Praten is niet erg maar onverwachts bellen terwijl het ook via de app kan is gewoon engquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
Je zou maar eens met elkaar moeten praten.
Besefte mijn broertje dat ook eens.. Ik heb nooit veel zin om te bellenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Praten is niet erg maar onverwachts bellen terwijl het ook via de app kan is gewoon eng
Omdat je dan meteen iets moet zeggen ipv rustig over een antwoord na kunnen denken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Praten is niet erg maar onverwachts bellen terwijl het ook via de app kan is gewoon eng
Ben je 'm aan het uploaden?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wilde ook hequote:
JA!!!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat je dan meteen iets moet zeggen ipv rustig over een antwoord na kunnen denken?
Je bent een FOK!ker, of je bent het nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat je dan meteen iets moet zeggen ipv rustig over een antwoord na kunnen denken?
Dan dat appen maar afschaffen en weer terug naar de briefpost voor jou.quote:
Ik ben eind van de middag nog met haar uit Rotterdam komen zetten. Heb net gewerkt en moet morgen ook de godganse dag, dus zie haar zondag weer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA jongeman.
Ga je nog naar je vriendin straks?
Die posten juist vaak zonder te denken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent een FOK!ker, of je bent het niet
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben eind van de middag nog met haar uit Rotterdam komen zetten. Heb net gewerkt en moet morgen ook de godganse dag, dus zie haar zondag weer.
Heb haar voorgesteld aan die pinda en vriend loef gisteravond
Nee nee!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan dat appen maar afschaffen en weer terug naar de briefpost voor jou.
Nee, jij zit te dichtbij, dadelijk ken jij hemquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tinderslet lijkt op n oud collega van me [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee!!
Was wel grappig. Ik zat met GvsE aan de foon toen Tinderslet belde. GvsE aan mn linkeroor op de huisfoon, slet rechts op mobiel. Na een paar minuten zei ik "momentje, GvsE ik bel je zo terug!!"
Hij: zat je al aan de foon??????
Ik: Ja: met GvsE!
Hij:
Uhm....ok4
Neeequote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naar huis en klaar met die onzin...
Ruzie met je meisje anders?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naar huis en klaar met die onzin...
Zozo. Doet onze held, BMI weer mee?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
3-0 Kaneel.
2 goals van Robin en 1 van Robben.
Hoi, bellen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bel wel graagmaar niet met iedereen
Ik snap best dat ie bang wordt van GvsEquote:
A++ volgens mij. Ze zijn trots op mequote:
Die valt in.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruzie met je meisje anders?
[..]
Zozo. Doet onze held, BMI weer mee?
dit kan echt niet, óf 2 van Robin en 1 van Arjan/Arjen, geen idee, óf 2 van van Persie, en 1 van Robben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
3-0 Kaneel.
2 goals van Robin en 1 van Robben.
Vast niet, die interesseert het ook bar weinigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruzie met je meisje anders?
[..]
Zozo. Doet onze held, BMI weer mee?
Ik zou ophangen als ik in zo'n situatie merk dat jij iemand anders ook aan je oor hebt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap best dat ie bang wordt van GvsE
Nee, ik wil alleen jouw stem maar horen.quote:
bel maar naar mn werk, ik neem op di, wo en do vrijwel altijd de telefoon opquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen jouw stem maar horen.
Ik zeg gewoon Robin als ik van Persie bedoelquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit kan echt niet, óf 2 van Robin en 1 van Arjan/Arjen, geen idee, óf 2 van van Persie, en 1 van Robben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |