veel vaart ze dus achter alles in gang zetten zet. Dat kan je zelf wel doen. Des te sneller dat klaar is des te sneller je pas echt rust zal gaan krijgen lijkt mij.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_141640749
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

[knip]

Ow ja, hoe is het met dat meisje en haar broertje? Gaat het met haar inmiddels weer wat beter qua dingen ondernemen, opleiding (en de relatie met haar vader)?
pi_141640813
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zijn kinderen zijn NIET verknipt! Zijn dochter heeft een angststoornis en zijn zoon gamet nogal veel. Dat maakt een mens niet direct verknipt.

Mja, wat ik dus eigenlijk met mijn lange epos wil zeggen:

TS, er zitten 2 kanten aan elk verhaal. Dat zij niet wil praten over de reden dat ze openstond voor een relatie met de buurman, wil niet zeggen dat er geen reden is. Blijkbaar waren er toch barsten in je huwelijk gekomen waar jij je niet direct bewust was. Het siert je dat je haar nog een kans hebt gegeven maar nu zij vertrekt, kun je niet automatisch alle schuld op haar afschuiven.

Het mogelijke resultaat heb ik hierboven al beschreven.
Op jonge leeftijd haast niet je kamer uit (durven) gaan, dan ben je gewoon verknipt. En dat komt dus door de ouders en niet alleen door de moeder.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:59:16 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141640863
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:53 schreef probeer het volgende:

[..]

Ow ja, hoe is het met dat meisje en haar broertje? Gaat het met haar inmiddels weer wat beter qua dingen ondernemen, opleiding (en de relatie met haar vader)?
Ze woont bij haar moeder nu, dus veel meer regelmaat omdat ze niet meer heen en weer hoeven te reizen. Ze gaat weer naar school en vindt dat leuk ^O^ . De relatie met haar vader: beiden angststoornis, zodra de een zich angstig gedraagt gaat het mis. Maar ze is hier nu een paar keer een week geweest zonder ruzie. En EINDELIJK zien mensen in dat ze een angststoornis heeft, dus cognitieve gedragstherapie. Hopelijk leert ze haar angst onder controle te krijgen maar kan nog wel tijdje duren. Dus alles gaat enorm vooruit met haar. Zijn zoon gaat naar een andere school wegens er met de pet naar gooien, geen verrassing. Slechte schoolkeuze, ik wist nog voor het jaar startte dat het niks zou worden maar dat soort shit mag ik niet zeggen want ik ben hun moeder niet ;) .
Resistance is futile.
pi_141640881
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ze woont bij haar moeder nu, dus veel meer regelmaat omdat ze niet meer heen en weer hoeven te reizen. Ze gaat weer naar school en vindt dat leuk ^O^ . De relatie met haar vader: beiden angststoornis, zodra de een zich angstig gedraagt gaat het mis. Maar ze is hier nu een paar keer een week geweest zonder ruzie. En EINDELIJK zien mensen in dat ze een angststoornis heeft, dus cognitieve gedragstherapie. Hopelijk leert ze haar angst onder controle te krijgen maar kan nog wel tijdje duren. Dus alles gaat enorm vooruit met haar. Zijn zoon gaat naar een andere school wegens er met de pet naar gooien, geen verrassing. Slechte schoolkeuze, ik wist nog voor het jaar startte dat het niks zou worden maar dat soort shit mag ik niet zeggen want ik ben hun moeder niet ;) .
Al met al een zeer stijgende lijn, en die jongen moet er gewoon eerst zelf even achter komen, dat hebben jongens van die leeftijd wel vaker. Fijn om te horen :)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:01:48 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141640900
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:56 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Op jonge leeftijd haast niet je kamer uit (durven) gaan, dan ben je gewoon verknipt. En dat komt dus door de ouders en niet alleen door de moeder.
Wie zegt dat ze hun kamer niet uit durven gaan?

Zijn zoon houdt van gamen maar gaat de deur wel uit voor school, honden lopen en weet ik veel wat. Maar hij en al zijn vrienden spreken elkaar voornamelijk online. Dat is jammer want als ze zouden parkhangen, dan zou hij veel vaker buiten komen.

Zijn dochter heeft een ernstige angststoornis, deels genen van haar vader, deels gedrag van beide ouders waardoor zij getraumatiseerd is.

Een ding zijn ze niet en dat is verknipt.
Resistance is futile.
pi_141642895
Je bent mijn inziens altijd een lul als je tijdens een relatie al zo ver bent dat je ook al met een 2e relatie bezig bent en dat je daarna direct van de ene in de andere relatie kunt rollen. Dat is mijn inziens altijd eikhol gedrag.

Ik kan er dan ontzettend slecht tegen wanneer de persoon in kwestie (die de breuk aan het forceren is en met een ander er vandoor gaat) het 'zo moeilijk heeft'.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_141642977
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:48 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik snap best dat een vent, nadat een relatie uit is met z'n vrouw (en kids) tot niks meer in staat is. Zijn werk verneukt, ontslagen en diepe psychologische issues krijgt. En dat zo'n man zich dus niet wil laten helpen, niet voor z'n kinderen wil of kan doen ivm wat voor psychologische aandoening dan ook.

Wat ik niet snap, zijn mensen die dat dus niet snappen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_141644258
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 13:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik snap best dat een vent, nadat een relatie uit is met z'n vrouw (en kids) tot niks meer in staat is. Zijn werk verneukt, ontslagen en diepe psychologische issues krijgt. En dat zo'n man zich dus niet wil laten helpen, niet voor z'n kinderen wil of kan doen ivm wat voor psychologische aandoening dan ook.

Ik snap best dat je diep in de put kunt zitten door bepaalde gebeurtenissen, dat zeker. Ik begrijp alleen niet dat je als volwassene in de slachtofferrol gaat zitten en helemaal niets voor je eigen kinderen wil doen omdat je het zelf zo zwaar hebt. Onbegrijpelijk. Je hebt kinderen en je hebt ook kinderen in 'moeilijke' tijden. Deze kinderen krijgen alles mee en hebben simpelweg ook een moeilijke tijd. Sterker nog: zo'n moeilijke tijd vormt iemand gewoon. Negatief of positief. Triest hoor.
pi_141645586
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:16 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik snap best dat je diep in de put kunt zitten door bepaalde gebeurtenissen, dat zeker. Ik begrijp alleen niet dat je als volwassene in de slachtofferrol gaat zitten en helemaal niets voor je eigen kinderen wil doen omdat je het zelf zo zwaar hebt. Onbegrijpelijk. Je hebt kinderen en je hebt ook kinderen in 'moeilijke' tijden. Deze kinderen krijgen alles mee en hebben simpelweg ook een moeilijke tijd. Sterker nog: zo'n moeilijke tijd vormt iemand gewoon. Negatief of positief. Triest hoor.
Natuurlijk is het triest. Maar neem het zo'n vent niet kwalijk.

Voorbeeld, mijn moeder probeerde mij (toen ik klein was) om zeep te helpen. Dit soort psychiatrische gekke meuk heeft mij ook gevormd en ik zit nu op latere leeftijd voor ontzettend vreemde mentale issues. Neem ik het haar kwalijk? Nee, ze is ziek. Neem ik het zo'n vent kwalijk dat ie niet voor z'n kids kan zorgen? Nee, natuurlijk niet.

Wat ik wel zorgelijk zou vinden als degene die weg ging, de relatie breuk forceerde en vreemdging niet goed voor de kinderen zou zorgen.
pi_141650048
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:34 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik moet even mn verhaal kwijt omdat ik bijna ontplof van verdriet en onmacht.

Sinds bijna 4 weken ben ik er achter dat mijn vrouw opnieuw en relatie heeft met de buurman van 3 deuren verder.

Dit was een paar jaar geleden ook al het geval. Na een tijd weg van huis gegaan te zijn werd ik door mijn zoon gebeld of ik naar huis wilde komen omdat mama me miste.
Na veel gepraat en afspraken gemaakt te hebben besloot ik om alles te vergeven en verder te gaan.
Dit deed ik vooral omdat ik zielsveel van haar hou

Tijd daarna ging alles erg goed. Ze ging volledig voor me.Kreeg vaak een sms met Ik hou van je
Belde me ook dagelijks naar mn werk.

Merkt wel de laatste tijd dat het wat minder spannend aan toe ging dan daarvoor maar dat kan. Je heb een druk gezin met drie kinderen en vaak kwam ik thuis en ging zij naar haar werk.

Ook merkte ik dat ze erg vaak haar telefoon overal naar toe nam en ook deze geen moment uit het ook verloor.
Zei er vaak wat van maar dan liet ze zien dat ze de Telegraaf , of met een vriendin aan het appe was.
Vond het vervelend maak zocht er niets achter.

Tot ongeveer 4 weken gelden ik opeens een brief van de buurman vond.
Gek werd ik ervan. Kon het gewoon niet geloven.

Haar met deze brief geconfronteerd en toen gaf ze toe dat ze weer contact met hem had.
Gelijk zie ze: ik wil niet verder, ben verliefd op hem. (zijn vouw was net 2 weken bij hem weggegaan)
Wereld storte op dat moment helemaal in elkaar.

Omdat haar eerste uitleg was dat ze verliefd was op hem en daarom wou stoppen, heb ik 2 weken gevochten tegen deze verliefdheid.
Heb van alles aangeboden: verhuizen,therapie aan gaan, haar helpen hem te vergeten.

Niets hielp. Ze wilde toch verder met hem, ondanks dat ze van me hield.
Wel gaf ze aan dat ze niet wist waarom ze zich liet gaan,en waarom ze dit deed.
Omdat ik toch een twijfels in deze woorden zag ben ik verder gaan vechten.

Tijdens deze 2 weken kwam ze zelf niet met feiten of antwoorden. Steeds weer moest ik het er uit trekken.
Tot ze op een zondag zei dat ze sinds verleden zomer niet gelukkig meer voelde in onze huwelijk.
Jammer genoeg nooit met mij er over gesproken terwijl we 4 jaar geleden een afspraak hadden gemaakt.
Ze had in haar eigen dit gevoel proberen te overwinnen.Wat dus niet gelukt is.Tot ze ongeveer 9 maanden gelden weer in contact kwam met de buurman.
Deze had ze eigenlijk altijd leuk blijven vinden. Kwam hem ook vaak overal tegen, bij de bakker, bij AH enz.Terwijl ik hem nooit tegen kwam als ik boodschappen deed

Op dat moment wist ik dus dat het geen zin had om te vechten omdat het feit dat ze me wilde verlaten gewoon was dat ze niets meer in ons zag.
Daarom begon ik te vechten om te zorgen dat ze wel eerst een eigen plek ging zoeken voor na de scheiding.
Vooral omdat we 3 kinderen hebben, en hij zelf er 2.
Omdat ze de scheiding moest regelen wilde ze aan huisvesting nog niet denken.Dat komt wel zei ze.
Daar ging ik niet mee akkoord. Gelukkig zag ze na een tijd dat dit de beste oplossing was.

Op een vrijdag zaten we buiten te praten over dit allemaal en zei tegen haar dat ik dacht dat de aandacht die zij van de buurman gekregen had voor gezorgd had dat ze ons niet meer zag zitten.
Dat was niet zo volgens haar. Hij had er niets mee te maken.
Daar ging is dus tegen in, in mijn ogen hadden die keren dat ze elkaar toevallig tegen kwam er voor gezorgd dat ze hem nooit vergat.

Dat was niet zo, lag heel anders.
Toen zei ik dat ze dus langer met een slecht gevoel over ons huwelijk heeft moeten rondlopen als ze zich 4 jaar geleden ook liet gaan.
Dat gaf ze dus opeens ook toe (werderom moest ik het er uit trekken)

Ze had al veel langer dat gevoel ,alleen het was er niet constant.En heeft er ook nooit over gesproken.
Dat maakte me erg kwaad. Dat ze nooit mij in haar probleem heeft betrokken terwijl het ons beiden aan ging.
Laat ik voorop stellen dat ik ontzettend veel van mijn vrouw hou en na 22 jaar nog steeds verliefd op haar ben.

Dat ze wilde scheiden lag dus aan haar en dus niet aan de buurman.

Na in totaal 3 weken mee bezig geweest te zijn, heb ik maar geaccepteerd dat ze wilde scheiden om verder met hem te gaan.
Omdat de advocaat zei dat zij tijdens het scheidings proces hem gewoon kon zien, hebben afgesproken dat ze dit ging doen op een manier dat ik het niet zag.
Daar ging ze mee akkoord.

Jammer genoeg zag ik ze verleden week zondag samen in de auto en toen brak ik echt. Weten dat je vrouw verliefd is op iemand anders is iets, maar ze samen zien, terwijl je nog getrouwd ben, is iets waar ik gewoon niet tegen kan.

Daarom zelfde dag besloten om het huis te verlaten omdat ik dan als zijn auto er niet zou staan ik gelijk van uit kon gaan dat ze samen zouden zijn. Tot die dag sliep zij bij haar moeder.

Be nu al bijna een week van huis, behalve afgelopen maandag en vandaag omdat ze moet werken.

Deze week blijf ik weg, maar we hebben wel een rooster gemaakt zodat we om en om in het huis zitten. Deze gaat maandag in.
Zodat zij kan werken, maar ook zodat we beiden tijd vrij hebben.

Nu is het zo dat ik hier in hus ben sinds vanmiddag omdat ze aan het werk is.
Ging op zich goed met me, tot ik zijn auto geparkeerd zag staan.

Toen moest ik gelijk aan hun beide samen denken.Werd en wordt er nog gek van als ik er aan denk.
Ook al heb ik afgelopen 3,5 week bijna niets gegeten ben ik vandaag twee keer over mn nek gegaan in het toilet van de spanning en stress.

Ik denk dat ik dit niet lang meer vol hou. Huis staat te koop, scheiding is in gang gezet.
Zei heeft ons al verwerkt en is volledig in haar hoofd met hem bezig.

Heb haar wel gevraagd om in de tijd dat ik in het huis zit voor de kids, dat ze niet daar blijft slapen.
Eerst wou ze dat niet beloven.Mocht haar niets opleggen (woorden van advocaat).
Ben toen erg pissig geworden. Hoe ze zo respectloos kon zijn tegen over iemand die 22 jaar haar als een koningin behandeld heeft en alles wat nu bezit is wat zei altijd wilde (woonplaats, trouwen, 3 kinderen, huis die we nu hebben).

Gelukkig kwam ze later op de avond via een app hier op terug en zei dat ze niet daar zou blijven slapen.

Maar omdat ik menu al ontzettend klote voel als ik zijn auto zie, terwijl ze aan het werk is. Vraag ik me af of ik wel vol kan houden als ik hier zit en zei gewoon vrij is.
Dat zou betekenen dat ze allebei bij elkaar zijn.
En dat 3 deuren verder. Denk echt niet dat ik dat kan trekken.

Scheiding is nog niet rond, huis komt morgen officieel in de verkoop. Dus dit gaat nog lang duren voor dit allemaal afgehandeld is.

Ben echt bang dat de regeling die we gemaakt hebben ver wie bij de kids is, ik niet ga volhouden.
Kan gewoon niet omgaan met de gedachte dat ze met hem is.

Zij heeft op dit moment gewoon een schouder een een bed om bij te komen als ze zich niet goed voelt, terwijl ik deze ellende helemaal alleen moet verwerken.

Ik denk dat als ik hier blijf ik zeker naar de klote ga. Het is gewoon niet te geloven dat de vrouw waar ik al 22 van hou, nu van iemand anders is.

Ik wil best accepteren dat ze wilt scheiden maar het feit dat ze al iemand anders heeft die zo dichtbij woont maakt het gewoon HEEL ZWAAR

Weet echt niet wat te doen. Ze komt zo meteen terug van haar werk en ik da dan weer weg, maar ik moet hier iets aan doen.
Wat voor auto?
pi_141653109
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:47 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Wat voor auto?
Jij bent een bekende van de buurman?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 18:53:43 #130
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_141653132
Moest lachen om naam+ondertitel
pi_141658336
TS, ik denk dat je misschien wat te lief bent. Dat terzijde, veel sterkte :*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141660734
Misschien ben ik we te lief dat zal wel.
Maar denk dat het gewoon te maken heeft dat je 22 jaar niet zomaar kan vergeten/weggooien.
Tenminste, zo denk ik er over.

Zij ziet het anders dat is duidelijk.

En voor al die mensen die maar roepen dat ik aan mn kinderen moet denken.
Dat doe ik ook. Maar zoals hier al aangegeven werd, als je zelf verdrietige bent prikken de kinderen daar zo door heen.

Ik wil er ook zijn voor mn kinderen, daarom zal ik ook in het huis gaan zitten als ze moet werken.
Maar verder niet.

Als ze weg wilt ( naar een vriendin of naar hem) dan zorgt ze maar voor oppas.

En wat medelijden betreft, als je nooit in deze dubbele situatie gezeten heb ( scheiden en je vrouw reeds van iemand anders) dan weet je echt niet wat het met je doet.
Ik heb geen zelf medelijden, ben gewoon zo mentaal op geraakt afgelopen 4 weken dat als ik zo doorga ik uiteindelijk mn zelf ga verliezen.

Daarom wil ik zo snel mogelijk een eigen plek zien te vinden waar ik dan mijn kinderen kan ontvangen en waar ik aan deze verwerking kan beginnen.

Zolang ik haar/hem zie en in ONS huis zit gaat dat niet lukken.
Dat is gewoon te zwaar.

Jullie moeten begrijpen dat het niet mijn beslissing is, dus ik heb ondanks alles nog gevoelens voor haar.
Ook al gedraagt ze zich op een manier zoals ik haar nog nooit meegemaakt heb.

Mijn zwakte is gewoon haar zien. Dat is gewoon erg moeilijk.
En daarom moet ik weg. Ook al is haar niet zien ook zwaar.
Maar ja. Dat is de toekomst dus moet er maar aan wennen.
pi_141661823
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:15 schreef kan_niet_meer het volgende:
Maar denk dat het gewoon te maken heeft dat je 22 jaar niet zomaar kan vergeten/weggooien.
Daar heb je ansich wel gelijk in, maar je vrouw heeft het inmiddels al weggegooid. En als je eerlijk tegenover jezelf bent, weet je zelf ook dat dit nooit meer goed kan komen.

quote:
Terecht. Zij veroorzaakt dit, dus moet ze ook haar deel van de consequenties dragen lijkt mij.

quote:
Jullie moeten begrijpen dat het niet mijn beslissing is, dus ik heb ondanks alles nog gevoelens voor haar.
Begrijpelijk. Toch zul je die opzij moeten zetten.

quote:
Hoe eerder, hoe beter. (Klinkt hard, maar het is wel een feit.)

Nogmaals sterkte met de hele k*t situatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 28-06-2014 21:51:13 ]
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_141661929
Ga eens lekker op vakantie. :)
pi_141662560
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:15 schreef kan_niet_meer het volgende:
Misschien ben ik we te lief dat zal wel.

Zij ziet het anders dat is duidelijk.

En voor al die mensen die maar roepen dat ik aan mn kinderen moet denken.
Dat doe ik ook. Maar zoals hier al aangegeven werd, als je zelf verdrietige bent prikken de kinderen daar zo door heen.

Ik wil er ook zijn voor mn kinderen, daarom zal ik ook in het huis gaan zitten als ze moet werken.
Maar verder niet.

En wat medelijden betreft, als je nooit in deze dubbele situatie gezeten heb ( scheiden en je vrouw reeds van iemand anders) dan weet je echt niet wat het met je doet.
Ik heb geen zelf medelijden, ben gewoon zo mentaal op geraakt afgelopen 4 weken dat als ik zo doorga ik uiteindelijk mn zelf ga verliezen.

Daarom wil ik zo snel mogelijk een eigen plek zien te vinden waar ik dan mijn kinderen kan ontvangen en waar ik aan deze verwerking kan beginnen.

Zolang ik haar/hem zie en in ONS huis zit gaat dat niet lukken.
Dat is gewoon te zwaar.

Ook al gedraagt ze zich op een manier zoals ik haar nog nooit meegemaakt heb.

Mijn zwakte is gewoon haar zien. Dat is gewoon erg moeilijk.
En daarom moet ik weg. Ook al is haar niet zien ook zwaar.
Geen ervaring met relaties, dus negeer het gerust als ik iets doms zeg.

Je hebt die 22 jaar niet weggegooid, je hebt het immers toch gezellig en leuk gehad? Ik denk dat het gewoon tijd nodig heeft, je vergeet iemand van wie je heel lang houdt/gehouden hebt, niet 123, kan ik mij zo voorstellen.

En ja, ik woon bij mij ouders thuis en ben nog niet volwassen, en ik kan alleen maar benadrukken dat het echt belangrijk is dat je er voor je kinderen bent. Ik heb zelf gelukkig nog nooit zo'n situatie meegemaakt, lijkt me echt verschrikkelijk.

Veel sterkte!
pi_141664295
Is het ook en wens het niemand.

Wat vakantie betreft, 26 juli stap ik in de auto met de kids richting frankrijk voor twee weken.

Kan ze ook die tijd gebruiken om alvast even te proeven hoe het is om samen te wonen.

En wat ik met die 22 jaar bedoelde is dat het erg moeilijk zal worden om iemand die je zo lang liefde gegeven heb te vergeten.

Verder ben ik met hulp aan het kijken of het toch een mogelijkheid is om snel iets anders voor me zelf te nemen.
Hij gaat nu alle bedragen nakijken en uitrekenen.

Hopelijk kan ik dan snel toeslaan.
Heb al een huis op het oog.
pi_141664775
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef kan_niet_meer het volgende:
En wat ik met die 22 jaar bedoelde is dat het erg moeilijk zal worden om iemand die je zo lang liefde gegeven heb te vergeten.
Ik neem aan dat je het wat ongelukkig omschrijft want de enige oplossing voor je probleem zou dan Alzheimer zijn..
Je moet haar niet vergeten, je mag haar zelfs niet vergeten want het is de moeder van je kinderen en je kan haar niet vergeten want dan hijgt de advocaat in je nek waar de alimentatie blijft.

Maar hou je op het moment nog oprecht van haar als persoon of hou je van haar zoals ze tijdens jullie gelukkige periode was?

Ze is op dit moment niet degene van wie je houdt, dat moet je los van elkaar gaan leren te zien voor je kinderen en voor jezelf.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:18:41 #138
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141665957
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 13:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Precies mijn partner zijn verhaal. Hij zat er totaal doorheen, tot het punt waarop hij een gevaar voor zichzelf werd. Evengoed, hoe sneu dat ook voor hem was toendertijd, zijn kinderen zijn de dupe geworden en dat neem ik hem wel eens kwalijk. Maar daar zij enorm berekenend bezig was (en nog steeds).. ik neem het haar meer kwalijk dan hem. Alle begrip dat ze uit het huwelijk wilde maar ze heeft nog nooit in haar leven fulltime gewerkt of wat dan ook, ik bedoel maar.. ze had ook meer uren op d'r werk kunnen vragen voor ze d'r gezin in de afgrond werkte om vervolgens ZELF het slachtoffer uit te hangen.
Resistance is futile.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:22:31 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141666118
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:16 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ja, hier heb je wel gelijk in. Geen enkele ouder kan zich de slachtofferrol permitteren, om het even zwart wit te stellen.
Resistance is futile.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:25:10 #140
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141666235
quote:

Wat vakantie betreft, 26 juli stap ik in de auto met de kids richting frankrijk voor twee weken.

Kan ze ook die tijd gebruiken om alvast even te proeven hoe het is om samen te wonen.

Verder ben ik met hulp aan het kijken of het toch een mogelijkheid is om snel iets anders voor me zelf te nemen.

That's the spirit, niet bij de pakken neerzitten.
Resistance is futile.
pi_141666312
Je heb helemaal gelijk.
Ik hou van de persoon die ze was.

Weet dat ze daar ergens is alleen niet meer voor mij.

Je moet niet vergeten dat ze ons lang niet meer zag zitten.
Maar ik haar wel. Alleen de vrouw die ze nu is voor mij echt onbegrijpelijk.

Je kan verliefd zijn en ons huwelijk al in je hoofd verwerkt hebben.
Maar in mijn ogen moet je wel je huwelijk eerst goed afhandelen voor je verder gaat met de nieuwe.
Vooral als die nieuwe relatie 3 deuren verder woont.

Van de week heb ik haar voor t eerst in 3 weken zien lachen en opeens was ze daar. De vrouw die ik kon.
Was jammer van korte duur.

Moet wel eerlijk zeggen dat ze me afgelopen tijd goed ondersteunt heeft als ik het moeilijk had. Via praten of via de app.

Alleen dat ze maar niet kan begrijpen dat ik niet in het huis kan verblijven terwijl zij daar is , is voor mij echt een raadsel.

En ik weet dat ze verder is dan mij, maar we hebben het hier over respect.
Als je fatsoen heb kun je die blijven tonen ook al wil je niets meer samen.

Net zoals ik respect heb voor mensen waar ik geen relatie mee heb.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:33:35 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141666568
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:27 schreef kan_niet_meer het volgende:
Je heb helemaal gelijk.
Ik hou van de persoon die ze was.

Weet dat ze daar ergens is alleen niet meer voor mij.

Je moet niet vergeten dat ze ons lang niet meer zag zitten.
Maar ik haar wel. Alleen de vrouw die ze nu is voor mij echt onbegrijpelijk.

Je kan verliefd zijn en ons huwelijk al in je hoofd verwerkt hebben.
Maar in mijn ogen moet je wel je huwelijk eerst goed afhandelen voor je verder gaat met de nieuwe.
Vooral als die nieuwe relatie 3 deuren verder woont.

Van de week heb ik haar voor t eerst in 3 weken zien lachen en opeens was ze daar. De vrouw die ik kon.
Was jammer van korte duur.

Moet wel eerlijk zeggen dat ze me afgelopen tijd goed ondersteunt heeft als ik het moeilijk had. Via praten of via de app.

Alleen dat ze maar niet kan begrijpen dat ik niet in het huis kan verblijven terwijl zij daar is , is voor mij echt een raadsel.

En ik weet dat ze verder is dan mij, maar we hebben het hier over respect.
Als je fatsoen heb kun je die blijven tonen ook al wil je niets meer samen.

Net zoals ik respect heb voor mensen waar ik geen relatie mee heb.
Mensen veranderen nu eenmaal gedurende de jaren, en voor jou is dit een totaal andere vrouw. Ze kan volgens mij best begrijpen dat het moeilijk is voor jou om haar onder ogen te komen, maar dat komt haar helemaal niet goed uit en dus doet ze net of haar neus bloedt.

Verder vind ik het zelf niet zo gek dat ze verder gaat met haar leven, hoe moeilijk het voor jou ook is: zij is klaar met jullie huwelijk. Het kan jaren duren tot jij er overheen bent.
Resistance is futile.
pi_141666954
Dat ze klaar is met ons huwelijk was me 2 weken geleden al duidelijk.

Daar gaay deze topic ook helemaal niet over.
Heb het over respect afhandelen van een huwelijk. Daar gaat t om.
En het door haar niet kunnen begrijpen dat ik niet in het huis kan zitten als zei bij hem is.

Ben ook helemaal niet bezig om haar terug te krijgen.
Ben alleen bezig om er voor te zorgen dat ik dit zo goed mogelijk doorkom tot scheiding rond is.
Verder niet.

Daarom schreef ik al. Ik moet daar alleen zijn als ze werk. Dan weet ik tenminste dat ze niet 30 meter verder bij hem zit/ligt

Als we uit elkaar zijn en een eigen plek heb mag ze doen en laten wat ze wit.
Zal er zelf weinig van mee krijgen.
pi_141667324
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:57 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik moet namelijk niet alleen de scheiding zelf nog tot me goed laten doordringen, maar daarboven ook nog het feit dat ze al van iemand anders is.

Wat maakt dat voor verschil voor het verwerken?

Sterkte verder, wat een rotsituatie.
Somebody that I used to know
pi_141667445
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:41 schreef kan_niet_meer het volgende:
Dat ze klaar is met ons huwelijk was me 2 weken geleden al duidelijk.

Daar gaay deze topic ook helemaal niet over.
Heb het over respect afhandelen van een huwelijk. Daar gaat t om.
En het door haar niet kunnen begrijpen dat ik niet in het huis kan zitten als zei bij hem is.

Ben ook helemaal niet bezig om haar terug te krijgen.
Ben alleen bezig om er voor te zorgen dat ik dit zo goed mogelijk doorkom tot scheiding rond is.
Verder niet.

Daarom schreef ik al. Ik moet daar alleen zijn als ze werk. Dan weet ik tenminste dat ze niet 30 meter verder bij hem zit/ligt

Wat ik zelf gemerkt heb toen mijn relatie uitging (toegegeven, dat is uiteraard no way te vergelijken met dit), was dat ze zich heel egoïstisch ging gedragen. Ze zei dat ze rekening met me hield, dat ze nog veel om mij gaf, maar haar acties lieten gewoon duidelijk merken dat ze alleen met haarzelf (en de gast waar ze mij voor dumpte) bezig was. Het kleine beetje respect dat ik nog kreeg moest ik keihard afdwingen.

Mijn punt is, ook al zegt ze dat ze je snapt, daar doet ze gewoon niks mee omdat ze je dus níet snapt. Ze weet niet dat alles nu bij jou pijn doet. Ze weet niet dat zo'n beetje alles wat ze zegt, doet of niet doet een pijnlijke herinnering is aan het feit dat je huwelijk kapot is. Ze is zo bezig met haar eigen wereldje, met die nieuwe vent, jij bent niet eens meer een gedachte achteraf. Wat ze ook zegt, jouw gevoelens boeien haar niet, of in elk geval niet in de mate die ze beweert.

Kijk, dit is mijn mening, ik kan natuurlijk niet haar gedachten lezen, ik weet niet wat voor persoon ze is, ik weet niet hoe jullie met elkaar omgaan. Ik spreek alleen uit mijn eigen ervaring, en ook al sla ik de plank hier compleet mis, misschien heb je er ergens wat aan. Al is het maar de gedachte dat ik (of wie ook) je in elk geval probeert te helpen!
pi_141667789
Ik denk dat jij heel goed verwoord hoe ik het zie en ervaar.
pi_141669286
quote:

Sterkte man. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_141672188
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:41 schreef kan_niet_meer het volgende:

Ze doet en laat sowieso wat ze wil, dat is toch al duidelijk?

Maar dat jij er een probleem mee heeft dat ze 30 meter verderop verder gaat is best wel irreëel natuurlijk, als ze samen in de Ardennen zouden zitten maakt het je minder gek?

Als het uit jouw zicht gebeurt maakt het rationeel gezien toch weinig uit? Het zit tussen je oren dat je daar niet 'kan' zijn, prima begrijpelijk hoor maar waarom weegt jouw 'belang' zwaarder dan dat van haar?

Ik zou eerder niet bij dat sekreet in de buurt willen zijn in jouw geval..
  zondag 29 juni 2014 @ 08:42:47 #149
16632 Xlarge
========
pi_141673660
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Volgens mij zit het precies zo.
De vreemdganger creëert idd excuses voor zichzelf om het te rechtvaardigen, dit zal het proces inderdaad makkelijker maken voor diegene.
Toch denk ik dat ze zichzelf ooit tegenkomen, en beseffen dat die gecreeerde gedachten achteraf toch geen waarheid was.
  zondag 29 juni 2014 @ 09:28:08 #150
76108 bluuf
Powershell fan
pi_141673929
Eigenlijk had je je buurman 4 jaar geleden al duidelijk moeten maken dat hij met zijn poten van jouw vrouw af moest blijven : het is niet een onbekende ofzo die niets met jou of jouw gezin te maken heeft (ik zeg eerlijk : ik had zijn benen gebroken, als het een onbekende was geweest dan lag het al anders).

Het belangrijkste lijkt mij nu dat je rust krijgt voor jezelf en voor jouw kinderen. Beseft hun moeder wel wat zij de kinderen hiermee aandoet, notabene door ook gewoon zo in een nieuwe relatie te rollen met iemand een paar deuren verder? Bij elkaar blijven voor de kinderen dat werkt niet, maar wat zij doet is toch wel het andere uiterste.

Het is gewoon compleet respectloos naar jouw en vooral jullie kinderen waarbij er een grote kans is dat zij de band tussen haar en jullie kinderen op deze manier onherstelbaar beschadigd (op latere leeftijd zullen zij toch ook wel het besef krijgen dat de manier waarop zij het gezin ontwricht heeft gewoon echt niet door de beugel kan).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')